Hier ligt er ook 1 in zijn bedje te huilen, hij wil sinds 2 dagen ineens 's ochtends niet meer in zijn bedje slapen, ik haal hem er maar uit.
Zo ben ik weer had nog even wat bij te lezen. Was gisteren op een make up party,normaal hou ik er niet van, maar was nu wel ff lekker om eruit te zijn en wat leuke spulletjes voor mezef te kopen. Jesse heeft weer lekker geslapen. Werd alleen om half 7 wakker van papa die iets in de badkamer liet donderen dus maar wat eerder flesje gegeven en nu ligt ie nog lekker te slapen. Na de fles kon ik hem meteen wegleggen zo moe was hij nog haha. Esther hoe is het vannacht gegaan met de krampjes en verhoudheid? Anneliesje wat vervelend zeg! Wat doet ze dan als je haar in haar bedje legt.. blijft ze dan huilen? Of is ze ook periodes stil? Ik merk bijv dat JEsse ook niet zoveel slaapt als dat wij elke keer dachten. Dan kom ik stiekem op zijn kamertje en is hij gewoon wakker en in de rondte aan het kijken.. Vervelend van je schoonouders al vind ik het niet erg om de mijne even2 weken niet te zien hoor.. mijn eigen moeder komt ook 1 a 2 keer in de week maar. Maar ja die heeft ook een drukke baan dus die kan ook niet vaker Linda erg he die krampen. Bij Jesse is het nu al stukken minder maar heb ook vaak met tranen in mijn ogen gezeten toen hij zo'n pijn had. Roxy succes bij de KA! HIer ook een lekdagje maar dan bijmzelf gadverdamme ik haat ongesteld zijn
Citroentje: sterkte! kan me voorstellen dat je niet lekker in je vel zit! maar wat mag jij trots zijn zeg! wat een geweldige foto van tim! Anneliesje: jij ook sterkte! pff moet heel vermoeiend zijn voor jullie en hoop ook dat het cb tips heeft! Rox: succes bij de KA en lekker cp geboekt! Marieke: succes met de prikjes van Marit vandaag! hoop dat ze er een beetje goed op reageert! Anita: ik heb alleen maar de luiers van kruidvat, ben er heel tevreden over! en heb verschillende geprobeerd, heb ook nog het kleinste maatje! zijn prima luiers vind ik Nou hier een goeie nacht gehad! zijn verhoging is goed gezakt,wilde wel pas laat slapen gister, rond 22.00 viel ie pas in slaap, toen heeft ie om 00.00 uur nog een fles leeggedronken en daarna tot half 6 geslapen, toen was ie wel klaarwakker, maar heeft nog een uurtje gewoon in zijn bedje gelegen en is weer in slaap gevallen, niet huilen ofniks! en hij slaapt nu nog! maar denk dat ie wel zo wakker word anders ga ik hem wakker maken hihi omgekeerde wereld, ben echt super blij dat het beter gaat!
Schijndelsvolk: Ik denk dat ze haar dag gewoon niet had! Gisteren was het weer over, gelukkig Ze slaapt trouwens zo goed als de nacht door Daar is mama zoooo blij mee! haha ben zo trots op mn meid! Anneliesje: Ach meid wat zielig voor jou en voor Amber! Zou idd het cb maar bellen, lijkt mij niet goed dat ze overdags helemaal niet slaapt! Rox: veel plezier bij de KA! Citroentje: Geweldige foto!
Huggies bevallen hier prima, heb dr een hele luiertaart van gehad En de krampjes zijn hier ook weer in alle hevigheid terug helaas. HEt ging een aantal dagen goed, maar nu is het weer mis. Pff regelmatig moet papa zijn dochter en zn vrouw troosten, ik houd het niet droog hoor als ze zo'n pijn heeft.... Rox het zal mij beniewen wat de KA zegt! Meiden fijne dag vandaag!
