Haha zie jullie helemaal zitten met die muilkorven. Marit al een laptop!?! Even nog over foto's afdrukken, ik kwam toen met Snapfish waar ik tevreden over was. Ben ik nog steeds maar vergrotingen zijn slecht. Heb nu bij WIJfotoservice besteld, iemand daar ervaring mee?
Ja, Marit heeft een babylaptop Deze week haal ik de foto's bij de Blokker en de Hema, zal jullie vertellen welke ik mooier vind. WIJservice ben ik niet mee bekend....
Esther, Ze hebben het wel voorgeschreven voor 4 weken, maar om inene 160 euro aan voeding uit te geven en dan na een week te moesten stoppen zag de KA niet zitten dus moet het nu per blik kopen. Succes met de echo en ik ga duimen dat het mee gaat vallen! San, hahahahaha ik zou hetzelfde denken! Meesa wat leuk een nichtje erbij! Marieke, wat leuk zeg een lappie voor Marit! Hier vanmiddag met hoge nood naar de dienstapotheek! De voeding was op en had alleen nog friso in huis. Maar het gaat nu juist zo goed met Joey en de Nutramigen (op de spetterpoep na) dat ik het niet aandurfde om dat vannacht te geven. dus maar snel in de auto gestapt en een busje gehaald. Komen we thuis, ligt meneer in mijn armen te luieren. begint ie te poepen! Zat heel zijn romper onder!
@ Marieke, wat een enig filmpje en een geweldige aftiteling, erg origineel! Meiden ik moet het helaas weereens kort houden want er ligt er (zoals gewoonlijk) weer 1 te krijsen hier. Ik ben weer zowat de hele dag met hem bezig geweest en het belooft ook weer een heel gezellige avond te worden hierzo! Bah bah bah, wanneer word het nou eens leuk? Ik ben het behoorlijk zat nu en ik ben doodmoe! Vind er echt geen donder aan zo! Hopelijk tot snel weer...
Mamalou, ik herken je volkomen. Vandaag durfde ik eindelijk eens te genieten van mijn kereltje. Wekenlang heb ik afgevraagd waar die roze wolk bleef en heb alleen maar gehuild. Je geeft nog steeds BV he? Knap hoor!
Sterkte meiden! Ik hoor overal dat de eerste 10 weken het zwaarst zijn en het daarna leuk wordt dus nog ff doorzetten! Wij zelf hebben het gewoon heel makkelijk met zo'n kind wat bijna alleen maar slaapt maar misschien krijgen wij het over een half jaar wel en slapen jullie kindjes lekker door....
Berna ik [-o< dat het zo is! Duimen jullie voor mij dat ik een machtiging krijg voor Joey's voeding? Anders kost het me 160 euro in de maand! Morgen naar t WKZ, nacontrole bij de Gyn! dus ik ben laat!
even een egoberichtje van mij, heb me vamiddag zo zitten ergeren aan mijn schoonmoeder... We zaten op de verjaardag van de oma van luc en Tim was al de hele middag onrustig dus we besluiten vroeg om weer naar huis te gaan. Tim zit inmiddels rustig bij mij en ik wacht tot luc zijn drinken op heeft, hoor ik mijn schoonmoeder tegen mijn schoonzus zeggen 'pak hem dan eens....' dus ik reageer daar al niet eens op ze moeten het maar vragen! NA 5 min komt mijn schoonmoeder naast me zitten en PAKT Tim gewoon van me, dus ik zeg tegen haar ooh je pakt hem dus maar gewoon? waarop ze amper reageert en het vervolgens weglacht maar natuurlijk vond Tim dat ook niet leuk dus die zet het weer op een krijsen waarop ik hem meteen weer terug krijg en ik dus reageer van ohh dan krijg ik hem weer terug? Tim is vervolgens niet meer te troosten en wij moesten nog een 1/2 uur rijden voordat we thuis waren met een huilende Tim op de achterbank.....en bedankt schoonmoeder. Vervolgens heb ik weer ruzie met luc omdat ik tegen hem zeg dat ze dat niet moet doen......gezellig........inmiddels hebben wij het wel weer uitgepraat hoor maar mijn schoonmoeder moet weer wat punten inleveren......
aargh nee dat meen je niet! Oe ik zou ook pislink zijn! Was Luc het niet met je eens? Is Tim nu weer rustig?
