@ Guppie, leuke kleertjes op die site! Alleen vind ik ze bijna allemaal zo schrikbarend duur! Dat vind ik nou zo jammer he? En het is niet dat het budget het niet toelaat maar ze zijn er jammer genoeg zo snel weer uitgegroeid he? Maar wel leuk hoor! Tja enne......misschien word je volgende wel een jongetje?
ik doe het ook met paint ,iedere keer 20 en 20 invullen krijg je juiste maat , ik kenden ook een site even zoeken voor jou wacht
haha Guppie ook voor jongens kan je je ziek kopen.. ik heb al een innige band met de jongen van de pakketservice
mamalou, ik koop echt niet alleen dure kleertjes hoor, combineer het met shirtjes en broekjes van h&m en hema enzo. Ik weet dat het maar kort gedragen is, maar we hebben er zelf zoveel lol aan... Heb net met hartkloppingen de bankrekening bekeken (vakantie he ) maar het viel mee. Phew!
haaaahahah! Ja ik ook hoor, geweldig toch! Ik vreesde al dat het voor een jongen niets uit zou maken...
http://tinypic.com/ dat is ook goeie site voor foto's op forum enzo bedoelde bij paint dus 20% en dan 20% ipv 100%
Dit bloesje had ik toen voor Mike, ook zo schattig! En voor Romano heb ik nu een knal oranje met rood geruid bloesje liggen. Heb ik gekregen en ben beniewd hoe dat hem straks staat!
ben benieuwd mamalou naar foto's met jongens kan je ook ziekkopen hoor , ik vind juist meisjes kleren veel meer keuze hebt ,voor jongen wil je iets moois stoer kopen is gauw stuk duurder , ik koop ook geen duren dingen nu hoor vind ook zonde van geld als ze maar zo kort dragen , als koop dat wel meestal leuke , via internet kan je ook leuke spullen vinden ik had vandaag toevalig boekje gekregen heet, shopaholic&babay
Hey meiden! Wat hebben jullie weer lekker zitten kleppen hiero dagje niet geweest enmoet weer een pagina of 6 bijlezen...gezellie! Marlou: wat een schattige foto van Mike! echt super leuk die blousjes, heb er ook een paar maar hij past ze nog niet...en ik verklein de foto's gewoon altijd hier op de pagina...links in het menu staat foto verkleinen...werkt goed.. Ik heb ook Friso, zit volgens mij hetzelfde in als die andere en is een paar euro goedkoper...volgens mij is het goed zat.. En weet niet meer wie het vroeg sorry maar voorlopig is het deze ene behandeling bij de osteopaat omdat hij verder geen blokkades heeft en nu ff een weekje aankijken, dan moe tik terug bellen om te kijken hoe het gaat en of ik nog een keer ga, maar deze ene keer zou genoeg moeten zijn.. hmmmmmmmmmmm net een flesje witte wijn opengemaakt en lekker cocktailworstjes aan het eten.....