Meiden bedankt voor jullie lieve woorden. Rox: Succes bij de ka Marieke: Sterkte met de prikjes. Anneliesje: ik zag in 1e instantie het inbakeren ook niet zitten maar nu denk ik had ik het maar eerder gedaan. Je kunt idd proberen om haar in een hydrofiele luier te wikkelen, als dat al goed helpt is het ook prima toch? Ik heb mijn schoonouders ook al 2 weken niet gezien, ik kan niet zo goed met die mensen overweg dus vind het op zich niet zo erg wat ik wel erg vind is dat ze perse met hun familie op kraamvisite moeten komen (Tim is al bijna 3 maanden!) die we 1 x per jaar zien en dan moet dat ook nog perse voor 17 maart omdat ze dan op vakantie gaan terwijl ze weten dat mijn hoofd totaal niet staat na gezellige kraamvisite...grrr nou ja sleep me er maar even doorheen dan hebben we dat ook maar weer gehad Begrijp me niet verkeerd hoor ik ben heel blij dat ze allemaal willen komen om Tim te bewonderen maar mijn schoonouders snappen gewoon niet hoe ik me nu voel en houden daar ook geen rekening mee, ze komen gerust met de visite om 21 uur en blijven dan tot 's nachts zitten, ik heb dus nu al aangegeven dat ze rond 19.30 verwacht worden en dat ze niet tot 's nachts kunnen blijven omdat ik mijn nachtrust hard nodig heb, hier waren ze NIET blij mee dat ik dat even heb medegedeeld! Anita: ik heb de luiers van kruidvat ook gehad maar ik vond ze niet prettig omdat er bovenin geen elastisch stukje in zit (iig niet in maatje 1 weet niet hoe dat met de andere maatjes is) maar ze lekken niet oid.
Hoi Meiden, mama's moet ik zeggen haha. Lang geleden dat ik hier was, had echt eerder willen komen maar mijn hoofd en tijd stonden er niet echt naar. Ga wel langzaam teruglezen dus zal niet overal op reageren. Ging met mij even wat minder, een dip na alle onderzoeken en toestanden omtrend de kleine en een tekort aan energie, Micha vraagt echt zoveel energie, weigert te slapen overdag, gelukkig snachts wel van half 8 tot 5 dus dat scheelt. Hij wil overdag niet meer in zijn bedje...grrr alleen maar in de wagen gewiegt worden en dan komt de datum van werken steeds dichterbij..arme oppas, moet er nog niet aan denken dat hij de hele middag bij haar jankt. Maar goed, ben lekker warrig aan het praten haha. Met Micha gaat het verder uitstekend, behalve dat er al een flink eigenwijze kop op zit haha. Hij lacht groeit en ontwikkeld goed. Doet het nog steeds prima op volledige borstvoeding (ook best zwaar vind ik hoor) en weigert pertinent de fles....nog even hard oefenen dus de komende drie weken. We hebben gruwelijk veel onderzoeken gehad en ik heb een punthoofd van het Vu inmiddels en zelfs klacht ingedient (niet dat dat veel nut heeft maar goed) we moeten nu nog 1 onderzoek waarbij ze met nucliare vloeistof gaan kijken (vind ik best heftig) en daarna is het voor ons klaar, ons kind is geen proefkonijn en hij doet het prima (inmiddels ruim 6 kilo en 61 cm) Even pauze ik typ zo verder
Maar goed de nier doet het tot nu toe prima, wel tot hij uitgegroeid is elk jaar controle van bloed en urine, maar dat doen we lekker in ander ziekenhuis 20 maart dus nog hele dag ziekenhuis en dan hoop ik lange tijd niet meer. Ik las van alles over luiers, ik heb huggies en kruidvat (die laatste vallen alleen vrij klein Micha zat al vrij snel in maat 3) die werken prima! en zijn ook niet zo duur.Etos wil ook wel , maar kan de hele nacht niet volhouden bij onze man. (linda bedankt voor je msn hihi) is goed voor mij om weer even wat te komen kletsen