Zooo wat een hoop bij te lezen zeg! Zal het later doen als ik meer tijd heb. Eventjes reageren op de flesjes... nikita krijgt 5 x 165 cc, en er zit 4 uur tussen de voedingen. Tot aan vannacht toe heeft ze hele nachten doorgeslapen, maar vannacht was ze ook wat aan de diarree vandaar dat ze denk ik vannacht wel wakker werd... ( komt nu overigens een erg vies geurtje voorbij mn neus, haha ) Ik kom later nog terug!
Zo dames, het weer is in ieder geval beter vandaag maar toch zijn wij nog steeds binnen. Waait behoorlijk en Emi is nog niet helemaal topfit dus maar even wachten. Gelukkig heeft ze geen verhoging meer en kijkt ze helder uit haar oogjes. Alleen nog beetje uit haar doen en ze spuugt vaker dan normaal maar dat had ze de vorige keer ook. Rotvaccinaties ook, nu 4 april weer 2 van die krengen en dan pas weer als ze 11 maanden is. Wij gebruiken nu de Pepti van Nutrilon waarschijnlijk verklaard dat de 33 voedingen op de bus. Waarom doen ze niet overal evenveel in Missme wat een leuke foto's! En dat filmpje van Marit is ook erg leuk. Mijn ouders hebben een ledikantje staan, hebben ze gekregen van overburen en toen geverfd. Mijn ma heeft laatst ook een wipper gekocht bij Blokker, hebben we zelf niet eens En tegen die tijd, best snel al eigenlijk, leg ik daar ook voeding en luiers enzo neer. Kleertjes, reserve, geef ik wel gewoon mee. Daarnaast past ze ook vaak gewoon hier op dus hebben we helemaal geen probleem met spullen. Over de babyfoon had ik nog niet nagedacht eigenlijk.
Marieke: das leuk dat Marit en de beeb van jouw vriendin maar 45 minuten schelen! Goed uitgekiend Leuk shirtje! Wow wat heeft Marit lang geslapen! Fijn hoor! Haha grappig filmpje! Citroentje: wow, 6 weken naar Nieuw Zeeland, leuk! Wat voor werk doe je eigenlijk? Guppie: mooie fotos! Mijn moeder hebben we trouwens ooit met haar verjaardag een ledikantje gegeven en met kerst een matrasje en dekentje en zo. Een babyfoon vind ik niet nodig, want zo groot is het huis niet Mijn schoonmoeder komt bij ons oppassen, maar die hebben toevallig van iemand een complete babykamer over kunnen nemen Ik zat vandeweek ook al aan Anita1975 te denken! Goed om weer iets van dr te horen! Meesa: Shopaholic & Baby is een errug leuk boekje Mamalou: hihi verslavend hè dat forum! Missme: mooie fotos! Een lekker manneke heb je MissFrodo: fijn dat het weer ietsjes beter gaat met Emi. Hier 14 april de 1e inentingen
Marieke wat een leuk filmpje! Wat heeft ze toch een onwijze bos met haar. Je zal wel snel naar de kapper moeten, haha! Lief jurkje ook zeg! hahaha die aftiteling! Ik heb me onwijs ingehouden in de prenatal, jemig wat veel leuke kleertje zeg! Heb geen schattig wit kanten tuniekje gekocht, geen vest met toffe print en geen roze jasje met super schattige borduursels. Wel een wippertje en fles met spenen voor bij oma en oei ik groei voor onszelf. Leuk boek, Rinaldo vindt het ook interessant! Ik wil nog wel een babyfoon voor mijn moeder kopen. Een wippertje wilde ze zelf al kopen, maar ik wil niet dat ze dat allemaal zelf moet kopen, ze past ook al gratis op immers...
OO Marieke heerlijk! Kon je ff lekker lang slapen! Jesse moet 26 maart de prikjes.. zielig zeg voor die ukkies! Wij hebben net nieuwe tuinstoelen gekocht van die gevlochten zeg maar staan erg mooi op het terras laat de zomer maar komen! Ook heerlijk gewandeld vandaag voel het nog in mijn benen haha. NU staat de lasagne in de oven die is bijna klaar mmmm
Marije, zo he, jij bent lekker losgegaan bij de prenatal! Linda, veel sterkte met je Oma! grrr.... die artsen, je zou ze wat doen zeg! Missme, hahaha in slaap gevallen, nou Romano heeft ook goed geslapen zeg! Wat een mooie foto's zeg van Romano, hij staat er superlief op. Guppie, goed dat Ymke lekker in haar eigen bedje heeft geslapen! Als mijn schoonmoeder gaat opassen dan slaapt Enzo voorlopig nog in de kinderwagenbak, als ie daar uitgegroeid is dan gaat ie in een campingbedje, die laten we daar gewoon staan, als we weggaan en we hebben hem zelf nodig halen we die wel weer op. Ik geef een luiertas mee met luiers voor die dag en voeding en doekjes etc. Verder de Maxicosi en de kinderwagen. Zelf heeft ze een box en kinderstoel gekregen. Ik koop alleen even een aankleedkussen voor haar, dat is wel makkelijk. Over de babyfoon had ik nog niet nagedacht. Jij bent ook al lekker wezen shoppen bij de prenatal! Marieke, goed zeg van Marit, kan me voorstellen dat het lekker is zo'n lange nacht. En wat een leuk filmpje zeg! wat heeft ze toch een boel haartjes zeg, prachtig, en die aftiteling is ook geinig. Berna, lekker nieuwe tuinmeubels, laat inderdaad de zomer maar komen! Hier hebben we lekker geshopt bij de bouwmarkt, we gaan de hele badkamer weer aanpakken! de douchecabine gaat eruit en een bad gaat erin, lekker badderen straks.
