ik denk dat ik even een mailtje stuur naar de personeelsadministratie. Zijn kunnen dat vast beter schatten dan ik. Ymke gaat pas vanaf de 16e geloof ik. (april)
guppie: oeps, sorry verkeerd begrepen dan, maar kan wel snappen hoor dat dat spugen je niet lekker zit... is ook niks als zo'n kleintje elke keer spuugt. lizab: slaap lekker meid! oh hier vandaag echt een: ik-zoek-niks-te-doen-dag en het moet echt gebeuren...
lizab: wat een verhaal zeg! Kun je er niet met je vader over praten? Ik zou hem er wel mee confronteren denk ik, ook al is dat erg moeilijk... Leuke foto's van Fenna zeg! Leuk eigenwijs truitje MissFrodo: fijn zeg dat het zo goed gaat met Emi! Leuke foto, moet ff goed kijken hoe ze nu ligt Guppie: hier ook geprobeerd zonder Nutriton, spugen is er dan wel weer, maar niet zo super veel... Waarom heb jij geprobeerd zonder Nutriton? Ga zo ff je topic bij FV lezen... Joyce: wil ook weer gaan sporten, maar weet nog niet wat... Heb op Jayden gestemd, leuke foto! Zaterdag ben ik trouwens naar Schijndel gewandeld, was best te doen Zo ben net nog ff op bed gaan liggen, was nog zó moe!
Oke romano krijgt morgen zijn eerste prikjes zie er wel een beetje tegen op, maar denk dat ik volgende week woensdag dan wel mee ga naar het babyzwemmen, dan is hij 9 weken, lijkt me echt ook heel leuk! Vrijdag zelf op controle bij de vk, dan hoor ik of ik ook mag sporten! Hier ook een ik heb nergens zin in dag! zitten ook midden in een verhuizing, moet 1 april uit mijn woning zijn! maar kan niet verder want krijg morgen weer allemaal dozen en bijna alles ingepakt wat ik nu niet nodig heb, volgende week ga ik romano zijn kamertje verhuizen en dan kan ik pas verder met de rest inpakken, maar heb dus ook geen zin om te stofzuigen of iets in het huishoudelijk werk te doen meer hier!
ben zo blij dat ik van het weekend al door het huis gewervelwind heb! Hoef lekker niet zoveel te doen Moet wel naar de tandarts straks (ja, alweer!). Ik hoop dat de auto op tijd klaar is. Het waait hier zo hard, op de fiets kom ik er niet denk ik.
Waait inderdaad hard.. zal voor je duimen dat de auto op tijd klaar is pff Jesse is echt aan het jengelen maar hij moet toch slapen en wandelen met dit weer hmmm
Ga je verhuizen Missme? Guppie: succes bij de tandarts! Ik wilde vanmiddag nog wel ff gaan wandelen hoor. Waait alleen hard hier, maar verder gaat het wel...
Ben zo bang dat het te koud is voor JEsse met die wind lijkt wel storm en de hond is nu toch mee met de uitlaatservice.. ik kijk wel even want hij slaapt nog niet. Kwam net op zijn kamer zit ie te lachen ik heb weer lekker ingestopt en nu zit ik hier en hoor ik hem weer huilen... boefje van me
ja ga morgen voordat ik ga ff zetpilletjes halen bij de apotheek, is naast het bureautje, voor het geval dat! hoop zo dat ie er niet teveel last van heeft! Linda1980: ja mijn appartement is verkocht en ik ga samenwonen per 1 april! Mijn vriend heeft een gewoon huis, is veel leuker voor Romano straks in de tuin en makkelijker met sjouwen voor mij Guppie: hoop ook voor je dat je auto op tijd klaar is zeg! op de fiets kom je denk ik ook niet vooruit! wat een **** weer he!
Ja en dan zeggen dat je ze niet kan verwennen... nou ik hou ff de 10 minuten regel aan en anders toch maar wandelen
Berna, gooi je regenhoes er overheen? Dan ligt Jesse warm en uit de wind. Ik ben ook aan t kijken voor een ander huis. word gek op die ellendige flat. dat gesjouw met Joey en doodschappen als de lift t niet doet. bah bah Guppie, succes bij de tandarts!
Missme: gefeliciteerd dat jullie gaan samenwonen! Leuk zeg Roxy: kan ik me voorstellen! Ik heb een jaartje op 1 hoog gewoond en werd al gek als de lift het niet deed... En dan woon jij nog 9 hoog...
ja rox hier ook! zit op de 2e etage en het zijn maar 3 etages dus geen lift hier! moet de wagen beneden laten staan en als je alleen bent en weg wil moet je zo sjouwen idd! ben het na 8 weken ook al spuug zat!
Missme: de vriend die jij nu hebt, was niet de vader van Romana toch? Hoe is het daar nu mee, met zijn biologische vader heb jij geen contact meer toch? Vroeg het me ineens af, maar als je het niet wilt vertellen moet je het niet doen hoor!
Nee is idd niet de biologische vader, maar wel de "echte" vader! Voor zijn gevoel is het ook zijn kindje, is er vanaf 2 maanden voor de bevalling bij geweest, ook bij de bevalling en helemaal weg van hem. Met de biologische vader heb ik nog wel contact, maar best wel moeizaam, hij is nu 1 keer geweest, en we hebben toen een afspraak gemaakt dat ie om de week op zondag komt, maar vorige week zondag heeft ie al weer afgebeld dus ja...
Loek is morgen ook aan de beurt voor de prikken. Weet het nog goed van de vorige keer bij onze dochter....en ik heb er deze ronde ook geen zin! Heb hetzelfde gevoel als jij hebt missme! Bah!