Sja Vivian ik word helemaal gefrustreerd van al die extra rondingen.... Pffff! Esther, dat is ook niet leuk als de kleine zo'n last heeft van de prikjes, bleh! Guppie, Marit krijgt Nutrilon, mjammie Leuke foto's, mooi koppie hoor! Anita, ik zat net nog te bedenken waar de andere Anita toch is, tnx voor het doorgeven! We zijn nu filmpjes aan het uploaden, zal kijken of ik er hier nog een kan posten 8) Zit een filmpje bij dat Marit nog maar 13 dagen is, wat een verschil zeg met nu Wat is er met mijn kleine meisje gebeurd....
Mooi hoor Meesa! Ik heb hem helaas nog niet lachend op de foto kunnen krijgen, wel veel huilend! Maar als je wil kijken hoef je alleen maar op mijn banner te klikken en de rest volgt vanzelf!
O meiden, ik word oud! Ik kan mn ogen nauwelijks openhouden, ze beginnen al te branden hierzo! Tijd om mijn mandje maar eens op te zoeken, misschien kan ik nog even een tukje doen voor meneer zich weer meldt!
@ Marieke, ze veranderen gewoon met de dag, niet normaal meer! Het enige dat je kunt doen is heel veel kijken naar haar en heel veel foto's nemen!
hey mamalou jeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyy wat mooie jongetje is romano zeg echt een lekkerding hoor mooi truitje idd hahah en mooie oogjes
En nou ga ik echt hoor want ik begin weer behoorlijk verslaafd te raken hierzo! Of is het gewoon een inhaalslag? Kan ook nog natuurlijk. Oja, morgen komt mijn nicht op kraambezoek. Ze is afgelopen november naar duitsland verhuisd dus het is de eerste keer dat ze Romano ziet! Word vast heel gezellig! Weltrusten dames! Tot morgen..
Dank je wel Meesa, ben ook enorm trots op mijn boys! Maar nu ga ik echt hoor........nee echt! Echt..... Doei.... Weltrusten..... Tot morgen..... Daaaagggg........ Nee nu ga ik echt hoor........ Nee nu..........
te ruste dames ik ga ook afsluiten , straks atwt kijken en dan lekker naar bed , nu ga ik mij shopbabyaholic boekje lezen kuskus
Hallo meiden! Missme, ik vroeg het van de osteopaat. Echt fijn dat alzijn blokkades weg zijn. Hoorde laatst al meer van die postieve verhalen daarover. mamalou, lijkt me best moeilijk af en toe, om 2 kinderen te hebben. Je moet toch je aandacht verdelen terwijl ze er allebei om vragen. meesa, dat boek heb ik ook. Heb je de andere delen ook al gelezen? Nou, ik ga snel weer wat nieuwe foto's van Fenna op de computer zetten, dan kunnen jullie ook weer even kijken hoe ze eruit ziet. Ik ga een borrel drinken! (ze krijgt toch morgen pas weer voeding, dus dan kan het wel. ) Tot snel! Leuke foto's hoor meiden! Fenna krijgt (sinds vandaag) Friso Hypoallergeen. Ook omdat Friso goedkoper is dan Nutrilon. Ik heb vandaag in de appie op het pak gekeken. Uit Nutrilon haal je ong. 28 flessen en uit een pak Friso 26. Friso is dus wel een stuk goedkoper. Ook ik ben mega koopverslaafd. Ik heb echt een super leuk minirokje van Noppies en een paars geruit bloesje met randjes ook van noppies. Zo ontzettend leuk. en een leuke witte bolero achtig vestje. Nu combineer ik dat weer wel met broekjes van de Hema a 3 euries hoor! En ik heb gelukkig een schoonmoeder die dol is op babymexx, dus ook daar al een aantal leuke jurkjes etc van gekregen. Plus vorige week uitverkoop van de prenatal toen ik met mijn schoonmoeder in de stad was. Ze dook de rekken in en vervolgens kreeg ik 3 shirtjes, 2 vestjes, maillot en een zwembroek. Villa Hap is ook al zo'n leuke winkel. Pff. Ik hou er maar over op. hahaha. Ik kreeg al op mijn kop dat ik wel erg veel geld aan Fenna had uitgegeven afgelopen maand. (overigens helemaal terecht) Fenna slaapt al een kwartiertje heerlijk. Die zien we morgen ochtend pas weer wakker gok ik.
mamalou ben je echt weg heb net je hele album gekeken ,logish dat je mooie kids heb , je bent ook mooie vrouw ,mooie gezintje allemaal bij mekaar hoor
lizab ik ben net begonnen met boekje ,hoop dat ik tijd heb om af te maken ,lijkt me grappig boek en nu ga ik echt netals mamalou doei meiden
Hier zitten we ook aan de borrel lizab! is lekker he zo'n weekend gevoel Berna: wat heb je gegeten vanavond?
Tapas, jammie jammie! Ik heb net zo'n gaaf shirtje voor Marit gemaakt en besteld, zal ff plaatje van plaatsen.... (we heten KRABbendam) http://www.wierckx.com/freubeltje/marit/shirtjemarit.bmp
Zo allemaal aan de drank zie ik Ik had net warme Nesquick banaan met Malibu. Even een reactie op het Friso/Nutrilon verhaal. Ik bedoelde met minder erin het gewicht en niet de vitamines etc. Op mijn pak staat dat er 33 voedingen uit kunnen en geen 28 Arme Emi heeft verhoging, 38 gaf de termometer aan. En maar huilen huilen huilen, ik heb haar een zetpil gegeven en toen nog haar fles om half 9. Vervolgens nog een uur met haar gezeten en toen is ze in slaap gevallen en nu slaapt ze nog steeds. Hopelijk voelt ze zich snel weer beter. In mijn groeiboekje zit geen klachtenformulier maar ik ben wel van plan om maandag even te bellen en om duidelijkheid te vragen. Hoop verder maar dat ik dit mens niet meer tref. Leuke fotoos en filmpjes trouwens, maakte mij weer wat vrolijker Heb trouwens een Babycook gekocht, lijkt mij ideaal voor straks. Vandaag bij AH ook maar het Opperdepop boek gekocht zodat ik ook recepten heb. Verder een XXL aankleedkussen besteld.