Berna: ik en zijn moeder is sowieso geen goede combi dus hij vindt het dan moeilijk dat wij elkaar niet liggen maar vind wel dat ze zich aan ons moet aanpassen wat dat betreft, Tim ligt inmiddels te slapen in de box, gelukkig!
Gelukkig maar, tja zal voor hem natuurlijk niet leuk zijn dat jullie niet de beste vriendinnen zijn.. ik ken het dat is hier ook zo
ik baal er ook van want zij zijn de enige opa en oma die Tim heeft.......maar ik kan dit soort dingen gewoon niet laten gebeuren en denken ach ja......ze moet wel rekening houden met wat wij willen en wat Tim betreft daar moeten luc en ik het over eens zijn en daar heeft zij zich niet mee te bemoeien.
Pfff ik heb weer eventjes de tijd..... @ Citroentje, zo zeg, dat is lekker bijdehand van haar! Ik zou ook pislink worden hoor, zo moeilijk kan het niet zijn om te gewoon even te vragen of je zo'n kleintje even vasthouden mag! Bah....sommige mensen.... @ Roxy, ja ik geef idd nog steeds bv maar ik weet op het moment echt niet hoelang ik het zo nog volhoudt. Ik heb zowel flesvoeding in huis als bakjes om afgekolfde melk in te vriezen..... Ik heb nu steeds meer momenten dat ik denk...ik maak straks een fles ipv bv......en dan voel ik me toch weer lullig en denk bij mezelf: gewoon nog even volhuoden zolang ik nog thuis ben.....ik twijfel dus nog heel erg over wat ik nu moet doen. Wat zijn trouwens precies symptonen van reflux? Ik word namelijk gek van al dat gespuug en weet eigenlijk niet of het wel normaal is. Hij spuugt eigenlijk de hele dag door als hij wakker is. Soms mondjes maar ook met golven.....en hij heeft heel veel last van oprispingen. Rechtop zetten of hoofdje iets omhoog helpt totaal niet hierzo.. Er gaan me hier een partij doekjes en kleertjes doorheen per dag....pffff! En ik hoop natuurlijk dat je die machtiging krijgt want 160 euro per maand is nogal wat! En je kan niet anders he? Ik ben blij dat jij al wat kan genieten van je kleine. Ik soms ook wel hoor zo als hij naar me lacht (hij kan zo serieus kijken ha ha)maar ik heb ook heel sterk het idee dat deze babytijd een beetje als in een roes aan me voorbij gaat, hij word nu zo snel groot, kan ook komen omdat ik er nog 1 heb rondlopen natuurlijk.... Ik hoop gewoon dat er een beetje een ritme in gaat komen en dat hij eindelijk eens in zijn wieg gaat slapen ipv bij mij want ook dat is vermoeiend hoor! Maar het is fijn om te weten dat ik niet de enige ben die er een beetje doorheen zit. Ik hoop dat er voor jou ook gauw wat betere tijden aan gaan breken, zo zou het wel moeten zijn he? @ Meesa, Haha, nou hier moeten er echt aardig wat kilo's af hoor, om te beginnen een stuk of 20........maar het gaat helaas niet zo snel als ze er aan gekomen zijn! Straks misschien, als ik weer aan het werk ben! Hier ook een hangbuikje......o, en tijgerstreepjes haha!
