Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

3x, wow, dat je dat kunt opbrengen....

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

mijn schoonzus is met haar nicht op survival gegaan. van 1 grote groep 2 kleintjes gemaakt en toen een battle aangegaan. Maatja, je moet er van houden.....

Middagje parfum maken?
    Bonbons maken?

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    vivian, gelukkig drinkt ze al wat meer. Kan me voorstellen dat het je erg bezig houdt! Bij ons slaan de pannen ook wit uit, daarom boen ik het na het uitkoken met een sopje met allesreiniger uit, dat werkt hier goed.

missme, wat fijn dat het zo goed ging!
    en lekker doorgeslapen... Wat wil je nog meer zeg!

Roxy wat fijn dat het huilen minder is zeg! Ik denk ook dat sudocreme voldoende is, werkt hier prima!
    Is die diaree tijdelijk of hoort dat echt bij de voeding?

haha berna, ik heb er ook zo de balen van. Ik ben zelfs een kilo aangekomen op cp denk ik. Ga morgen ook beginnen!

Liza, dat is nog eens doorslapen zeg!

Linda, geeft die babyfoon ook goed geluid, dat je alle kleine geluidjes ook goed kan horen? Ik wil m wel heel graag en gelukkig vind Rinaldo het er erg mooi uitzien, anders had hij het misschien onzin gevonden!
    Hebben jullie het via internet gekocht of kan je het ook in een winkel kopen?

Wij hebben straks een familiefeestje, heb er niet zoveel zin in. Ik hoop dat ik Ymke een beetje bij mezelf kan houden zonder boze gezichten. Een flink aantal heeft haar nog niet gezien en ik vind eigenlijk dat als ze haar vast willen houden dat ze dan gewoon op kraamvisite moesten komen.
    Nou ja, kiezen op elkaar dan maar...
    Pas wel weer 1 broek in mijn oude maat, maar het is wel een nieuwe. Met hoge taille zodat ik mijn buik eronder heb gestopt!

4. ProudMum

nou, hier heb ik hangboobs! echt stevig is het niet meer. en brede heupen!

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Marieke lekker toch half 6! je zult zien het wordt steeds wat later straks!
    Ja ik ga op de maandag bodypumpen, op de woensdag aquagym doen en de vrijdag wil ik half uurt spinnen en dan nog een uutje bodypump. Das mijn voornemen he nu nog uitvoeren.
    Hou op een site ( valtaf.nl) beetje bij wat ik eet en beweeg zo ben ik al eerder eens 15 kilo afgevallen dus moet me nu ook lukken...

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    OO guppie dat heb ik nu ook. Wij gaan straks naar mijn oma waar het vaak nogal druk is met ooms en tantes. De helft is geweest op kraamvisite andere helft niet en ik heb ook zoiets eigenlijk hoop ik niet dat die er zijn want als ze Jesse hadden willen zien hadden ze maar moeten komen haha

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    fijn he.. een echt mamalichaam :(

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Berna waar ga je de tijd vandaag halen om 3 keer te sporten? Ik ben al blij als ik 1 keer red. Moet nog een nieuwe sportschool zoeken, ga samen met mijn zusje.

haha wel grappig dat er meer morgen gaan beginnen! Kunnen we elkaar steunen!
    Ik ga trouwens niet sonja bakkeren hoor, dat is zo weinig... Ben eindelijk weer een beetje op kracht. Ga gewoon niet meer snoepen en mager eten!

9. Niet meer actief

wahaha hier ook hangboobs en brede heupen! en die buik ook nog slap :(
    Knap hoor brenda 3x per week! ik moet vrijdag naar de vk, ff afwachten of mijn wond al goed genezen is en dan is mijn startdag volgende week maandag! maar vind om te beginnen 1 x per week ff voldoende :)

Marieke: wij zijn toen met een hele club meiden gaan discobowlen, was echt ontzettend gezellig, had je van die lichtgevende pionnen en als je die liet staan kreeg je flugels! super lachen:)

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Nee hier ook geen Sonja Bakker zeker in combi met sporten is dat veel te weinig.
    De tijd? Tja maandag van 1900 tot 20.00 en dan is Mark thuis woensdag is het van 19.45 tot 20.30 en vrijdag is het ook 's avonds

11. ProudMum

Guppie, het schijnt bij de voeding te horen. heb mijn moeder al gebeld want het is best veel de diarree. Maar ik mocht me niet druk maken zolang Joey gewoon zijn flessen leeg drinkt. en dat doet ie gelukkig ook!

Ik had 14 dagen terug een verjaardag en heb Joey alleen bij mike of bij mij gehouden. Teveel van hand tot hand maakt dat je kleintje erg onrustig word. en dat heeft de rest maar te begrijpen toch? Jij bent Ymkes mama, en jij weet wat goed voor dr is! Op die verjaardag hadden ze er allemaal begrip voor. en een leugentje om bestwil werkt altijd!

