Nou dames ben ik ook ff! Luna gaat goed ze slaapt veel en als ze wakker is is ze goed wakker, ze plast en poept goed heeft geen verhoging maar ze drinkt nu vanaf gisteren nog maar halve flesjes of bijna niks ze drinkt max per x 60 a 80 dat kan toch niet goed zijn wat moet ik hier nu mee? Ze huilt niet oid. ......
CB even bellen? hier ging het prima. Ze heeft 120 + 4 schepjes gehad en ze maakt een tevreden indruk, dus ik denk dat dit wel genoeg is.
Ja maar ze is niet ziek alleen drinkt ze zo weinig, moet ik het niet eerst even aankijken? Ggrrr wordt hier zo onzeker van!
Ik zou het CB gewoon even bellen. Beter een keertje voor niks bellen dan een keertje te weinig zeg ik dan maar. Meestal geeft jouw gevoel het zelf wel aan. Succes..
Lekker Rox! Nou ik heb voor de zekerheid en voor mijn eigen gemoedsrust toch maar even de huisartsenpost gebeld moet over 45 min. terug bellen ze gaat nu even overleggen met de ha ben beniuewd. Ik denk dat het nu geen kwaad kan maar voor alle zekerheid..
groot gelijk hoor! Anders loop je net zo te hannesen als ik de afgelopen weekenden als ze je niet helpen willen
Guppie, welkom terug, helemaal uitgerust, heerlijk zeg, fijn dat het zo leuk was. Ik ben dinsdag ongi geworden en nu is het alweer bijna afgelopen, wel ontzettend veel bloed en ik heb juist helemaal geen krampen meer, terwijl ik eerder altijd 6 x 400 mg ibuprofen innam tegen de krampen anders vloog ik zelf tegen het plafond. Roxy, fijn dat het CB nu zo meelevend was zeg, geeft jezelf ook wel een lekker gevoel. Missme, dus de osteopaat heeft wel iets losgekregen bij Romano, hopen dat het snel helpt. San, wow 3 uur aan de telefoon, dat is echt lang zeg! hahaha Vivian, fijn dat het weer beter gaat met Luna, oh ik lees net dat ze niet zoveel meer drinkt. Je hebt al gebeld zie ik, ben benieuwd wat ze zeggen. Gelukkig gaat het vandaag goed met me, ik heb nog niet weer last gehad van mijn buik, gelukkig en de ongi is ook al minder aan het worden. Mijn moeder is net even met Enzo wezen wandelen dan kon ik even slapen, maar dat kon ik niet dus ben ik even lekker wezen douchen en heb de was opgevouwen. Enzo ligt nu weer lekker te slapen, heeft om 15.00 een flesje gehad. Ik merk trouwens wel dat Enzo 's ochtends echt niet meer in zijn eigen bedje wil slapen, na het flesje van 8.00 uur zet ie het op een bleren! Ik moet dus even kijken wat we nu doen, ik ga hem maar in de box leggen, kan ie even spelen.(nou ja spelen, rondkijken is het nog )
Pff Lotte slaapt nog steeds niet ze is al heel de dag op en heeft alleen even bij mij op mijn buik liggen slapen een uurtje.
Anita, voelde jij ook je litteken in je BM tijden je ongi? Hier 2 dagen extreem "gelekt" daarna wat druppeltjes en gister was ik er al vanaf! vandaag weer met de pil begonnen, nu istie veilig dus we kunnen weer vanavond! Fijn dat je moeder Enzo heeft meegenomen! Mijn moeder heeft het ookal een paar keer aangeboden maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om hem mee te geven. Voel me dan echt een slechte mama.
het lijkt wel of alle baby's ineens last hebben van het slapen, ik lees zoveel over wakkere baby's....