Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    ik heb geen idee hoe dit verder gaat. ik verwacht dat het nog wel even door zal sukkelen.. pff.. voel me er zo kut over

er staan trouwens nieuwe foto;s van Fenna in mijn album. net even gemaakt. haar gezichtje is alweer bijgetrokken. bultjes zijn bijna weg

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Wat een prachtige meid!

3. Niet meer actief

Mooie foto's hoor van Fenna!

Nou ik eet even mijn boterham op en dan moet ik echt aan de gang hier in huis! Dit is mijn schema voor vandaag: stofzuigen, badkamer schoonmaken en een wasje doen.
    Pfff... kan me er nog niet toe zetten :( , maar ik doe het toch maar wel, des te sneller is het af.

4. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Rox ben benieuwd hoe het bij jou gaat voor die vergoedingen.
    Wij moeten na 4 weken gewone voeding weer proberen als de klachten dan terug komen moet Emi een nachtje in het ziekenhuis waar ze het nog eens gaan testen. Pas dan wordt de diagnose echt gesteld voor de verzekering en pas dan krijgen we het vergoed.
    Oh zie dat je ook Agis hebt, zal dan wel hetzelfde gaan, wat een gemuts he met die dure voeding.

Liza wat een scheetje die kleine meid en wat een gedoe zeg met je vader :confused:

Citroentje ik zou ook boos worden als mijn schoonmoeder dat zou flikken, gelukkig heb ik het getroffen met haar.

San mongolenvlek trekt inderdaad met de tijd weg, blijft een rare naam en ik kan mij voorstellen dat je schrikt als iemand dat zo meld.

Emi heeft vannacht op haar eigen kamer geslapen voor het eerst en het ging prima! Ik ben trots! Gaat zowiezo erg goed gisteren en vandaag geen krampjes meer en veel lachen en kletsen.
    Vanmorgen nog wel even gebeld naar cb over de brokjes die nog steeds in haar ontlasting zitten en als het goed is moet dan binnen die 4 weken ook weggaan.

Nu nog even showen:

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Precies Anita
    Nou ik had me voorgenomen de belasting te doen vandaag en dat is ook gebeurd haha

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    goedemorgen allemaal,
    Ymke heeft weer super geslapen. We hebben haar om half 8 wakker gemaakt. Een fles gegeven zonder nutriton en ze spuugt zo machtig veel nu... Ik ga morgen bezoekje aan de HA brengen, ook naar aanleiding van mijn topic bij flesvoeding.

Roxy, het omhoogkomen van de voeding van Joey is dus waarschijnlijk door koemelkallergie? Ik ga dat morgen ook even aangeven.

auto kapot is wel een duur geintje. Uitlaat kapot en de katalysator ook nog. Ik voelde het al weken aankomen (echt serieus!). Ach het is de eerste keer in 2 jaar dus ik zal niet klagen.

of is het mamamaandag bij de prenatal? Wat stom dat we zaterdag zijn gegaan dan!

oh belastingaangifte moet ik ook nog doen, heb toch niks om af te trekken, dus zo klaar denk ik!

thanks Linda, ik ga m ook bestellen! (eind van de maand dan, door die stomme auto!)

Liza, jeetje wat een verhaal! Wat vervelend voor je vader als hij niet meer zo gelukkig is.
    Wat een liefie is Fenna, mooi gezichtje zeg!

anitadejong, leuk schema, hahaha!

missfrodo, Emi heeft mooi ogen zeg, mooie wimpers ook! Die zullen later goed van pas komen ;)

7. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden

Ik show nog even door, hier was ze helemaal van de leg door die stomme vaccinaties.

Guppie hopelijk komt de ha met een oplossing want dat gespuug is zo naar.

8. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    En nog eentje om het af te leren.
    Vrolijk in de box:

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    wat een lief jurkje!

10. Niet meer actief

Wat een leuke foto's missfrodo! wat een lieverdje zeg!

ik ben nog steeds niet begonnen met de boel in huis, heb eerst Enzo zijn flesje gedaan en toen ik met hem van de trap afliep gaf hij mij een kopstoot tegen mijn wang aan, tjonge dat deed me toch pijn het is nog net niet blauw. Enzo heeft gelukkig nergens last van, maar mama dus wel.

nou nu ga ik echt wat doen, denk ik.... ;)

11. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Jaaah alles was goed bij de nacontrole! volgende zwangerschap moet ik alleen onder controle van de GYN. Nouja, eerst Joey maar groot brengen hoor!

Gaat dat echt zo Esther? Ookal heb je een machtiging van de KA?

Straks SB Boek halen en morgen beginnen!

Guppie, Joey "schijnt" idd te spugen door de KMA. Dat is wat de KA vermoed en het klopt idd want het spugen is met 75% afgenomen sinds meneer Nutramigen krijgt

12. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Wow, wat ik lekker lang kunnen slapen.....Tim heeft om 21 uur zijn fles gehad en werd vanmorgen pas om 8.30 wakker! Had ik wel nodig na gisteren. Fijn om te lezen hoor dat het geen raar idee van me is dat ik niet wil dat mijn kind zomaar 'afgepakt' wordt.

Liza: wat een verhaal zeg van je vader. Wat heb je toch een mooie meid!

Guppie: verdenk je Ymke van reflux? soms denk ik dat Tim daar ook wel wat last van heeft, heeft veel gehuild na de fles (is nu een stuk minder sinds het inbakeren en bezoekjes aan de osteopaat) en er komt vaak weer voeding omhoog, niet dat het er met golven uit komt, soms een mondje en soms alleen wat om te herkauwen...(smakkelijk). Ik hoop dat je er snel achter komt.
    Balen van jullie auto is altijd zonde van de centen vind ik.

