missfrodo, ik ben eigenlijk blond haha! Ik heb je gewoon verkeerd begrepen, maar zo had ik het nog niet eens bekeken! Marieke, leuk shirt! Wij hebben dat ook voor Ymke! Denk dat ik het inlijst als het niet meer past. Ik heb er nu 1 besteld met "ik pas op oma" Oh wat een merken lees ik hier. Voor mij is oilily voor babies echt te gek en Rinaldo is gek op tommy hilfiger. Duuuuuuuur dus. We hebben wel aardig wat mexx en esprit, maar vind name-it en imps&elfs ook erg leuk. Vooral dat laatste is leuk voor jongens! Ik ga de laatste fles geven, kijken of Ymke vannacht voor het eerst alleen in haar bedje wil slapen, boehoehoe ik vind dat moeilijk!
Hé meiden, Ik lees strakjes alles bij, want ik zie dat jullie veel gekletst hebben Hier niet zo'n goed nieuws... We hebben gisteren te horen gekregen dat mn oma kanker heeft... Een hele zware en pijnlijke vorm, dat heeft de arts wel 4 keer gezegd... 't Is waarschijnlijk al in een ver stadium, maar dat horen we allemaal nog... Boosheid op de artsen weer hier, want deze arts dacht dat wij dit al wisten en snapte niet dat andere artsen dit nooit verder onderzocht hadden, alle symptomen heeft ze namelijk al een tijdje... De eerste symptomen zelfs al een aantal jaren terug... 't Is een vorm waarbij langzaam alle organen en zo uit gaan vallen en dat merken we nu al, want als ze moet plassen of poepen of zo doet ze dat gewoon waar ze is... Wij dachten dat dit door de Alzheimer kwam, maar dat is dus niet zo... Niet zo'n goed nieuws dus... Dan nog ff een voeding-vraagje en dan ga ik terug naar mn bedje... Stef heeft vanmorgen al om 5 uur de fles gehad. Wat zouden jullie voor vandaag doen: Alle voedingen een half uurtje opschuiven (dan zit er 4,5 uur overal tussen), zodat we vanavond gewoon rond 22:30 uur/23:00 uur uitkomen? Of vandaag gewoon 4 uur overal tussen laten zitten, dan worden de tijden 5 - 9 - 13 - 17 - 21. En dan kijken hoe laat ie vannacht komt, hem dan niet zoveel geven en dan vanaf morgen weer gewoon vanaf 7 uur.
Wat lopen jullie toch allemaal te stoeien met die flessen en de tijden? Ik geef gewoon op aanvraag en zorg dat er iig 2 uur tussen zit... De laatste fles maakt hier geen verschil qua tijd, ze komt evengoed wel om 2 of 3 uur ongeacht of ze het laatste flesje om half 9 krijgt of om 11 uur... Verder geven wij dus de Extra Care van Kruidvat, scheelt 6 euro op Nutrilon HA. Linda, naar van je oma. Veel sterkte komende tijd!
Linda, wat ontzettend K*T van je oma zeg! Heel veel sterkte hoor. Kan me voorstellen dat je die artsen ondertussen wel wat aan kan doen, tjonge wat een blunders he?! Ik zou gewoon kijken Linda hoe hij het volhoudt vandaag. Als het lukt om er iets langer tussen te laten zitten zou ik dat wel doen. Als dat niet lukt, dan maar een fles meer hoor. Niet zo moeilijk over doen, doe ik met Sten ook wel eens.... Anders blijf je op een heel raar tijdschema zitten he?! Das helemaal niet fijn. Oh wat hebben jullie veel gekletst. Ik moet ook maar met een extra schermpje gaan werken, want ik kan het echt niet meer onthouden hoor, hahaha Probeer het nog even uit mijn hoofd, als ik iemand vergeet...SORRY.... Vivian, hoe is het nu met Luna, drinkt ze haar flesjes alweer leeg? Goed dat je gebeld hebt zeg! MissFrodo, wat een tegenstrijdige berichten zeg op het CB. Ik zou ook om duidelijkheid vragen! Hoe gaat het nu met Emi, al weer iets beter te pas? Mamalou, het lijkt mij niet makkelijk, 2 pukkies. Pfff vreet veel energie zo te lezen.... FIjn dat je moeder af en toe bij springt! Guppie, wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad saampjes! En een beetje claimerig mag je best zijn toch? Moet zeggen dat ik het ook meer begin te krijgen hoor. Kan hem soms wel bij mijn moeder en zelfs bij Edwin uit de armen kijken (gemeen he?) Maar vind het ook wel weer heel vertederend hoor om hem te zien tutten met hem en dan zegt ie met zo'n verliefde blik tegen me "Wat mooi he?" hihi Berna, lekker tapas! Fijn om weer even lekker samen met z'n tweetjes uit te zijn he? En daarna des te fijner om je mannetje