Pacific, het is heel handig om de moedermelk in te vriezen in ijsblokjeszakjes. Je kunt dan precies eruit halen wat je nodig hebt. Wel even erop letten dat je zakjes gebruikt die je langs boven moet dichtknopen, en niet de zakjes die je vult en zo in de vriezer legt, dan zit heel je vriezer onder. Avent heeft ook speciale bewaarbakjes, zijn ook handig voor straks voor de groente en fruithapjes. Tongriempje doorsnijden, pff, krijg al de kriebels bij de gedachte. Heb het niet zo op van die medische ingrepen. Het stelt wel niet veel voor, maar toch...
O en over zwembroekjes. Ik heb van mijn schoonzusje een zwembroekje gekregen met een speciale binnenkant. Die vangt de ontlasting op idd. Plassen schijnen ze niet te doen in het water.
aaah zielig! tongriempje doorsnijden...maar misschien hebben ze het idd nog niet zo door en niet zoveel last van als ze zo klein zijn! Meiden Romano heeft gisteren om 00.00 zijn laatste voeding gehad, Toen heeft hij zijn voedingen gehad om 05.30 09.30 13.00 17.00 Dus krijgt hij straks nog een voeding in principe om 21.00 . Dan heeft hij maar 5 flessen gehad vandaag van 120 + 4 dat is maar 600 ml. dat is niet zoveel toch? hoeveel moeten ze min. binnen krijgen? normaal krijgt hij 6 voedingen...wat zouden jullie doen? om 21.00 geven en niet meer wakker maken of straks bijv. om 20.00 uur de fles geven en om 00.00 nog 1?
ik zou er een om 8 uur geven en dan tussen 2300 en 0.00 weer 1 dat deden wij ook toen we nog op 6 flessen zaten
hoi dames even een update Joey heeft zijn medicatie verhoogd gekregen, tegen het zuur en er word koemelkallergie vermoed. Meneer krijgt nu Nutriamigen en dat is een duur grapje namelijk 19.95 voor 425 gram. als dit aanslaat krijg ik een machtiging voor de Agis zodat het vergoed word.... Maandag belt het zh mij terug om te kijken hoe het gaat en om evt een afspraak te maken voor a.s donderdag. Tot morgen, dan lees ik weer bij Rox
Anneliesje: meis, wat vervelend zeg voor jullie! Ik zou zeker het cb bellen, maar dat heb je nu vast al gedaan. Raar dat ze niet te bereiken waren, hier kunnen we 24 uur terecht. Sterkte hoor! Linda: Achgossie, wat lief, berichtje voor Marit! Arme Stef, zo zielig is dat Roxy, hoe was het bij de ka? Leuk, centerparcs, heerlijk badderen en lekker eten, mjammie! Missme, lekker dat het beter gaat zeg! Lexie, he get, vervelend zeg die krampjes, kan me goed voorstellen dat je dan zelf ook traantjes krijgt.... Citroentje, goed dat je voor jezelf opkomt hoor, tsss, tis jullie huis! Hee lefbekkie, gezellig dat je er weer bent en super dat het goed gaat met Micha! Lullig van je werk zeg! Wel lief van de weegschaal zeg, mij vindt ie niet lief, ik was aangekomen Anita, spannend zeg voor Enzo en mama natuurlijk! Fijn dat je zo'n goede indruk hebt gehad van het kdv! Esther, ik trek Marit altijd een jasje aan die een maatje groter is. Vivian, je bent lekker verwend hoor, zalig! San, hoe was het bij de ha? Nou, we hebben het overleefd! Marit heeft haar eerste prikjes gehad En ze was zo dapper! Even goed huilen toen ze gezet werden en daarna weer lief lachen naar mama en oma En ze heeft een groeispurt gemaakt en ze is meer dan 5 kilo al, haha, gulzig meisje van me Ik ben zo blij dat ik dit gehad heb en de nacontrole bij de vk was ook wel aardig, wel raar om daar te zijn en geen hartje meer te luisteren enzo, hihi! Ow, en ik vergeet bijna te vertellen dat ze heeft doorgeslapen vannacht! Om 6:20 uur murmelde ze me wakker en toen kwam ik in haar kamertje lag ze bovenin haar bedje keurig op de dekens.... Hihi! Gelukkig heeft ze een bakerzak aan 8)
hoi meiden jeetje wat hebben jullie veeeel gekletst zeg ik lees hier over hoeveelheid voeding , ik las overal dat babyá tussen 150 en 180 dronken dus maakte me toch zorgen omdat selmen net 100 drinkt meestal en af en toe 120 meer niet , toen zei vrouw van cb dat tussen 700 en 800 moesten hebben ,,nou selmen drinkt dan wel om de 3 uur , heb geprobeert te rekken maar hij gilt alles bij mekaar dus dan maar om de 3 uur , s'nacht om de 5 of 6 uur , dus we zitten percies op 7 voeding wat cb wel goed vonden en hij is verder een tevreden mannetje dus nergens hoef zorgen over maken hij lacht steeds zoo lief zodra mij gezicht ziet soms zelfs met fles in mond haha schatje trouwens hoe doe jullie dat flimpjes op site ? ik wil ook leuke flimpje laten showen met een bic smile maar hoe doe ik dat?en waar
Roxy: sjezus, dat is nogal ja. En die vergoeding, heb je daar iets aan of stelt die helemaal niets voor? Ik hoop dat het helpt meis! Marieke: zo dat heb je weer achter de rug, fijn dat ze het goed deed. Gaat het nu ook goed met dr, geen verhoging of zo? Lekker dat ze doorgeslapen heeft Meesa: Stef krijgt 5 voedingen, dus logisch dat ie dan iets meer krijgt per dan Selmen. Lachen doet Stef echt maar heel af en toe. Hoop dat ie snel vaker gaat lachen!