hier, al klink ik nu misschien nog wat warrig, maar goed. Hard op zoek inmiddels naar andere baan (wie weet er nog iets) mijn directeur is opgestapt per direct, heb van mijn klas individuele kaarten gehad, maar geen reactie verder vanuit de klas officieel zeg maar. 3 collega;s zijn geweest van de 31..sorry hoor maar....Heb de kadoobonnen opgestuurd gekregen...goed zo gaat het dus bij ons op school. (moet zeggen dat dat ook mede voor dipje gezorgt heeft hoor) ndus nu hard op zoek naar wat anders. O Micha zit nu naast me in wipstoeltje en is door het schommelen dus wel lekker in slaap gevallen, eindelijk! Voor het eerst nu sinds kwart over 8. Hoop dat hij vanmiddag nog even wil. Kom echt nergens aan toe. Maar goed als hij net wakker is is hij zo leuk. Kletsen (lees brabbelen en nadoen van klanken) en lachen en hij heeft een enorme mimiek. Zal proberen foto te plaatsen! Hij is ook al een echte muzikant in wording net als papa en mama. Nou ik ga ff wat doen, kom later hier nog wel checken! Inmiddels ook weer ongi geweest en gewoon begonnen met de pil, merk niets geen verschil met de borstvoeding! (Gelukkig)
Bedankt voor jullie lieve reacties! Lefbekkie, fijn weer wat van je te horen, en dat het goed gaat! je verhaal over niet slapen, en de zware bv is heel herkenbaar. Ook AMber slaapt van 7uur tot 05.00 aan 1 stuk daarna nog tot 09.00 en dan is het wakker! Marieke, aahh de prikjes zielig hoor, hier nog een weekje wachten. Ik heb lekker nog 3 weken vakantie aan mijn verlof geplakt, ga nu `14 april weer beginnen, de eerste weken 2 dagen ipv 3... Probeer ik het cb te bellen, zijn ze niet bereikbaar Hier trouwens ook heerlijk gebrabbel en geklets, *smelt* Ook de handjes zijn ontdekt, heerlijk om op te kauwen. Nu kan mama alleen niet meer zien of 't meisje honger heeft!
Heb JEsse half uur geleden op bed gelegd nadat ie in slaap viel tijdens het wandelen en hij is nog wakker... ik hoor door de babyfoon af en toe gebrabbel enzo.. nou ja best hoor zolang hij niet huilt maar ja hij moet toch gaan slapen zo? hij was moe...
Berna, ik weet inmiddels wel, ook al zijn ze nog zo moe, als ze niet willen slapen doen ze het niet Wel heerlijk he dat gebrabbel!
Lefbekkie, fijn om weer wat van je te horen, gelukkig gaat het met Micha goed! Behalve dat ie niet slaapt overdag, dat is minder. Vervelend van je werk zeg, kan me voorstellen dat dat ook een dipje geeft. berna, leuk dat gebrabbel, Enzo doet het nog niet, alleen af en toe een kreetje. Enzo ligt wel vaak wakker in zijn bedje zijn kamer rond te kijken. Marco kwam me vanochtend al wakker maken "Aniet, ik weet niet hoe laat Enzo zijn flesje moet, maar hij is klaarwakker" moest ie gewoon eigenlijk nog een uurtje slapen, ach ja... Hier ben ik net naar 't Ukkie geweest, het was zo leuk! Ik kan Enzo daar echt met een gerust hart achterlaten, hij was wakker en zat nu al alles te bekijken. Deze Ukkie zit op een nieuwbouwwijk dus is alles vrij nieuw, ziet er echt mooi uit. Hij komt in de "giraffen" groep, alles is daar in aangepast zo grappig. 28 maart mag ie een ochtendje wennen. De huggie luier heeft het hier overleefd tot nu toe, Enzo is droog gebleven, hij past ook veel beter, is makkelijker vervormbaar. Ik hoop zo dat dit de oplossing is, want ondertussen blijft de wasmachine maar draaien. Nou ik heb alles gedaan wat ik wou doen voor vandaag. Enzo ligt lekker te slapen, net zijn flesje gehad, dus even wat quality time voor mezelf. ik kijk vanmiddag hier wel weer even.