Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Je hebt het al een keer verteld, wist wel idd dat je deze vriend eigenlijk al van het begin af hebt. Ik zei al expres geen 'echte' vader, want tuurlijk is je huidige vriend dat! Wel fijn hoor dat je het zo getroffen hebt!

Maar met de biologische vader gaat het maar moeizaam dus... Heeft hij Romano ook niet erkend?

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik moet dan naar een andere flat, met die lift naar 7 en dan alsog trappen lopen. maargoed dan zit je weer in dubio; als ik joey eerst binnen breng staan de boodschappen alleen en het is een crimi buurt hier, alles wat er gejat kan worden nemen ze mee.

Wil lekker een eengezinswoning, met tuintje en schuur voor de kinderwagen. parkje in de buurt en een beetje gemixte culturen

3. ProudMum

Fijn dat Angelo zo'n leuke papa voor Romano is! en laat de biologische papa maar lekker in zijn sop gaar koken!

4. Niet meer actief

Wij wonen nu sinds 1,5 jaar in een dorp. En het bevalt ons zo goed! 't is zo gezellig hier! Mensen hebben echt met elkaar op, iedereen zegt gewoon 'hoi' tegen elkaar op straat. Weet nog van een keer toen ik nog hoogzwanger was, dat ik op straat liep met een boodschappentas en er een vrouw op de fiets stopt (kende ik helemaal niet, maar hier kent iedereen osn wel al haha) en zegt: hang die tas maar aan mijn fiets! En zo is ze helemaal mee naar ons huis gefietst! Zo lief!

En een buurtsuper waar je je boodschappen gewoon op kan laten schrijven als je geen geld bij hebt ;)

En een slager die ook bloemen verkoopt...

En een bakker, en dan ben je er qua winkels haha!

5. Niet meer actief

Hallo dames,

Ben ik weer, nou mijn lijstje is afgewerkt hoor! alles is gedaan.
    ik heb zelfs nog wat in de keuken gepoetst en boven in de 2e badkamer ook :) .

Ik had trouwens al heel snel bericht van de kinderopvangtoeslag, bij mij betalen ze het per 1 april uit en ik had het in februari aangevraagd.
    Ze zeiden dat het 8 weken kon duren voor de aanvraag verwerkt was maar dat was bij mij binnen 2 weken al helemaal geregeld.

Missme, dus je gaat verhuizen, lekker hoor een andere woning, en met tuin is helemaal leuk.

Roxy, ook een beetje aan het kijken voor een andere woning, 9 hoog zou ook niks voor mij zijn hoor, ik heb last van flatangst :oops: , dan heb ik het gevoel dat alles beweegt (net zoals op een boot), dat heb ik al bij 1 hoog!

Guppie, balen van de auto zeg, uitlaat en katalysator, zijn meestal niet goedkoop.

Hier ligt er eentje te krijsen zeg, wow :confused: !
    Ik heb al geknuffeld, gespeeld, hij moet eigenlijk gewoon even lekker gaan slapen, het is nog geen flesjestijd en zijn luier is ook gewoon droog.
    Hij is een beetje hangerig, zeurderig, huilerig, misschien is ie al met het volgende sprongetje bezig, dat is toch met 8 weken? (hij is nu 7, maar wel 1 week te laat geboren)

Hier waait het ook hard zeg, er vloog, echt waar!, net een kliko door de steeg heen, ik schrok me kapot.

6. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Zo moeders is weer weg, was gezellig.

Wat een Kweer is het zeg, regen en storm, en ik zit aan de kust wat dan ineens minder lekker is.
    Wilde ook gaan wandelen maar laat maar zitten, baal al dat ik er straks op de fiets doormoet voor boodschappen.
    En vanavond weer erdoor naar de nagym.

Wij hebben gelukkig een eensgezinswoning al is de Woningbouw nog niet klaar met verbouwen.
    Ze gaan de hele benedenverdieping strippen en hadden bedacht dat wij wel 3 weken boven konden wonen zonder keuken, dacht het even niet.
    Nu zouden ze een tijdelijke woning regelen en 3 maart beginnen met breken. Heb nog niets gehoord dus...ach ik zit hier wel ok zo hoor en betaal ook nog steeds huur voor alleen beneden dus de enige waarvoor het vervelend is is de Woningbouw.

Ik heb om half 3 een telefonische sollicitatie, duimen jullie voor me?

Oh en zo lief oma wil het Fisher Price zeepaardje voor Emi kopen.

Romano en Loek alvast veel sterkte voor morgen, en ook voor de mama's natuurlijk.

Missme lijkt me best moeilijk zo met een biologische vader die niet vadert, gelukkig heb je een leuke vriend en vader nu gevonden.

7. Niet meer actief

Dan zou dat idd precies kloppen met dat sprongetje Anita!

8. Niet meer actief

oei Rox: dat schiet idd niet op als het een criminele buurt is...kom je terug, boodschappen weg? idd leuker dan een huisje vond ik ook met een tuin, kan de kleine van de zomer lekker buiten zitten en lekker de ruimte he?

