Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oooo Marije dat is wel heel erg bij de prenatal oeps....
    ik was 23 kilo aangekomen daar was na de bevalling meteen 10 kilo vanaf en verder niets meer....

2. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    ja erg he? Nou ja, ik voel het ook bijna zo hoor....baal erg gewoon van.

Nou ja, ik was maar 10 aangekomen voor de bevalling en toen 13 eraf, das best netjes toch? Ga zo maar eens spieken hoeveel erg nu weer bij is gekomen...... ai ai ai

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    dat is zeker heel netjes!

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

oooh Marije! Ja dan zou ik mij ook rot voelen!

joey heeft net zijn flesje gehad en slaapt ALWEER!

Ik hoop dat het tijdelijk is die diarree

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hallo dames,

Hier ook een babyfoon met camera, heel handig!

HEbbne jullie geen nagym van de zwangerschapsgym/begeleiding?
    Ik mag aanstaande maandag voor het eerst het is 5 avonden. MEt het zelfde clubje als de zwangerschapsgym. dus kunnen we ook gezellig bijkletsen.

Fijne dag nog!

6. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    oh gister mijn oom en tante met mijn 3 neven+aanhang op bezoek gehad. Zo gelachen. Mijn tante had een onwijs gaaf pakje voor Sten bestelt met petje en slippers. Maar dat waren andere maten dan gewoon. Ze had maat 100 besteld, en toen ze die thuis kreeg bleek er dus wel een kind van een jaar of 6 in te passen, hahaha Ze heeft het nu dus teruggestuurd en wacht nu op de kleinste maat (70), hihi ben erg benieuwd of dat dan wel past.... Gek mens is het ook.

7. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Oh die Joey zeg, heerlijk rox, lekker van genieten he!

nee wij hadden alleen een "naklets avond" van de yoga, geen nagym helaas, was wel beter geweest. Ik weet wel dat ik voor een volgende zwangerschap gewoon gym ga doen en niet meer die domme yoga, heb er echt geen moer aan gehad.

8. 12309

12309 Niet meer actief

Guppie: Timo krijgt Nestle Nan Hypoallergeen flesvoeding. Ik had die vriendin een tijd niet gesproken!
    Lizab: goeie smoes ja de baby had een wakkere dag.
    Berna: lekker he sporten. Voor de zwangerschap zat ik op 7x per week en soms ging ik 2x per dag bv 's ochtends hardlopen en 's avonds in de sportschool. Ik wil nu naar 3x in de week.
    Marieke: ik sportte ook veel thuis. Er staat een roeiapparaat op zolder en ik heb een gymbal en gewichten. Daarnaast deed ik tae bo voor de tv (met de lamellen dicht, zodat de buurt geen rare gedachtes kreeg hahaha) en ik liep hard. Kost niks en is super om zo de dag te beginnen.
    Als ik bij de vk ben geweest (vrijdag geloof ik) dan wil ik zaterdag misschien gaan BBBen.
    Linda: ja, Timo wordt zeker een druktemaker, hij heeft denk ik teveel opgelet toen ik bootcamp deed de eerste maanden van de zwangerschap hahaha. Je hebt lekker bijgeslapen? Sterkte met je oma meis! Dikke knuff!
    Ideetjes voor vrijgezellenfeest: sieraden maken, wijnproeverij, paintballen.
    Gisteren waren mijn ouders gezellig een dagje hier. Timo reageert zo lief op ze, smelt......

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Wij zouden wel nagym krijgen maar heb er nog niks over gehoord dus ik doe het zelf wel haha

10. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    oh ja dat wilde ik nog schrijven. Ideetjes voor een vrijgezellenfeest;
    - Sieraden maken (was erg leuk),
    - cocktails maken, punteren in giethoorn (erg melig),
    - yellowbiken in amsterdam,
    - koken (vond ikzelf minder, maar dat lag aan die groep)
    - soort survival (heb je in verschillende uitvoeringen, dus ook wel minder actief als je daar niet van houdt)
    - kalkar in duitsland (net over de grens), daar is Edwin geweest met zijn vrijgezellenfeest en was echt erg leuk, je kunt daar echt van alles doen. Het is wel vrij prijzig geloof ik, maar hij had daar ook een overnachting bij en onbeperkt eten en drinken en toegang tot alle "activiteiten"

Tja moeilijk om dat voor een ander te bedenken eigenlijk, ik weet niet in welke hoek je het zoekt...

11. Writer

Writer Niet meer actief

hoi meiden
    afvallen afvallen
    ik ben ook meer dan zat dat hangbuikje :evil: , ik heb allen dikke billen en buik gekregen , mij benen zijn nog gewoon en de rest ook behalve buikje de hangt en billen ,mij oude broeken kan ik aan behalve de knopen dan moeten nog zeker 10 cm voor dat ze dicht kunnen

ik dans veel thuis met dochter wat goed doet meestal , lekker k3 en springen en schudden :) en eet redelijk gezond ,
    maar moet echt goed komen want dat is niet leuk :cry:

12. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Hallo ladies,

Gelukkig Rox dat de voeding aan lijkt te slaan, merkt dat het bij Emi ook verschil maakt in onrust.
    Moet je ook 4 weken testen en dan weer gewone voeding proberen?