weer in je armen te sluiten. Dan merk je helemaal hoe gek je op je kleine bent, vind ik. Ow, ik dacht gister nog aan Anita, dus haar internet ligt eraf. Nou ja, komt wel weer. Gelukkig niet aan de hand dus. Ik gebruik ook Friso hoor, en bevalt heel goed. Baal eigenlijk wel een beetje dat ik niet aan de Similac ben gegaan, want dat scheelt nog veel meer. De VK vertelde namelijk dat het echt niets uitmaakt qua voedingsstoffen. Mijn collega gebruikt ook similac en dat bevalt uitstekend. Ik wil alleen nu niet ineens overstappen op een ander merk... Wat betreft die koopziekte....hmpf.... ook met een jongen heb je er last van hoor! hahaha Gister dus weer naar de prenatal geweest. Ik moet zeggen dat ik me voor mijn doen nog in heb gehouden hoor, hahaha Ik heb ALLEEN MAAR: - dat speelkleed "rainforest" van fisher-price (ECHT EEN AANRADER! Hij geniet er ontzettend van en speelt er al "echt" een beetje mee met zijn handjes!) - een broekje van noppies (veel te leuk om te laten liggen...) - een bijpassend shirtje (hij heeft anders echt "niets" op dat broekje, ahum) - washandjes - een neuspompje - een vingertandenborsteltje (voor al zijn tanden nu, dus echt nodig) - deel 1 en 2 van "Woezel en Pip" (moest gewoon, want ik had deel 3 al wel, hahaha) - 2 pyjama's - 2 slaapzakjes gekocht. Nou netjes toch he? (GRRRR, ik moet daar echt niet meer heen gaan met een pinpas! Ik ging alleen maar een pyjamaatje en dat kleed halen! oh oh oh) Nou ik ga even de foto's van de auto op de computer zetten want we zetten vandaag onze auto (Audi A4, iemand interesse?) op marktplaats. Volgende week krijgt Edwin zijn "nieuwe" toyota avensis. Heerlijk. Later! Liefs Marije
Zo marije jij bent los gegaan Komt er nog stoom van je pinpas af? Hahahaha Nou Luna drinkt nog steeds heel weinig ik had vannacht beter niks kunnen geven kwam op een totaal van 20 cc En ze heeft nu 50 cc op Ik hou het goed in de gaten maar voorlopig nog volle luiers en geen temp. vindt het wel heel vervelend zal je zien dat er straks toch iets blijkt te zijn.... Maar goed ze is veder super tevreden en niet huilerig enz. Nou ja ik ga zo ff douchen
Enne Lexie hier is het ook zo hoor het schema loopt vanaf het moment dat Luna wakker is, maar meestal scheelt het maar een uurtje of zo.
hmmm schiet dus nog niet echt op met het drinken van Luna. Gelukkig lijkt ze wel tevreden! Inderdaad wel in de gaten blijven houden ja...
WEl apart zeg, dat Luna zo weinig drinkt. Demi drinkt ook niet alles wat ik haar aanbiedt, maar zo weinig als Luna nou ook weer niet... Idd goed in de gaten houden hoor!
Vivian: zou het ook eng vinden hoor als ze zo weinig zou drinken! maar goed, als ze niet om meer vraagt, tevreden is en er verder niks aan de hand is....idd maar goed in de gaten houden dan... zo Marije: idd die pinpas maar thuis laten de volgende keer hahaha Maar ja je hebt het wel echt "nodig"he! snap het wel hoor hihi Linda: wat erg van je oma! en die dokters word je toch af en toe **** ziek van! pfff zeg! heel veel sterkte hoor! En ik zou gewoon voeden wanneer hij wilt, als je het kan rekken zou ik het doen en anders gewoon maar zien waar je uitkomt! meestal als ik zo'n dag heb, zit ie de volgende dag weer op schema Gisteren is romano na zijn fles van 8 uur om een uur of 9 naar bed gegaan en wij waren in slaap gevallen en schrokken om half 3 wakker! hij had dus nog een fles om half 12 moeten hebben maar lag zelf nog heerlijk te snurken hahaha toch maar ff wakker gemaakt en een extra volle fles gegeven, die heeft ie bijna helemaal leeg gedronken! en verder geslapen tot 8 uur..!en heb echt een buikslaper volgens mij hoor, want het duurt een half uur voordat ie in slaap valt op zijn rug en ligt ie de hele tijd een beetje te mekkeren, leg ik hem op zijn buik duurt het nog geen minuut! en angelo ging kijken vannacht en zei heb jij zijn hoofdje de andere kant opgelegd? nee dus! doet ie zelf nu dus...vind het wel eng! weet dus niet of ik hem nu standaard op zijn buik moet leggen of moet blijven proberen op zijn rug...wat zouden jullie doen?