Linda: ben idd echt super blij met angelo, niet veel mannen zouden doen wat hij heeft gedaan de afgelopen maanden! daarom durf ik het ook aan om zo snel met hem te gaan samenwonen, normaal ben ik niet zo snel met dat soort dingen, maar weet nu zeker dat het goed zit, en zijn vader heeft hem niet erkend nee, dat wilde ik niet! wil niet dat hij het recht heeft om romano mee te nemen of zeggenschap over hem heeft, dat moet je verdienen zoiets vind ik! maar wil ook weer wel dat romano weet wie zijn vader is, dus vandaar die onderlinge regeling, en komt hij het niet na dan kan ie idd in zijn sop gaar koken! :)

9. Niet meer actief

Ik duim MissFrodo!

10. Niet meer actief

Groot gelijk meid!

Ik ben al na 2 maanden gaan samenwonen met Roy ;) Soms loopt het gewoon zo...

11. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Als het goed voelt kan dat heel snel gaan ;)

Lees over verhuizen, als Jan over 2 jaar klaar is met zijn opleiding hopen we eindelijk naar Zeeland te gaan verhuizen. Willen in ieder geval voor Emi's vierde verjaardag daar wonen zodat ze meteen daar naar school kan en niet halverwege hoeft overtestappen. Lijkt me zalig weg uit de drukte en de hectiek.

12. Niet meer actief

Anita: zou idd uitkomen met dat sprongetje ja! hoop voor je dat het niet te lang aanhoud en nu kan je lekker veel knuffelen met hem :D

Missfrodo: duim ook voor je! succes

Linda: leuk he zulke dingen! dat heb je idd niet in een stad dat ze dat doen voor je! en opschrijven in de supermarkt :) ideaal!

Sterretjes: rottig he! succes ook morgen!

13. Niet meer actief

missfrodo: waar wil je verhuizen in zeeland? en waar woon je nu dan? ik woon ook in zeeland

Linda: oh das ook snel ja! kan idd snel gaan als het maar goed voelt he!

Pfff Romano heeft ook een luierdaggie volgens mij ligt alweer een uur heeerlijk te slapen lekker lui is ie :D

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Mag je zeker heel blij om zijn Valerie.. ben benieuwd hoe het verder gaat lopen met zijn biologische vader.. voor mij is een vader iemand die van je houdt en je opvoed.. of dat nou biologisch is of niet maakt mij niks uit...

Zo Jesse net krijsen.. maakte niet uit of ik wel of niet bij hem zat hij is zoo moe dus ben maar weggelopen na 1 minuut sliep hij.. af en toe he haha
    Ik ga nog ff wat opruimen hier dan Jesse de fles papa ophalen en dan naar prenatal

15. ProudMum

hahahaha Anita, met de storm zwaaiden de kroonluchters in het rond hier!

16. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Nou, dat uurtje plat is niks geworden. kan niet helemaal mijn houding vinden geloof ik. Ben ook nogal brak.

veel succes met Loek en Romano en de inentingen. mijn schoonmoeder vertelde trouwens dat als je kindje er erg veel last van heeft je kunt vragen om volgende keer de min. hoeveelheid toe te dienen. Dat schijnt wat minder te zijn dan standaard, maar wel meer dan voldoende. Mijn schoonzus had er daardoor veel minder last van terwijl ze er daarvoor een week ziek van was.

Hier woonden we geloof ik binnen 2 weken samen. Mede doordat ik in den haag woonde en Melvin in Drenthe. We waren allebei van die vrijheid, blijheid types, tot we elkaar leerden kennen. Ik kwam logeren en we raakten elkaar maar niet zat, dus toen ben ik eigenlijk niet meer weggegaan. hahaha.

Bedankt voor alle reacties mbt mijn vader meiden. Ik denk voorlopig maar niet dat ik hem ermee ga confronteren. Kijk het eerst wel even aan.

Belastingaangifte is hier vorige week al ingediend. Ik krijg 820 euro terug en Melvin 177. Altijd fijn. Wanneer komt dat trouwens? Duurt wel even toch?

17. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Ben verliefd op Middelburg en zag tijdje terug een leuk huisje in een dorpje wat tegen Middelburg aanligt zeg maar, ben even de naam kwijt. Maar daar ergens in de buurt of in Middelburg zelf dat zou helemaal te gek zijn.
    We wonen nu in IJmuiden.
    Waar woon je in Zeeland? Enne heb je nog gouden tip qua wonen daar?

18. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Lekker Liza ik moet ruim 900 terugbetalen.

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik krijg 1800 euro terug vraag me af of ik alles wel goed heb ingevuld haha

20. ProudMum

De exman van mijn moeder heeft familie in Middelburg. Echt een verschil met Utrecht en heerlijk rustig. Oost-Souburg vind ik ook erg mooi!

Deel Deze Pagina