Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0
    Missme, goed dat je in deze situatie niets gedaan hebt met erkenning en gezag. Het is 'lastig' als het wel zo is. Zit hier ook met een niet-biologische papa voor onze dochter. En het blijft raar om steeds weer bij de bio-papa te moeten aankloppen voor beslissingen en overleg etc. Neemt niet weg dat ik het prima vind dat onze dochter gewoon haar bio-papa kent en ziet hoor.

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Berna, Senna alweer mee met de uitlaat? Of heb je dat gewoon door laten gaan tijdens je verlof? Ik denk ook dat die wind een beetje teveel van het goede is voor die kleintjes.

missfrodo, hier wordt geduimd!

Anitadejong, hier ook het 8 weken sprongetje! Ze is nog maar 6 weken, maar 2 weken te laat.

Wij zijn ook heel snel gaan samenwonen, na 3 of 4 maanden geloof ik.

Oh Middelburg vind ik te gek! Alleen zo ver weg van familie en vrienden!
    Wij hebben een koophuis en ben heel tevreden. Toch als ik dat verhaal van Linda lees, verlang ik ook ontzettend naar een dorp. Ik ben op een boerderij opgegroeid, en woon nu in de stad. Binnen 5 jaar willen we naar een dorp of kleine stad verhuizen (ws. Kampen o.i.d).

De auto is klaar gelukkig!

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ik vind het ook heerlijk in een dorp al is ons dorp bijna een stad aan het worden met al die nieuwbouw.. maar soms lastig hoor als ze bij de bakker vragen of de kleine er nou nog niet is haha

Ja ik heb de uitlaat door laten lopen voor 2 dagen in de week tijdens mijn verlof. Toevallig heb ik net gezegd dat Senna tot 31 maart niet meer mee hoeft dan doe ik het zelf ben nu zo goed hersteld dat ik zelf wel weer een uur kan lopen. Vanaf 31 maart gaat ze weer mee voor 2 dagen in de week

4. Niet meer actief

Roxy, nog even iets over de voedingsmachtiging, op mijn werk (apotheek) beoordelen we sinds vorig jaar de machtigingen voor voeding zelf, als apotheek, dus niet de zorgverzekeraar! (dit is landelijk ingesteld)
    Als je een goed ingevulde machtiging van de KA krijgt dan volgen wij een bepaald schema en daar komt dan een antwoord uit qua goed of afkeuring, dit gaat namelijk veel sneller want een apotheek beoordeelt direct en een zorgverzekeraar dat duurt eeuwen!
    Ik hoop dat het bij jullie ook zo kan.

5. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Oei Anita dat zou fijn zijn als dat hier ook zo zou kunnen.
    Dank je wel voor die info al was het eigenlijk aan Rox gericht ;)

6. Niet meer actief

Guppie, das leuk, kom je gezellig in Kampen wonen ;)

7. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    (Even een snelle inbreek)

Hey wat grappig, ik kom oorspronkelijk uit Zeeland.
    Bijna heel mijn familie woont nu in Goes en omstreken. Ligt vlakbij Middelburg. Persoonlijk vind ik Middelburg en Oost-Souburg echt helemaal niks. Ik hou meer van het "plattelands-gevoel" en ik vind M en O-S een beetje te stads.

8. Niet meer actief

Missfrodo, ook voor jou inderdaad zou dat fijn zijn!

9. Niet meer actief

Missfrodo en roxy, ik zou jullie zelfs de lege machtigingsaanvraag kunnen sturen via mail, die kun je uitprinten en laten invullen, dan heb je in ieder geval de goede aanvraag (artsen werken vaak met oude aanvragen en die zijn allang niet meer geldig)

10. Niet meer actief

Missfrodo:Idd oost-souburg is ook een mooi dorpje!
    En ik vind goes persoonlijk ook een leuke stad, qua dorpjes weet ik het niet zo goed daar, ik woon zelf in Terneuzen is net de tunnel door. Maar als ik zou moeten kiezen zou ik ook de kant van middelburg/goes doen dan hoef je de tunnel ook niet door als je eens ergens heen gaat.
    Oh Ijmuiden is aan het strand he? rond Vlissingen heb je ook leuke dorpjes en ook lekker aan t strand....

Berna: hahaha ff checken dan of je het goed hebt ingevuld anders moet je het straks terug betalen? ik krijg 500 terug....

Sterretjes: vind ook dat ie zijn vader moet zien en kennen! ziet ze hem nog vaak?

Guppie: gelukkig is jullie auto weer klaar!

11. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Moby Goes vind ik ook een geweldige plaats!

En dat stadse daar maakt het voor mij misschien makkelijker omdat ik toch uit de stad kom ;)

12. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Zo even alles bijgelezen maar het is een beetje veel om op iedereen te reageren.
    Succes voor iedereen die gaat lijnen en succes met alle inentingen. Ik moet morgen voor het eerst naar het cb dus dan zal ik wel te horen wanneer Martine de inentingen krijgt.
    Leuk babyzwemmen, even kijken wanneer dat hier is.

Wij willen een grotere tweedehands auto gaan kopen zodat we de achterbank niet half weg hoeven te klappen als de kinderwagen mee moet. Heeft er iemand tips voor een auto met een grote achterbak?

13. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Anita pb!

Missme, wil inderdaad wel strand en zee in de buurt houden maar das in Zeeland niet zo moeilijk ;)

14. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Graag Anita!

Ik wist niet dat het zo ging joh! Volgens mij de KA ook niet

15. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0
    missme; Zij ziet haar vader een weekend eens in de twee weken! En mijn nieuwe partner, bio-papa van Loek!, is sinds haar derde in haar leventje!

16. ProudMum

Pacific, wij rijden een Opel Vectra. Lekkere grote achterbak en alles past erin! (vraag me niet welk jaar...)

Tijd voor joeys flesje!

17. Niet meer actief

Roxy, pb me anders even je mailadres

18. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0
    zo... spitsuur hier op het forum. gesprekken vliegen door elkaar heen....slaapuurtje bij de kids?

19. Niet meer actief

sterretjes: Oke en dat gaat ook goed? Lijkt me heel moeilijk om haar mee te geven of niet? hier gaat dat echt niet gebeuren voorlopig, maar als ie wat groter is lijkt het me echt heel moeilijk...

Pacific: onhandig he? ik wil hier uiteindelijk ook een iets groter auto, wij hebben nu ook 3 deurs dat vind ik ook een ramp nu!

20. ProudMum

Anita, je hebt PB. Ok ik ben nu echt even flesje geven

Deel Deze Pagina