Toen mijn zoon 4300 gram woog, had hij steeds honger bij 120+4. Ik mocht toen 5 x 150 + 5 schepjes geven. Als jij denkt dat hij honger heeft, gewoon geven hoor. Hij drinkt wat hij nodig heeft, de rest laat hij staan of spuugt hij uit. Op het pak staat ook dat ze tussen de 4-5 kilo -> 150 cc mogen hebben.
Heb wel zo'n zwembroekje van prenatal gekocht, maar of dat genoeg is........ IEMAND EEN IDEE? Kan op internet nog niet zoveel vinden eigenlijk
Hmmm heb ook geen idee lefbekkie, wil over 2 weken ook gaan zwemmen, mijn zussen gaan elke week met de kids en ik wil mee, maar weet ook niet hoe dat dan moet.....goeie vraag En knap hoor dat je vol BV geeft! vond het zo vermoeiend fijn dat het zo goed gaat bij je! En Prinses: ik gaf ook eerst 150! ik dacht wat ie opdrinkt is goed, laat ie wat staan ook niet erg, maar maandag zeiden ze dus dat ik dat beter niet kon doen en gewoon 120 moest geven voor zijn gewicht want anders ging ie teveel spugen! maar goed als ik idd nog vaker het idee heb dat ie honger heeft ga ik gewoon weer op de 150 +5
Kruidvat zwembroekjes Het hele jaar door in het assortiment: Vrolijk bedrukte Kruidvat wegwerp zwembroekjes! Niet alleen geschikt voor op het strand, maar ook ideaal tijdens het baby- en peuter zwemmen in het zwembad. Door het elastiek rondom zijn de broekjes comfortabel en bieden ze veel bewegingsvrijheid bij het zwemmen en spelen. De speciale binnenlaag voorkomt dat de luier wordt volgezogen. Voortaan dus geen vervelende ongelukjes meer. Ze zijn hygiënisch en praktisch. Zo maken Kruidvat zwembroekjes van zwemmen een feestje! Ons assortiment zwembroekjes bestaat uit: http://www.kruidvat.nl/domains/default/ ... iment.aspx
Het CB zegt hier ook allerlie verschillende dingen. Ik heb 4 mensen gesproken. De 1 zei dat ik te veel gaf en niet zonder overleg meer mocht geven, de ander zei dat ik allang meer mocht geven en weer een ander vertelde dat ik het op gevoel mocht doen. Als jouw kind niet spuugt, zou ik gewoon meer gaan geven, als je denkt dat hij niet genoeg heeft. Ik was eerst ook erg van het overleggen, maar dankzij de tegenstrijdige adviezen, ga ik mijn eigen gevoel volgen. Succes ermee! 8)
Vivian: ik doe mijn saaie stappers maar weer aan.... Lefbekkie: we doen alles langzaam. Straks om 16.00 naar HA. Plekje op het oog van Timo wordt groter. Ik wil dat er nu naar gekeken wordt. Oh wat ben ik bezorgd, arme vent! Ik zat te sniffen met Timo op schoot, zat ie me met grote ogen aan te kijken, waarom huil je nou? en toen ging zo lief lachen!
Schattig is dat he san! Alsof die je op wil vrolijken! Je wordt ook helemaal vrolijk van een lach van je kleintje!
ik heb ook zo'n broekje van prenatal, in principe is dat genoeg, mochten ze hun behoefte doen zit het in het broekje en niet 'los' in het zwembad zit je natuurlijk wel met een peoepbroekl die gewassen moet worden. Ik heb van huggies zo'n zwemluier geprobeert die is ook vanaf 7 kilo maar die valt klein.
Succes bij de HA San! Heb jullie nog helemaal niet verteld dat ik gisteren van een vriendin een heel mooi klein wit koffertje heb gekregen. Op de voorkant staat het geboortekaartje van Stef geschilderd, echt zo mooi! En oh ja, Stef heeft een heel kort tongriempje. Hij kan zn tong niet uitsteken, zo kort. CB zei vanmorgen dat ik er door de HA naar moet laten kijken, misschien dat ze het riempje dan doorsnijden...
Linda Jesse heeft ook een kort tongriempje. Kan zijn tong wel wat uitsteken maar bijvoorbeeld nooit zijn bovenlip aanraken ofzo. Mark heeft het ook en er nooit last van gehad vandaar dat wij er voorlopig nog niets aan doen.. Maar als het bij Stef echt te kort is tja.. heeft ie geen problemen met drinken ofzo?
Nee daar heeft ie geen problemen mee. 't Zou wel kunnen zijn dat daardoor het aanleggen met de BV niet zo goed ging, bedenk ik me nu. Zag wel op het filmpje van Jesse dat hij zijn tong verder uit kan steken dan Stef. Denk dat ik er wel de HA even naar laat kijken, maar of ik het echt door wil laten snijden...
Ze zeggen hoe jonger ze zijn des te minder erg is de ingreep ook ik denk dat hierdoor de BV zo pijnlijk was. Aanleggen ging wel maar hij schuurde te hard langs mijn tepel waardoor alleen maar kloven. Je kan het met de HA overleggen kijken hoe erg hij het vindt en dan altijd nog beslissen
Miss me Luna is nu 4660 gram en wat het cb betreft als jij denkt dat hij honger heeft gewoon geven tenminste zo denk ik erover. Anders heb je alleen maar een ontevreden kindje dat huilt omdat hij honger heeft. Zo'n kort tongriempje heeft toch geen ernstige gevolgen? Weet eigelijk niet zo goed wat het inhoud Trouwens zwemmen lijkt me zo leuk met Luna maar nog ff wachten haha!
Nee is niet iets ernstigs, ze kunnen alleen problemen hebben met het drinken maar daar heeft Stef tot nu toe geen last van. Later kan het problemen geven met het uitspreken van een aantal letters en bijvoorbeeld met tongzoenen Heb ik net ff opgezocht op internet!
kort tongriempje kan problemen met spraak veroorzaken straks of met zoenen ijsjes likken en dat soort dingen. Mark heeft ook een kort tongriempje kan zijn tong wel wat uitsteken maar geen puntje van zijn tong maken ofzo hij heeft er nooit last van gehad en kan heerlijk zoenen whahaha
Lefbekkie waarin vries jij de afgekolfde melk in? Ik zal binnenkort ook moeten beginnen met kolven om Martine aan de fles te laten wennen en heb geen idee wat makkelijk is om het in te doen.