Ja kan me voorstellen dat je op dat soort momenten je eigen moeder ook erg mist.. daar kan je het vaak toch beter aan duidelijk maken dan aan je schoonmoeder. En inderdaad het is jullie kind jullie voeden het op en daar moet zij zich niet mee bemoeien nee
Zo hehe, weer thuis! Vandaag was Ymke niet in het humeur dat we van haar gewend zijn... Rond 18:00 begon ze met huilen en is daarmee niet meer gestopt tot we in de auto zaten. Darmkrampjes/sprongetje/prikkels? Ik wist het even niet meer. Ik dacht thuis meteen dat het wel heel zwaar moet zijn als je baby elke dag huilt. Thuis viel ze meteen in slaap en slaapt nu echt als een blok, gelukkig voor haar! Marije, wat leuk dat je moeder de spullen van vroeger nog heeft! oei en das wel een rotopmerking zeg, bij de prenatal! Berna nog steeds helemaal niks afgevallen dan? Ik ook niks meer, die 5 die er nog af moesten zitten er nog aan + 1 nu. Ik ga met mijn zusje sporten, dat scheelt een boel denk ik! Roxy, wat fijn zeg! Ben zo blij voor je! san, daar zou ik ook van schrikken! Wat een rare benaming zeg... Heeft dat nog iets van betekenis of zijn het gewoon alleen vlekken? mamalou en roxy voor jullie dus een dikke knuffel van mij, ik heb vandaag heel even mogen ruiken aan hoe het voor jullie moet zijn en ik ben er nu al moe van! Het wordt echt vast snel beter voor jullie! Oh Citroentje, ik lees je verhaal met kromme tenen! Wat vreselijk zeg dat je schoonmoeder zo doet... Mamalou als jij denkt dat het huilen bij het spugen hoort kan het best reflux zijn hoor! Ik verdenk Ymke er ook een beetje op en die huilt niet eens zo machtig veel, maar haar spuug ruikt soms flink zuur. Het viel met mijn familie vandaag 200% mee, niemand deed moeilijk ze deden juist hartstikke lief. Onze auto is trouwens kapot, de uitlaat hangt los. Heel fijn weer... Ik hoop maar dat het niet teveel gaat kosten, ik vind dat zo jammer van het geld he...
citroentje: ik zou ook zoals jou reageren hoor. guppie: ik hoop voor je dat je reparatie niet zo duur is. Met mongolenvlekken bedoelt men dat een baby blauwe vlekken (lijkt op blauwe plekken) op de billen heeft. Komt vooral voor bij getinte kinderen. Nu zijn manlief en ik zo blank als wat dus ik zei tegen het CB dat ik dat onbevlekt bevangen zeker zou zijn. Toen zei ze dat soms ook blanke baby's het hebben. Ik krijg ook supersnel blauwe plekken, dus ik denk dat het daar iets mee te maken heeft.
Hey dames, Wat een geklep weer vandaag zeg! Vivian, fijn dat Luna weer goed drinkt! Marije, wat een opmerking bij de prenatal zeg! ik zou echt een beetje pissig terug reageren, denk ik. San, de vlekken gaan die gewoon weer weg of moet je daar nog iets tegen doen? Roxy, fijn dat het beter gaat met de nutramigen bij joey, ik hoop wel dat de diarree langzaam minder wordt. Ik hoop echt dat je een machtiging krijgt, want het is echt duur zeg! maar al het goede voor je kindje natuurlijk. Mamalou, Romano huilt nog veel lees ik, echt vervelend voor je, hij eist natuurlijk al je energie op, ik hoop dat het snel beter zal gaan, geeft ook wat meer rust in je gezinnetje. Citroentje, aarggghhhh, wat een actie van je schoonmoeder zeg, nah ja, hoe durft ze! ik zou echt pissig zijn zeg! Tim ook helemaal overstuur, ah, zo zielig! Missfrodo, de foto's via wij fotoservice (= webprint) zijn van goede kwaliteit hoor, ik heb ze daar ook besteld 10x15 en die waren perfect. Guppie, fijn dat het familiebezoek meeviel, balen van de auto, hoop dat het meevalt. Ik doe ook mee, morgen gaan we dus met een afvalstrijd beginnen hier , nee geintje we moeten wel rustig aan doen natuurlijk! Ik moet nog 10 kilo kwijt,pffffff..... Hier zijn we vandaag bij mijn opa en oma op visite geweest, voor het eerst een eind gereden met Enzo, maar in de auto rijden werkt rustgevend voor baby's, dus we hadden geen kind aan hem. Hij heeft lekker de hele tijd geslapen bij mijn opa en oma, slaapkoppie, hahaha. We hebben vandaag 2 vakantie's geboekt, we gaan in de zomervakantie een week naar de huttenheugte van CP en in oktober een midweek naar 't land van Bartje van Landal.