Rox, ja duur is dat spul he? Wij hebben hier nu de Pepti a 22 euro de bus maar als het je kindje beter maakt heb ik het er wel voor over. Inderdaad bij bewezen allergie vergoed Agis dus bonnetjes goed bewaren! Op de rest reageer ik straks ben met eten bezig
Hoi dames, ben dr weer even... Ik probeer de hele dag al te reageren en een paar pagina's te lezen maar het is me weer eens niet gegunt. Er ligt er weer 1 te krijsen boven niet normaal! René ligt nu bij hem maar zelfs die krijgt hem niet stil dus dit zal wel weer de zoveelste vroege avond worden hierzo.......bah..... Heel gek misschien, maar ik word hier gewoon ontzettend agressief van......gelukkig niet naar de baby toe.....maar dan sta ik hier beneden in de keuken op te ruimen en dan is er niets meer dat goed gaat, alles valt uit mn handen en zelfs de waterkraan heeft het dan op mij gemunt! En dan lopen er ook nog eens 3 katten voor mijn voeten die vreten willen terwijl hun bakjes gewoon vol zitten, stomme beesten! :x Kortom, dit is weer eens zo'n avond waar het nieges in zit geloof ik........bah bah bah....... Sorry meiden, t moest er even uit, na een paar goeie dagen volgt er bij mij altijd een dip als deze, daar kun je de donder op zeggen! Het mag nou wel weer eens leuker worden hoor allemaal, ben het nu toch wel aardig beu hierzo!
linda dat is goed 5 voeding per 24 uur , wou ook dat selmen dat kon , hij wil echt niet dan 3 uur wachten , net ook bijna half 8 en hij krijsen en huilen niks was goed tot flesje kwam ne gelijk hupsa na fles in slaap gevallen mamalou haha eindelijk dan ,ik kan ook soms agrassief worden met huishouding als zoonlief hard blijft krijsen gelukkig doeti niet vaak ik ga eentje naar bed brengen , selmen blijft gewoon beneden tot zijn laatste voeding om 22,30 ,vind ik wel gezellig want mij hub werkt altijd tot s'vonds laat
@ Meesa, oh wat ontzettend fijn omte lezen dat ik niet de enige ben want ik vraag me soms al af of het wel helemaal goed gaat met mij...... Er zijn dagen dat ik de hele wereld aan kan, er er zijn dus dagen dat ik het zat ben en heel erg moe ben zoals nu..... En het weer buiten werkt ook niet mee....
@ Citroentje, Mooie foto weer van Tim, maar vond je het niet ontzettend eng om hem zo onder water te dompelen, respect hoor, maar ik durf het echt niet!
Heb 2x gebeld naar het CB, kreeg 2x antwoord apparaat Vanmiddag bij mijn moeder geweest en Amber heeft 2 uur achter elkaar in de wagenbak liggen kletsen en lachen... Ik hou zoveel van dat kleine meisje, het niet slapen en mama bezig houden is haar helemaal vergeven.. En om 19.00 sliep ze weer. Mijn moeder en ik zijn tot de conclusie gekomen dat 14 uur slaap per nacht genoeg is voor haar. Ik ga ook niet meer proberen om haar na iedere voeding op bed te leggen ala Ria Blom, dat zijn alleen maar frustaties voor mij en Amber. Lefbekkie, ik geef ook nog volledig bv en ga dat ook zeker volhouden tot de 6 maanden, ook al valt het me zwaar. Ik val ook nog een kilo per week af, ook al gaat er nog heel wat snoep doorheen! Lange leve BV! Marieke, gelukkig dat het goed is gegaan op het CB, mama geen traantje gelaten? Roxy, knuffel meid, hopelijk is met de nieuwe voeding en verhoogde medicatie alle ellende voorbij Linda, aaah geef Stef maar een extra knuffel zo zielig die krampjes, hier al weer een paar dagen krampvrij, dus het komt goed! Vivian, leuk zo'n babyshower op je werk, kun je weer lekker shoppen! Anita, wat fijne dat je een goed gevoel bij het kdv hebt. Raar idee he dat Enzo daar straks rondloopt (nou ja ligt de eerste tijd) Ik hoop binnenkort ook te gaan zwemmen met Amber lijkt me heel leuk, moet dat in een speciaal verwarmd zwembad of kan dat ook in ene gewoon bad?