Op cb waren de benieuwd naar de uitslag van de echo die half april gemaakt wordt van haar heupjes. Zag zelf inmiddels ook dat haar bilplooien ongelijk zijn en zit me nu een beetje druk te maken. Probeer mezelf er niet aan te laten denken en te wachten tot de uitslag er is maar kost mij wel moeite. Lijkt me zo'n toestand zo'n spreidbroekje.

Gelukkig voelt Emi zich inmiddels bijna weer de oude. Blijkbaar had ze gelijk met de vaccinatie bijwerkingen die deze keer behoorlijk heftig waren ook een sprongetje. Ineens komen er hele verhalen uit en probeert ze van alles te pakken :D

Hier ook nog een wat slappe buik, en hangtietjes tenminste voor mijn gevoel. ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt
    Maandag begint hier ook de nagym, 6 lessen zelfs.
    Verder wil ik ook weer gaan sporten, gewoon voor de lekker en voor de stevigheid. Afvallen zal ik maar niet doen, weeg nu 55 kilo.

Vanavond komt schoonmama op de koffie, gezellig.

Verder hangen de gordijnen eindelijk in haar kamer en ga ik haar vannacht ook in het grote bed op haar eigen kamer laten slapen, zal waarschijnlijk mij meer moeite kosten dan haar.

4 April begin ik weer met babymassage, ga dus afspraak bij cb verzetten voor de volgende vacc.

Verder weet ik het even niet meer geloof ik, komt later wel weer.

13. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Nog even een klein verhaaltje van het CB waar ik maandag was. Ze deed de luier uit en zei heel droog oh hij heeft mongolenvlekken. Ik natuurlijk in de stress, dacht meteen het ergste en zei is ie dan gehandicapt. Nee hoor was het antwoord dat zijn blauwe vlekken op de billen. Nagezocht in boeken het heet ook nog echt mongolenvlekken, lekkere benaming.....

14. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    lizab ook nog borstvoeding geven knap hoor!
    Micha had het bij mij ook die bultjes op de wangen. Is alleen maar goed! Komt door de vetheid van je moedermelk, ze noemen het ook wel babypuistjes. Gewoon lekker vet houden en voor de rest niet teveel aankomen, is niet verkeerd behalve als ze echt open gaan en zo, maar komt dus gewoon omdat je goede melk hebt!

Meiden die gaan lijnen SUCCES, zodra ik stop met bv ga ik meedoen, nu kan dat nog ff niet! maar val gelukkig ook wel af met de bv. Zit in ieder geval al op gewicht van voor de zwangerschap! (alleen moest daar nog veel van af haha)

Goed ik ga naar Micha, die is echt snotter ziek en sliep eindelijk (sinds 11 uur vanmorgen) even. Janken, spugen en wat verhoging, echt zo sneu... voor hem en mama.

15. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    miss frodo succes met de echo! Hoop dat het allemaal meevalt!
    Wij doen ook babymassage, echt helemaal geweldig echt genieten samen!
    Ook juist heel erg leuk voor de binding tussen baby en papa (belangrijk om op te letten als je bv geeft vooral)

Heb zo'n zin in komend weekend, lekker weekendje weg met de kleine, zwemmen, wandelen en relaxen (Voor zover de kleine dat toelaat haha)

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Babymassage lijkt me ook wel wat al doe ik dat nu ook wel vaak na het badje hoor en daar geniet ie ook erg van.
    Net terug van mijn oma.. mijn nicht was er ook met haar kleine van anderhalf en mijn jongste oom heeft een kleine van 5 weken ouders dan JEsse en die was er ook drukke boel dus. Leek wel een babyparty hihi. Jesse heeft zich voorbeeldig gedragen en lachte de hele tijd!
    Nu lekker frietjes! Nog maar even van genieten.

17. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Sten had ook veel last van die puistjes hoor, en ik heb geen borstvoeding gegeven. Ze zeggen inderdaad dat het door de melk komt. Hij is er nu net een beetje vanaf. Duurt hier dus wel iets langer dan een paar dagen...

18. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    grrrr heb net op de weegschaal gestaan.... was dus van de 13 kilo die ik afgevallen was alweer 4 kilo aangekomen! Ik ga mezelf dus echt muilkorfen.....

19. Writer

Writer Niet meer actief

marije daar word je niet zo vrolijk van zeker 4 extra kilotjes :x

ik had net zwager aan de lijn , ze verwachten hun kindtje 9 september :Dyes yesss ben zo blij , eindelijk krijgen we een neefje of nichje erbij , ze wonen in italia hellas verweg maar komen wel redelijk vaak hier en , ze zeiden dat ze meisje krijgen , ik dacht huh krijgen julie zo snel te horen wat voor geslacht het word ,ze is 3 maanden , zwanger , hij zei ja hier willen ze heel snel al kijken wat het word en wist dus bijna zeker van :confused:

20. Niet meer actief

Tnx voor de feesttips meiden!

Marit heeft hier haar eerste laptop gescoord en weer kleertjes :D
    Lachen!

Frietjes, mjammie!

Hier gaan we zo aan de toastjes, lekker brie en filet, camembert, boursin,
    slaan we het eten wel over....
    Slecht, maar jummie jummie!

En dan morgen braaf muilkorfje om zoals Marije zegt ;)

Deel Deze Pagina