Berna: Nou laten we het ( stiekem ) hopen dat het na 10 weken makkelijker wordt! ( al mag ik niet teveel klagen hoor ) Rox: Ik hoop voor je meis dat Agis het wil vergoeden! Vivian: Gelukkig drinkt Luna nu weer beter, wat kan je je zorgen maken he! Citroentje: Ohhh als het mijn schoonmoeder was geweest... Anita: Lekker zeg op vakantie! Wij blijven dit jaar weer thuis, al denk ik er nog over om een midweekje cp te boeken. Gisteren was mn schoonmoeder jarig, wij daar naartoe met Nikita, we hadden haar thuis haar fles gegeven. Nu heeft ze een voorkeurshouding met haar hoofdje en ligt dus vaak die kant op, zegt mn schoonzusje gelijk; zie je haar naar de borst zoeken.. grrr daar kan ik zooo kwaad om worden! Vorige keer zei ze dat ook al, ze heeft er ook iets tegen dat ik geen bv geprobeerd heb, daarom blijft ze het volgens mij express zeggen. Dus ik had het al snel weer gezien bij mn schoonfamilie. Morgen hercontrole bij de vk, ben benieuwd, zal wel niet zoveel voorstellen. Verder is het hier vrij rustig verlopen vandaag, alleen was ze wat jammerig wat mn vriend absoluut niet kan hebben ( oververmoeid ) haha dus bij de minste kik die ze geeft doet ie dr speen al in dr mond. Ach, kan ie ook eens meemaken wat ik de hele week meemaak
Samama, arghh.. wat een opmerking weer van je schoonzus, dat kun je dan ff niet hebben he! Die hercontrole bij mij stelde inderdaad niet veel voor, maar succes morgen!
Samama, grrr, irritant zeg! Een kindje zoekt sowieso ongeacht fles of borstvoeding! Maffia! Marije, idd lekker lullig die opmerking in de prenatal! Citroentje, aargghhhh, wat irritant zeg! Zomaar je kindje afpakken... Misschien een idee als hij huilt in de auto, er naast zitten en pinken... Dan zijn ze wat eerder rustig, werkt prima bij Marit. Rox, hoop echt dat het vergoed wordt! Boel veel geld! Mamalou, meid, zwaar voor jou zeg! Knuffel voor jou! Guppie, balen van de auto! Kan zoveel geld in gaan zitten he, bah! Nou, ik heb waarschijnlijk Marit haar schommelwiegje verkocht! Doet wel een beetje zeer, maar ja, hij staat nu stof te vangen.... Als we ooit voor een 2e gaan, dan gaat die kleine toch gelijk in het 'grote' bedje. Mijn lieve kleine schommelwiegje.... snik....
Roxy, ik hoop voor je dat die voeding vergoed wordt zeg, 160 euries kun je ook beter aan iets leuks uitgeven! Duim voor je! Mamalou, ik heb met je te doen meid. Tjee, ik kan me voorstellen dat je je af gaat vragen of het wel leuk is, zo'n kleintje.... Hopen dat het echt zo is dat het met 10 weken makkelijker wordt. Citroentje.....ohhhh wat een rotstreek van je schoonmoeder! Ik zou haar ook wel wat kunnen doen, grrrrr Guppie, auto kapot, gatsie, hoop dat het geen duur geintje wordt. Anita, ik was niet eens pissig op die verkoopster. Eerder zou ik wel ik weet niet hoe uit mijn dak gaan, maar ze heeft echt gelijk, het is ook net alsof ik nog zwanger ben (gelukkig lijkt het niet meer hoogzwanger, hahaha). Oh lekker vakanties geboekt, ook een leuke bezigheid he?! Ik moet ook morgenvroeg op nacontrole bij de VK, heb er eigenlijk wel zin in, want ik moet naar Frank. Die is als eerste thuis bij me geweest toen het allemaal begon, maar heb hem dus nog niet weer gezien na de bevalling. De rest wel van de praktijk, dus leuke afsluiting vind ikzelf. Morgenmiddag ga ik dan echt naar school. Ik ben vrijdag niet geweest omdat Sten zijn flesje niet op tijd leeg had. Daarna hebben we nog even vergadering op school over het afscheid van mijn collega, ook gezellig... en morgenavond nog kraamvisite van de werkgroep (kindercarnaval). Dus het wordt een bezige dag. HE dat komt goed uit, heb ik ook geen tijd van snaaien, hahaha uhhh weet ff niet meer. Welterusten en misschien tot morgen (tussen de bedrijven door..) Succes alvast met lijnen...hihi Kunnen we daar ook geen lijst van bijhouden? Liefs Marije
ahhh Marieke het schommelwiegje weg. Raar idee he? Beviel het niet, omdat je je eventueel volgende kindje direct in het ledikantje wil leggen?