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    En btw voor mijn zwangerschap sportte ik 4 soms 5 keer in de week 3 keer is echt minimum voor mij doe ik dat niet dan kom ik echt aan....
    Vanavond eten we nog frietjes en dan is het een hele week mager en gezond eten

13. Niet meer actief

Hier is er ook veel meer Marieke ineens, meer heupen en die benen, whaahhh!
    Ach komt wel goed, maar ja, die roze koeken he....

Ik ook Guppie, geen tussendoortjes meer en veel water drinken en letten op m'n eten. In het weekend mag ik wel wat, anders wordt het zo saai.
    Ymke lekker bij je houden hoor, tis jouw meisje, hadden ze maar moeten komen toch!

Krijgen hier 2 kraamvisites nog, om 13 uur en 15 uur....
    Lekker beschuitjes eten :oops:

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ik moet ook meer water drinken en inderdaad in het weekend mag je best wat lekkers zo heb ik het altijd gedaan en dat werkte prima hoor
    ( neem meteen een glas water haha)

15. Niet meer actief

Berna, vind het echt goed. In het begin kon ik het altijd goed opbrengen, 3x in de week, maar dat werd snel 2x en toen 1x en toen werd ik echt lui :oops:
    Heb abonnement opgezegd en omdat ik stop met werken kunnen we het financieel beter ff niet doen. Denk dat ik dus veel ga wandelen met Marit.... Ook lekker

16. ProudMum

Ach, heb wel een taille nu hihii

17. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    jemig berna, jij bent echt sportief dus!

Ik ga beginnen met 3 keer in de week, maar das dan echt om af te vallen en omdat ik nog veel ouderschapsverlof heb. Als ik weer vol aan de bak moet is me dat echt teveel.

Ga morgen de sportschool bellen!

18. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ik sport ook samen met mijn moeder scheelt ook, stok achter de deur om wat te doen..
    Aardbeitjes had ik al in huis gehaad dus voorlopig ook geen heerlijke witte boterhamen met vlokken meer maar beschuit met aardbeien....

19. Niet meer actief

hmmm aardbeien! vind ze alleen nu nog niet zo lekker, maar van de zomer!

maar het nadeel is dat ik dan gelijk aan aardbeien met slagroom moet denken! hahaha :)

20. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    He meiden,

ik heb de babyfoon vanaf gister ook aangezet hoor. Ik kan hem niet echt goed horen beneden. En hij is een beetje huileriger aan het worden, ik wil gewoon niet dat hij echt over zijn toeren gaat, dus heb hem gewoon aangezet nu. Wel lekker gevoel hoor, merk dat ik zelf ook rustiger beneden ben, ik hoorde namelijk steeds een baby huilen voor mijn gevoel. Bij mijn ouders is dat niet nodig. ZIj hebben de trap in de woonkamer en dus hoor je hem ook veel beter als hij boven ligt.

Mijn moeder heeft ook een complete babykamer ingericht, en ze heeft de box van vroeger nog en de kinderstoel ook nog. Ze heeft laatst bij de kruidvat een wipstoeltje gekocht. We hoeven naar hen toe dus niets mee te nemen, behalve voeding, luiers en reserve kleertjes. Mijn "tante" (is ze niet, maar zo noem ik haar voor het gemak even, lang verhaal namelijk) op gaat passen zetten we ook ons campingbedje bij haar neer. Verder hoeven we straks alleen de kinderwagen maar mee te nemen. Maar die zetten we dan 'swoensdags bij mijn moeder neer en dan kan mijn "tante" die daar donderdags wel weg halen als ze wil wandelen (woont een 2 straten verderop), anders blijven we slepen.

Rox wat fin dat het al zo'n stuk beter gaat met Joey. Wel lastig die diarree, gaat dat nog over dan, of is dat echt "blijvend" met die voeding.

Oh Vivian, Luna is ook een inhaalslag aan het maken met haar flesjes? Fijn hoor.

Berna! 3 x pw sporten... pfff knap hoor. Ik ga ook eindelijk weer eens beginnen. Ben gewoon A-sportief en heb een uithoudingsvermogen van 0,0. Ga ook met mijn moeder, maar helaas is zij hetzelfde, dus echt een stok achter de deur heb ik niet. Ben wel van plan om meer te gaan wandelen nu met Sten. Dat vind ik wel erg leuk om te doen en ben ik meteen meer in beweging, hihi (het nuttige met het aangename combineren werkt bij mij wel beter, hihi)
    Goed idee om morgen te beginnen. Ik ben de laatste weken niet meer op de weegschaal geweest. Durf gewoon niet meer. Ik was 13kilo afgevallen na de bevalling, maar vrees dat er ook wel weer een aantal bijgekomen zijn door dat idiote gesnaai tussendoor, grrrr Mijn buik is gewoon nog echt mega! Werd bij de prenatal wel even op mijn nr gezet hoor. Ik vroeg naar zo'n babysleep. Zegt ze: "die hebben we niet meer, maar dat kun je straks ALS JE BEVALLEN BENT! beter eerst met het CB overleggen." Uhhhh oke de hint is duidelijk....snik Dus ik doe met jullie mee, de maat is vol! Kunnen we elkaar mooi oppeppen hier ;)

Nou ik ga ff de vaatwasser uitpakken....

Liefs Marije

Deel Deze Pagina