Missfrodo: ook al zo'n mooie meid, er is weinig meer van te zien dat Emi zo vroeg was is het niet?

Verder voor iedereen die strijd met de kilo's aangaat SUCCES! Ik wacht er nog even mee tot ik in wat rustiger vaarwater zit..mijn tijd komt dus nog.

13. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Roxy misschien dat het in jou geval anders gaat omdat je via de ka aan die voeding zit maar zou het even navragen als ik jou was.

Nu ga ik even moeders binnenlaten!

14. ProudMum

Doe maar Esther, want het is anders zo koud buiten hihi!

Kan op de site van Agis niks vinden namelijk. zo maar even bellen

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Roxy, het zou goed kunnen natuurlijk. Heb even gegoogeld maar de enige symtomen die overeen komen zijn spugen en darmkrampen. Pukkeltjes heeft ze heel iets, maar dat kunnen net zo goed hormoonpukkeltjes zijn.
    Ik ga het toch even aangeven, want reflux lijkt me onwaarschijnlijker.

Citroentje, ik denk eerlijk gezegd niet dat het reflux is. Dat maagzuur moet zo ontzettend pijn doen, weet ik ook nog wel van de laatste weken zwanger, dan moet ze het gewoon uitschreeuwen als dat het is. En dat doet ze dus niet. Ze moppert heel iets, kijkt een beetje moeilijk en spuugt dan de boel uit. Volgens mij nicht (is arts maar geen KA) komt koemelkallergie veel meer voor dan reflux bij babies.

16. ProudMum

joey is wel van zijn huiduitslag af moet ik zeggen. hij had echt rode vlekken op zijn gezichtje met wittenstipjes erop.

Gewoon aangeven hoor!

17. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    hey meiden,

roxyrox: ik duim mee voor je meid, € 160,- is nogal wat in de maand hee!

citroentje: fijn he zo'n schoonmoeder... breek me de bek niet open... ik heb ook zo'n "schat" (ahum)

mamalou: dikke knuf voor je meid, snap goed dat je er een beetje doorheen zit...
    Vind het knap van je hoor dat je nog steeds bv geeft!

guppie: vervelend is dat he als je niet weet wat zo'n kleintje heeft, ik zou er ook niet aan moeten denken hoor als ie de hele dag zou huilen... ik zou ook gek worden volgens mij
    hoe is het vandaag met ymke? en balen van de auto hee... kost altijd zoveel geld vind ik,
    maar tja zonder is ook geen optie... hoop voor je dat de rekening mee valt! (ik lees net van niet :evil: balen hee)

samama: oh daar zou ik zo GRRR van worden van die opmerking van je schoonzusje... alsof er iets verkeerds is aan fv...
    ennuh hier ook zo'n man die er absoluut niet tegen kan...
    suc6 bij de vk!

linda: heel erg veel sterkte met je oma meid, lees net de berichten, werd er even stil van! en fijn dat de dokter hetmet je eens is wat betreft Stef.

lizab: jeetje, daar zou ik ook van schrikken meid...
    en wat een scheetje is fenna hee! mooie meid hoor!

missfrodo: wat een mooie foto hee! ook al zo'n scheetje!

anitadejong: fijn he die kopstoten... hier ook zo 1 die dat maar al te graag doet...
    kan behoorlijk pijnlijk zijn idd.

Hier heb ik een vraagje aan jullie :)
    wij doen mee met een wedstrijd en wil jullie vragen of jullie willen stemmen, je kan elke dag een stem uit brengen op de foto van Jayden (zal onderaan het berichtje de link neerzetten)

Hier gaat het super goed, meneertje is echt heel de dag vrolijk en slaapt de nachten door tot 7 uur, dan zijn flesje en dan slaapt meneertje door tot 11 uur :D mama heeft dus weer de mogelijkheid om ook een beetje uit te slapen :D
    Aankomende zaterdag gaat hij voor het eerst uit logeren en heb het er nu al moeilijk mee... (mis hem nu al hihi)

Afvallen moet ik hier niet echt, maar wil eigenlijk wel gaan sporten om m'n figuur een beetje terug te krijgen... ik ben alleen heel erg slecht in het alleen gaan... :rolleyes: dus moet nog even op zoek naar een sportpartner...
    Doe nu voor mijn gevoel gewoon 10 x de trap op en neer in een vaartje zodat er toch iets gebeurd en natuurlijk veel wandelen... (daar komt alleen mn buik niet van terug hihi)

Zo nu even aan de opruim, want heb het hele weekend nog niks gedaan volgens mij hihi (slechte ik hihi)

Hier de link :) je kan er elke dag op stemmen... (mocht je foto insturen roep dan ff dan stem ik ook op jullie)

http://www.bepanthen.nl/fotowedstrijd/f ... eationDate

thanks alsvast meiden!

Dikke kus van Jayden! en mij natuurlijk

18. ProudMum

ik stem op Jayden, stem jij dan hier op de site op Joey bij baby vd maand?

19. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Even iets anders meiden, is het echt zo dat het wel 3 maanden kan duren voordat de kinderopvangtoeslag loopt? Ik heb vorige week aangevraagd en Fenna gaat vanaf 1 april heen. (vooraf betalen) Nu is het een dikke 1000 euro pm. dus ik zit er niet echt op te wachten het voor te moeten schieten.

20. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    gestemd! Op joey en op jayden.

Deel Deze Pagina