Nou op zich de eerste 2 weken wel, totdat ze verkouden werd en Maarten weer ging werken en geen oog dicht deed.... En ik lag toch wel erg gespitst te luisteren, hoorde ook alles. We liggen nu veel rustiger 8)
morgen! Ben al vroeg op er komt iemand voor onze vloer ( laminaat slijt nu al mag niet!) en hij komt tussen 8 en 2... fijn he! zucht... Jesse heeft lekker doorgeslapen tot 7 uur en na wat gebrabbel en gelach is hij weer lief gaan slapen.. Nou zit braaf aan de beschuitjes succes iedereen vandaag die gaat lijnen hihi
Anita: die vlekken moeten wegtrekken volgens CB. Lekker hoor vakantie plannen! Samama: wat naar van je schoonzusje dat ze zo doet. Het is toch jouw keuze? Berna: succes met de vloerman.
hahaha Berna, smaken de beschuitjes? Goed bezig meid! Ik zit nu aan de yoghurt met Muesli, best lekker eigenlijk.... Nou zeg...tussen 8 en 2, das nogal een ruim begrip! Ik ga me klaarmaken voor mijn drukke dag, je moet nu eerst de hele dag overdenken he? Anders vergeet ik geheit wat voor Sten... Nou weet niet of ik hier vandaag nog kom, anders tot morgen! Liefs Marije
ja dom van ons dat we vrijdag al gegaan zijn, zat ik me te bedenken, anders had ik nu weer heel wat bonnen gekregen...grrr
Mamalou, heb je het bedje verhoogd? Wij hebben het zo verhoogd dat er 2 telefoonboeken onder passen qua hoogte. wel een handdoek onder joeý's beentjes gerold zodat ie niet onder de dekens kan scuiven. Verder als Joey spuugt ruikt het heel zuur, en als ik hem uit bedje haalde zat zijn hele oor altijd onder. Verder direct na de fles werd hij onrustig en was continue aan het huilen en jammeren. Nou ik ga er snel vandoor, hoop dat ik mag beginnen met Sonja! Dames die vandaag beginnen zet hem op he?!
Roxy: we weten nog niet in welk stadium. Ze krijgt vandaag een beenmergpunctie en dan hebben we 21 maart een afspraak staan en horen we precies hoe en wat. Goed om te horen dat het beter gaat met Joey! Marieke: tips voor een vrijgezellenfeestje... Een Home Ladiesnight Party, een tupperware party maar dan met batterijen zeg maar Lachen gegarandeerd! Met mijn vrijgezellenfeest zijn we naar de Efteling geweest trouwens, ik verkleed als Sneeuwitje, was ook erg leuk! Guppie: de babyfoon geeft ook heel goed geluid ja. Wij zijn er echt tevreden over. Wij hebben hem via internet besteld trouwens, heb nog geen winkel gevonden waar ze hem hebben... Berna: sportief bezig Goed hoor! Lexie: vanuit onze yoga was niet zoveel interesse voor na-yoga... San: mongolenvlekken Wat een benaming! Hier vanmorgen bij de HA geweest voor het korte tongriempje van Stef. Zolang hij er geen last van heeft, doen ze er niets aan. Vroeger knipte ze het altijd meteen door, maar nu hebben ze zoiets van: zolang het niet nodig is, doen we niets. En daar ben ik het eigenlijk wel mee eens (fijn om het ook een keer met je HA eens te zijn!) Als ie gaat praten, moeten we het ff in de gaten houden. Dat ie niet gaat slissen of moeite heeft met bepaalde letters of zo. En oh ja, heb de NuvaRing voorgeschreven gekregen! Moet trouwens nog steeds ongesteld worden, maar volgens Roy gaat dat niet lang meer duren (hormonen ) En, hier nog één die nodig af moet vallen! Heb nog niet genoeg motivatie, maar het moet wel eigenlijk... Ga Stef zn flesje geven, want hij was vanmorgen alweer om 5 uur wakker...
Linda ben blij dat je huisarts dat heeft gezegd van het tongriempje... wij letten er ook goed op straks met praten en is het niet nodig niets aan doen. Ben niet zo in het onnodig snijden in een lichaam... Nou heb mijn flesjes met water gevuld minimaal 2 liter vandaag!
