Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    hier ook op beide gestemd!

2. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    roxyrox: ik heb gestemd :D

3. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    gave foto is dat hee!

4. Niet meer actief

Hier ook gestemd!
    Wat een schatjes heb ik weer voorbij zien komen zeg! wij hebben echt de mooiste kindjes! :)

Rox: ik hoop echt voor je dat je het vergoed krijgt hoor! zou veel schelen!

Anita: Lekker vakantie geboekt! en heb je al wat gedaan? :)

Mamalou: ik hoop zo voor je dat het snel leuker word! sterkte meid

Citroentje: ik zou ook pissig zijn als ze hem zo uit mijn handen zou trekken zeg sjee...

Liza: Wat een mooie foto's van Fenna! En schrikken zeg van je pa, kan me voorstellen dat dat niet zo'n leuk gevoel is als je vermoed dat je pa vreemd gaat...hoop dat het goed afloopt!

Missfrodo: mooie foto's! mooie grote blauwe ogen heeft ze!

Romano heeft hier ook weer tot 7 uur geslapen! en na ff kroelen weer tot half 11!gisteren was de kleine van mijn zus jarig, werd alweer 2 jaar! was heel gezellig wel heeeeeel erg druk, vandaag heb ik echt eenniks dagje! heb mijn huisbroek aan en romano ook hahaha! het waait hier ook ontzettend en regen dus ga de deur niet uit!
    Vanaf wanneer mag je met je kleintje gaan babyzwemmen?

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    zal zo ook stemmen

Ik weet dat niet van die toeslag ik dacht 2 maanden.. heb het ook pas vorige week ingediend 1000 euro pm jeetje nee dat kan ik ook niet zo voorschieten ik hoop dat je snel bericht krijgt..

zo heb honger! Ga meteen maar lunchen wilde tussendoor appel eten maar toen kwam net die kerel voor de vloer en was ik Jesse op bed aan het leggen. Die protesteerde omdat ik veel te snel wegliep natuurlijk. Maar hij is wel in slaap gevallen zielig... zonder kusje van mama.. die ga ik hem zo maar brengen. Eerst eten

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oo EMi is echt een schatje!

7. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Valérie, hier zeggen ze dat je in principe mag zwemmen vanaf het moment dat je kleintje de 1e inentingen heeft gehad. Gaan we hier dus ook doen. Lekker op zondagochtend met zijn drietjes.

8. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    hier mag je vanaf 8 weken gaan zwemmen, ik zwem deze week voor de 3e keer met Tim maar hij houdt het nog net geen 1/2 uurtje vol, zag dat Fenna nog geen 2 maanden is dus waarschijnlijk houdt zij het nog korter vol maar het is wel erruug leuk!

9. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    WIj hebben de inentingen nog niet gehad, dus moeten nog 2 weekjes geduld hebben. :)

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    HIer ook pas 26 maart de inentingen en ik denk dat ik daarna ook eens samen met MArk ga op een zondagmorgen.. zwembadwater hier is 30 graden dus warmer dan gemiddeld zwembad is wel warm genoeg denk ik of niet?

11. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Dankjewel meiden!

Mijn moeder zit bij toeslagen, zal even mailen en vragen hoelang t duurt voordat je geld krijgt. Hebben jullie een momentje?

12. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    super!

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    joyce, Ymke huilt niet hoor! Heel makkelijk kindje verder, alleen dat spugen zit me niet lekker.

Liza, ik heb geen idee. Ik hoop ook wel dat ze dat meteen uit betalen, anders worden het een paar krappe maandjes...
    Ik zal het deze week allemaal ook eens gaan regelen, al weet ik nog niet wat mijn jaarinkomen zal zijn met ouderschapsverlof en minder werken. Hoe moet ik daar achterkomen dan?

Hee Ymke krijgt 25 maart al haar inentingen. Vreemd dat ze het eerder krijgt dan kindjes die ouder zijn!

Berna, ik zou er niet te lang in blijven. 30 graden is wel minder dan de lichaamstemperatuur. Badje moet ook niet voor niks 37 gragen zijn lijkt me...

Hee roxy, dat is nog eens handig, dat je dat aan je moeder kan vragen!

14. ProudMum

hahahaha ja best wel!
    Alleen mensen schrikken altijd als ze zegt dat ze bij de belastingdienst werkt. Ze gaan altijd van de blauwe enveloppen uit.

Maargoed, wil helaas niet zeggen dat ik dan voorrang op mijn aanvragen krijg hoor... wil ik eigenlijk ook niet, is niet eerlijk.

Joey krijgt op 28 maart zijn entingen

15. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    je moet zelf een schatting maken. beetje lastig, omat ik ook nog met bonussen zit. ik heb het dan ook omhoog afgerond. dan krijgen we waarschijnlijk aan het eind van het jaar nog iets terug.

16. ProudMum

ik kan nog niks aanvragen trouwens. heb do weer een afspraak met een dame. en moet eerst weten wat het uurloon is van het bureau

17. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    fenna pas op 3 april.

18. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    meiden. ik ga ff een uurtje plat. ben gevloerd.

tot zo!

19. ProudMum

dat scheelt ook maar een weekje

20. ProudMum

slaap lekker!

Deel Deze Pagina