Ach arme Emi! Sterkte ermee ik hoop dat ze snel opknapt! Linda dikke knuf meid wat moet dat moeilijk zijn.. en slecht van die artsen zeg... Ik zou gewoon flesje extra geven en dan overal wat minder in zodat je gewoon weer rond 2300 uitkomt en het oude schema weer kunt oppakken morgen.. OO Marije lekker geshopt zeg. Heb jij ook die pyama wit met blauw met die auto? was maar 4 euro namelijk en erg stoer vond ik haha! Ik wil ook het rainforrest speelkleed! maar wil nog zoveel! Nou JEsse hebben we weer wakker moeten maken om half 8 de slaap koppie haha. Alleen nu is ie wat onrustiger maar hij huilt nog niet dus ik laat hem lekker liggen. Mark is vers brood halen dus een goed begin van de zaterdag. Straks lekker wandelen en op zoek naar een nieuw tuinstel.
Linda, wat een blunder van die artsen... Jammer alleen dat jullie er nu mee zitten he! Heel veel sterkte de komende tijd! Als Ymke wat vroeger wakker wordt geven we 6 flessen met 120+4 Marije, dat effect heeft de prenatal ook op ons hoor. Wij gaan straks ook dus ben benieuwd! Ymke is weer wat aan het spugen. Vannacht best veel. We doen nog maar een schepje extra nutriton in de fles, dan zitten we al op 4. Ze heeft wel goed geslapen in haar eigen bedje, al vond ik het gisteravond heel erg moeilijk. De kinderwagen blijft nu lekker beneden! Vandaag is ze al 6 weken!
Linda: sterkte met je oma, ik zou Stef gewoon voeden als hij na 4 uur weer wil, als hem nu moet gana rekken ben je eind van de dag helemaal gaar kan me voorstellen dat je het gehuil vandaag niet kunt hebben (heb ik iig wel als niet lekker in mijn vel zit) en dan merkt Stef dat ook. Bij ons werkt het het beste als we Tim geven wanneer hij er om vraagt (Tim rustig en ik rustig) meestal komen we dan toch op de juiste hoeveelheid uit, zou je toch op een fles meer uit komen zou je 2 flessen iets minder kunnen geven zodat de hoeveelheid over de dag hetzelfde is. Succes
Goedemorgen meiden! Dat van die pinpas is echt heeel erg herkenbaar. Ik durf gerust te zeggen dat het echt niet langer verantwoord is om mij met pinpas de stad in te laten gaan. Vivian, Toch gek dat luna nog steeds zo weinig drinkt. Ach.. gewoon even afwachten maar. LInda, ververvelend van je oma. Super veel sterkte de komende tijd. Ik was net trouwens bij C&A. Daar was ik al jaren niet geweest, maar ik was wel nieuwsgierig naar die Dyanne collectie. Heb een leuk vest en een mooie skinny jeans aangehad. Pas gewoon alweer in mt. 31 (met mijn lengte van 1.85) Ben echt super blij dus. Heb hem alleen niet gekocht. hahaha. Verder is Melvin morgen jarig. Heb net de laatste boodschappen gedaan en straks nog even appeltaart bakken en tomatensoep maken en natuurlijk het hele huis schrobben. Fenna ligt ondertussen in haar wipstoeltje te lachen. Zooo leuk! Hier voeden wij overigens ook gewoon op verzoek hoor. Zit idd wel min. 2 uur tussen, maar als Fenna trek heeft dan krijgt ze gewoon.
tsja Ymke krijgt gewoon om de 4 uur trek, ik hoef er niet zoveel aan te doen eigenlijk... Heb de halve morgen het huis lopen poetsen, gatsie... nog steeds nesteldrang, ben echt allergisch voor viezigheid geworden!
Oh trouwens, als bij jullie opa en/of oma gaat oppassen, hoe doen jullie dat met spulletjes? Mijn moeder wil zelf een ledikant kopen, maar ze heeft ook een babyfoon nodig en een wipstoeltje. Ik wil niet dat ze dat allemaal zelf gaat kopen, maar heen en weer slepen met die spullen vind ik ook niks... Ben benieuwd hoe jullie dat oplossen!
Mijn oom en tante gaan 1 dag oppassen, ze hebben via via wat spulletjes op de kop weten te tikken zoals een wipstoeltje en box sommige dingen lenen ze van een andere tante van mij, haar kleinkind kan er niet meer in nl en wij zetten daar een campingbedje neer om in te slapen, de enige keer dat wij het campingbedje nodig hebben is op vakantie of als we naar een feestje gaan waar Tim mee naar toe gaat, als Tim niet mee gaat, gaat hij toch logeren bij die oom en tante. Wandelwagen moet toch steeds mee en mc ook. Verder leg ik daar wel een pak pampers, doekjes en een pak voeding neer dan hoef ik daar ook niet steeds aan te denken.
Ik ga vanavond alles bijlezen, maar wil ff jubelen hier.... Marit heeft gister 23:45 laatste voeding gehad en begon om 6:30 wakker te worden en we hebben het kunnen rekken tot 7:30! Wow, ben zo trots op haar *gloei gloei*
Owja, en zoals beloofd een filmpje van onze Marit.... http://www.wierckx.com/freubeltje/film/MHK-27-02-2007.WMV Fijne dag allemaal, tot vanavond!