Ik overweeg dat ook te kopen, en dan die van ons aan mijn moeder te geven. Welke hebben jullie en bevalt ie goed? Kan je echt wat zien via dat beeld, of zie je eigenlijk alleen de baby liggen?
http://www.luvion.nl/ Dat is degene die wij hebben. Bevalt ons heel goed. Beeld is ook goed, zelfs als het pikkedonker op zn kamertje is. Je moet wel een beetje een goede plaats hebben om de camera neer te zetten.
nou ik zal er eens over nadenken. Plaats om neer te zetten hebben we niet dus dat moeten we dan maken. Kga maar weer eens beneden gezellig doen. Ymke heeft de laatste fles pas om 24:00, dus moet nog even opblijven
Wij hebben de camera op de kast staan, gericht op het ledikantje. Ik ga Stef zn flesje geven en dan zelf slapen! Truste, bis morgen!
Marit krijgt nu haar laatste flesje van vandaag van papa en dan maar eens kijken tot hoe lang ze wil slapen.... Truste allemaal! Morgen weer een druk dagje met veel visite....
Goedemorgen! Luna begint gelukkig weer wat meer te drinken vanaf vannacht. Gisteren kwam ik uit op 300 cc veel te weinig! Heb haar om de 3 uur wakker gemaakt tip van een vriendin van mij, maar ze heeft gelukkig redelijk gedronken. Ze heeft nu vanaf vannacht 250 op is al bijna meer dan gisteren. Hier vandaag ook een drukke dag Jor is morgen jarig maar er komt vandaag visite. Heb al een week zijn kado in de kofferbak van mijn auto liggen ga ik er zo maar is uitvissen
Trouwens Marieke wat een haar heeft ze! Luna heeft het ook en als ik er niks in doe ( heb goedemorgen haarlotion ) dan staat het ook zo omhoog, zo schattig!
Trouwens dames even een vraagje over flessen uitkoken. Zodra ik alles uitgekookt heb blijft er aanslag zitten op de pan die witte puntjes op de bodem zeg maar van het uitkoken. Nu kan ik er een uur op staan srobben dan gaat het weg maar met de vaatwasser niet Hoe doen jullie dit? Snappen jullie wat ik bedoel of ben ik erg onduidelijk
goeiemorgen! Vivian: Gelukkig dat Luna weer wat meer drinkt! nu hopen dat het gewoon ff tijdelijk was en dat ze weer lekker normaal gaat drinken he? gaat alles goed met haar verder? van het uitkoken durf ik niet te zeggen ik heb een sterilisator. En alvast gefeliciteerd en een leuke dag vandaag! Wij zijn gisteravond bij mijn ouders geweest, lekker gegeten en wat gedronken, ging goed met Romano hij is wel wakker geweest en op den duur was ie zo moe dat ie niet meer in slaap viel dus ook huilerig, maar na zijn fles viel ie in slaap en heeft ie de hele avond geslapen, toen heeft ie om 23.00 zijn laatste fles gehad thuis en geslapen tot half 5, werd ie een beetje wakker, dus heb hem zijn teutje gegeven en hij heeft doorgeslapen tot 06.30! dus voor het eerst heeft ie eigenlijk vannacht echt doorgeslapen, en nu ligt ie weer in zijn bedje! heeeeeerlijk
Heerlijk Valerie! Vivian fijn dat Luna nu wat meer drinkt O ik zat laatst ook al te kijken voor zo'n babyfoon met camera ik spiek best vaak op zijn kamer maar soms slaapt ie niet en dan ziet ie mij en dan is het brullen haha! Jesse is vanmorgen uit zichzelf wakker geworden om kwart voor 7 nou ja ook prima daarna meteen weer gaan slapen. NU hoor ik hem kletsen dus ik eet snel even en boterham en drink een kop thee voor hij zich gaat vervelen in bed. Straks misschien even langs mijn oma kijken hoe het uitkomt en hoe JEsse vandaag is haha
Vivian: fijn dat Luna weer wat meer drinkt. Van dat uitkoken weet ik ook niet, gebruik ook een sterilisator... Fijne dag vandaag! Missme: lekker dat ie doorgeslapen heeft Berna: babyfoon met camera is echt ideaal ja! Stef heeft de laatste dagen best veel last van krampen. Wil zo ff een flesje geven zonder Nutriton, eens kijken of ie dan mss wat minder last heeft van krampen... Weet iemand een leuk kadootje voor Roy wat Stef hem kan geven Roy is bijna jarig.
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... ea-74.html Ik heb er 1 op marktplaats staan, best een hele uitgebreide, draadloze monitor...voor iemand die geïnteresseerd is?