Goedemorgen meiden, Thnx voor de tip Berna, we moeten ook nog wat dingen hebben. Zo lekker lopend de stad in. Marieke, wel grappig, wij hebben Fenna vanaf het begin in haar eigen ledikant gedaan, maar na 1,5 week is ze alsnog bij ons op de kamer gekomen. (ook met de nachtvoedingen erg handig) Ze lag gewoon in de wagenbak, dus wij hebben juist gezegd dat we bij de volgende echt een wiegje naast het bed zetten. San en Berna, wat een sportwonders zijn jullie zeg! Ik heb ooit op heel hoog niveau volleybal gespeeld, dus toen trainde ik erg vaak, maar de laatste paar jaren train ik echt niet meer dan 2 keer per week. Gelukkig valt het gewicht wat er hier nog afmoet wel mee. Denk nog een kilo of 5. Gaat door de borstvoeding best sneller heb ik het idee. Samama, Fijn zo'n schoonzusje. Bah.. Roxy, ik hoop dat je het geld van de voeding idd terug krijgt. Pff. 160 eu pm. is wel veel geld. Anita, lekker zeg, op vakantie 2x. Allebei vlak bij mij. Land van Bartje ben ik vroeger vaak geweest. Erg leuk hoor! En de huttenheugte helemaal. Citroentje, Leuk zo'n schoonmoeder. GUppie, ik hoop voor je dat het meevalt met de auto. Leuke van auto's.. Die kosten altijd geld. Nou, hier gisteren het 1e deel van de verjaardag gehad. Moet eerlijk zeggen dat het me echt is meegevallen. Ik had er strak tempo achter gezet, dus iedereen was er tussen 3/4 uur en om half 8 was het huis weer leeg en opgeruimd. 's avonds nog wat vrienden/buren op bezoek, al met al erg gezellig. Melvin ging gister toen we in bed lagen zelfs met dubbele tong praten. Ik lag helemaal in een deuk. Verder wel geschrokken van mijn vader. Hij zit uberhaupt niet zo heel erg lekker in zijn vel. (heeft laatst zijn been gestoten, zo hard dat hij een maand lang antibiotica heeft moeten slikken, iedere dag naar de dokter voor controle en inzwachtelen enkel de zondag niet, verschillende keren opengemaakt etc) Niet heel fijn dus. Dit heeft toch wel zijn sporen achtergelaten, hij is dus echt helemaal stuk. Maar waar ik echt van schrok was dat melvin achteraf vertelde dat mijn vader per ongeluk een condoom uit zijn broekzak had laten vallen. Melvin had er nog een geintje over gemaakt, maar ook hij was er een beetje van geschrokken. Mijn vader heeft een historie van vreemdgaan, daarom is het met mijn moeder (zijn grote liefde) ook fout gegaan. Nu is hij al 9 jaar getrouwd met zijn 2e vrouw, maar dat loopt al een tiijd niet zo lekker. Mijn stiefmoeder reist heel veel voor haar werk, en is nogal een vreemd type (erg opgefokt en stresserig + workaholic) Vroeger kon hij daar prima tegen, maar nu maakt hij iedere keer van die rotopmerkingen als ze een kamer verderop achter haar computer weer loopt te schreeuwen. Nu dachten wij die opmerkingen zelf wel. (stom mens..) maar mijn vader nooit. Beetje vreemd dus. Mijn zusje moest laatst oppassen op mijn halfzusje, en die vertelde ook al dat mijn vader gewoon om half 9 naar bed was gegaan omdat hij geen zin had in mijn stiefmoeder. Gister ook weer van die opmerkingen. Mijn stiefmoeder zat deze keer voor haar werk in barcelona, en mijn vader maakt rustig een opmerking dat hij het wel lekker rustig vindt (en dat was geen grapje) Zelfs mijn schoonvader maakte op het eind een opmerking tegen Melvin over dat mijn vader niet erg gelukkig meer is met zijn vrouw. En mijn schoonvader zegt en ziet dat soort dingen echt nooit! Nu snappen jullie misschien ook wel waarom ik zo schrok van dat condoom. Mijn stiefmoeder zit in spanje.. En ik denk ook echt neit dat die het nog met condoom doen. Ik denk dat iedereen er wel van overtuigd was dat trouwen met mijn stiefmoeder en scheiden van mijn moeder niet zo handig was. (Mijn vader zelf weet dat ondertussen ook wel) Maar ik vind dit toch wel heel moeilijk. Mijn stiefmoeder heeft wel altijd alles voor ons gedaan, en dat mijn vader dit nu doet vind ik toch wel echt heeeeeel erg kut. Sorry voor dit lange verhaal hoor, maar moest het echt even kwijt.. Hier even een ego berichtje
Poeh Liza wat een verhaal zeg.. zou echt wel schrikken als ik dat zou zien/horen.. nee je kan wel raden waar hij die condooms voor gebruikt natuurlijk... Kan me voorstellen dat je je er klote onder voelt zeg.. En zeker als je je stiefmoeder straks onder ogen moet komen.. kan je er geen advies in geven wat je moet doen in zo'n situatie lijkt me ook erg moeilijk om je vader hierover te confronteren.. sterkte ermee!
Liza, wat een verhaal van je vader joh! Echte kl*te gewoon. Tuurlijk schrik je van zoiets, ook sneu voor je stiefmoeder. Hoe gaat dit zich verder ontwikkelen? Wordt nog een nare situatie, sterkte ermee meid!