Linda: ik ben ambulant woonbegeleidster bij mensen met een lichamelijke handicap en mensen met niet aangeboren hersenletsel, bv door ongeluk of hersenbloeding. Ik begeleid ze in alles wat met zelfstandig wonen te maken heeft ik doe geen verzorging maar als ze dat nodig hebben en het is nog geregeld dan ga ik dat voor ze regelen verder ga ik mee met ziekenhuisbezoeken aan artsen om later het gesprek nog eens met ze door te nemen en te kijken of ze alles goed begrepen hebben enz. Heel veelzijdig eigenlijk. Anita: lekker hoor een bad, ik kan het niet meer missen!
Berna, jullie zijn toch niet onze buren haha! Onze buren hebben vandaag een nieuwe tuinset gekocht, zo'n hele moderne terwijl ze een oudbollige omatuin hebben. Geen gezicht! Anitadejong, wat heerlijk de badkamer aanpakken! Ik denk dat Ymke een sprongetje heeft (of hoe zeg je dat). Zo aanhankelijk is ze! In bed lag ze te jengelen en ik hoefde de deurklink maar aan te raken of ze was al stil. In de box lag ze constant naar me te kijken en pas op schoot viel ze in slaap.
Linda, je schoonmoeder heeft dus een complete babykamer, das luxe zeg! Lijkt me een lekker gevoel. Mijn moeder heeft wel echt een babyfoon nodig, die hebben zo'n mega huis. Hun hal is zelfs groter dan onze woonkamer (ben niet jaloers hoor )
Leuk Berna, een nieuwe tuinset. Nu hopen dat het snel mooi weer gaat worden. Linda, Fijn toch dat je schoonouders ook alles hebben. En Guppie, die babyfoon is dan idd erg handig. Bij een abo op ouders van nu krijg je trouwens een philips babyfoon voor 15 euro. Wie weet is dat ook wel zo bij dat blad voor opa;s en oma's. Dan hebben ze nog een leuk kadotje ook. Mijn moeder heeft zich ook in haar hoofd gehaald om een bedje te kopen. Nu woont ze aan de andere kant van het land, dus om eerlijk te zijn ben ik daar wel erg blij mee. Dan hoeven we dat in ieder geval niet iedere keer mee te nemen. Verder is ze volgens mij ook al aan het kijken naar een wipstoeltje. Mijn schoonmoeder heeft overigens echt alles in huis. (Fenna is niet het enige kleinkind aan die kant van de familie) Een babyfoon zou ik daar wel prettig vinden, maar ik hoef daar echt niet mee aan te komen. Schoonmoeder vindt dat onzin. Ze loopt we gewoon af en toe richting Fenna haar kamertje om te luisteren. tja.... Verder ben ik helemaal gevloerd. Fenna heeft een huildag, Melvin is de hele dag bezig geweest om een nieuwe voordeur te plaatsen, en ik was druk met boodschappen en koken voor morgen. SChoonmaken is nog niet gelukt, dus de wekker gaat morgen vroeg. We zitten (of beter hangen) nu op nl3 een super interessante documentaire te kijken over het leven in de gevangenis. Echt een aanrader.
Trouwens, Fenna heeft allemaal bultjes (uitslag) op haar gezichtje. Ziet er niet uit. Zou het kunnen dat ze reageert op de flesvoeding? Want ik kan echt niet bedenken waar het anders van komt. Hebben jullie dit ook gehad?
Liza, bedankt voor de tip! ouders van nu hebben we al, maar ik ga even op zester kijken. Ymke heeft ook wel pukkeltjes gehad, maar volgens mij was dat iets later. Was maar heel weinig hoor, hier en daar 1.
Anitadejong: Toch een bad dus? Lekker hoor! Citroentje: Interessante baan denk ik! Guppie: mss is een babyfoon toch wel slim... Waren straks bij mijn ouders en Stef lag boven op bed. Op een gegeven moment lag ie te huilen, maar dat was bijna niet te horen!
Ik hoor het hier in huis ook vaak niet hoor. Eigenlijk alleen achter de computer en dat is de kamer ernaast. Het geeft mij ook rust om de kleine geluidjes ook te horen.
Wij hebben een babyfoon met beeld. Vind het wel handig moet ik zeggen, kan ik mooi af en toe stiekem spiekem zonder op zn kamer te komen
Hier hoor je JEsse ook niet zonder babyfoon alleen overdag als ik alleen ben en geen radio of tv aan heb dan hoor ik hem... Zo ik ga lekker naar boven. Jesse flesje geven en dan lekker slapen trusten!