Goedemorgen! Marieke, Hier ook zo'n poes! Romi springt ateeds de box in als ik Joey bij me op de bank heb en hem aan het voeden ben. Ze weet dat ik da niet zo makkelijk op kan staan. klein krengetje! Leuk shirtje voor Marit! vivian, hoe is het met Luna? Esther, Jakkes zeg dat er niet werd geluisterd. En dan voel je je al rot omdat Emi reageerd op haar prikjes. Knuffel hoor meid! Guppie, Hier ook een bezitterige mama hoor! Anita1975 boven water! Nu Meliske nog! Mamalou, Mijn moeder werkt bij Toeslagen en zelfs zij spreekt er schande van hoor dat alles daar in de soep loopt! Ze denken dat de KMA de oorzaak is van het spugen, waardoor er zuur omhoog komt en Joey huilt. een cirkel zeg maar. Berna, fij dat het zo goed is gegaan! Linda, Dikke knuffel meis. Is het stadium 3 of 4? En waar zit het meid? Over het voeden; ik probeer er minimaal 2,5 uur tussen te houden ivm spugen maar verder als hij honger heeft krijgt ie zijn fles. Marije, je hebt je lekker uitgeleefd he? Lizab, van harte met Melvin! Joey gaat perfect op de Nutramigen! Het huilen is al met 50 % verminderd! Enige nadeel is, en dat zei de KA ook, is dat hij continue diarree heeft. gisteravond was het zo erg dat toen ik hem verschoonde en Joey een scheet liet hij alles heeft onder gepoept. Kamertje, kleed op de grond en mama dus ook Dus meneer is van kont tot fluit helemaal in de Sudo gezet want ik ben zo bang dat hij van de diarree last van zijn billetjes krijgt! Of kan ik beter Bepanthen halen?
fijn dat het beter gaat! Sudocreme lijkt me voldoende.... Pff ben chagi baal van mijn buik en dikke benen ga morgen echt beginnen met lijnen...
Bedankt Roxy! Sudocreme werkt hier super. Zou dat eerst proberen. Verder wel fijn dat het steeds beter gaat. Vivian, ik heb hetzelfde probleem. Misschien toch maar eens kijken naar een sterilisator. Zo'n camera babyfoon lijkt mij ook wel wat. Zal eens overleggen. Wat hier vanacht toch gebeurt is. Niet te geloven. Fenna had om 8 uur voeding gehad, maar ze had de hele middag wat krampjes en was goed aan het jengelen. Ze was dus helemaal stuk, en na de voeding van 8 uur heb ik haar ook maar gewoon in bed gelegd. Toen wij om 11 uur naar bed gingen wou ik haar nog even wakker maken, maar ze lag zo lekker te slapen, dus toen hebben we haar laten liggen. Vervolgens werd ik vanochtend om 7.15 uur wakker, en toen lag Fenna wat geluidjes te maken, maar absoluut nog niet te huilen oid. NIet te geloven he. Bijna 12 uur doorgeslapen. Ze dronk overigens ook wel 2 borsten leeg terwijl ze normaal aan 1 borst genoeg heeft. Zo.. Hier het huis helemaal spik en span. Gelukkig komt de visite vanmiddag pas, dus ik kan nog even relaxen.
Zo herkenbaar. Lijnen zit er hier nog niet in, maar het sporten doet voor mijn gevoel wel een hoop. Ik heb vooral last van mijn buik.. Die is echt gewoon nog slap.
Mijn benen zijn ook nog veel te dik en mijn borsten zijn ook nog erg groot.. ga iig weer 3x in de week sporten en niet meer snoepen doordeweeks eens kijken wat het doet zucht....
Berna, ik doe mee! Ik heb ook morgen als startdag.... Whaaahhhhh! Wat een heerlijk slaapkoppie is jullie Jesse 8) Vivian, hihi, mooi he zoveel haar! Ik heb die lotion ook, maar het blijft omhoog staan 8) Vind het wel wijs! En fijn dat Luna wat meer gedronken heeft. Roxy, als de huid nog niet kapot is kun je bepanthen of vaseline erop doen en als de huid al een beetje stuk gaat sudocreme. Fijn zeg dat het beter gaat met Joey! Ja, die katjes weten dondersgoed hoe ze hun aandacht moeten vragen Missme, lekker dat ik zo heeft geslapen! Linda, cadeautje voor Roy, hm.... een kalender van de Hema maken met allemaal foto's van de kleine man, of op canvas? Lizab, heeft ze echt lang geslapen, zalig! Heerlijk he als alles weer netjes is. Marit kwam weer keurig om 5:30 Nou ja, toen 70 cc gegeven en wat water en toen heeft ze verder geslapen tot 10 uur. Vandaag weer 5 voedingen van 150+5 en dan maar zien hoe aankomende nacht gaat. Hebben jullie nog leuke ideeën voor een vrijgezellenfeestje voor een vriendin van mij? :