Wie had hier de rainforest baby gym via ebay? Ik zie er 1 staan voor 69 euro maar is Duits maakt dat uit? zitten er gezongen liedjes bij of niet?
Nou, mijn lijndag, ow ik ben zwak... heb net een roze koek op En ook nog toastjes met brie voor het eten Getsie, ik heb helemaal geen zin in lijnen, maar tis wel nodig! Morgen weer een dag! Vervelend toch dat spugen Guppie! Arme Ymke Juni, idd doen wat je gevoel je ingeeft! Roxy, wat goed dat de ka je gebeld heeft! En dat je een machtiging krijgt! Ik heb m'n bekken binnen! Ha! Heb samen met alle stellen van onze pufclub een bekken gekocht, met daaraan een flexibele stang zeg maar met een babyschedeltje. Voor de 'juf' omdat het zo gezellig was! Kan ze precies laten zien hoe het koppie erdoor gaat. Hoop dat ze het leuk vindt, ik wel! Ben gek op al die medische dingen Donderdagavond zien we elkaar weer 8)
Goedenavond allemaal, Juni, ik dacht juist altijd dat BV kinderen zwaarder zijn dan FV Kinderen. In ieder geval was het wel heel duidelijk hoor. Ze hebben van die mooie groeigrafieken, en Fenna zat vorige keer op +2 qua lengte en gewicht, en nu qua lengte nog steeds en qua gewicht precies op gemiddeld. Ze volgende ook echt niet de groeilijnen. Het was eigenlijk meer een bevestiging van waar ik al bang voor was. Overigens gaf de wijkverpleegkundige aan dat ik eigenlijk ook al over mag gaan naar 5 voedingen met grotere flessen. Ik zie Fenna dit echt nog niet doen. Ze heeft af en toe al moeite genoeg met haar 140 cc. Hoe doen jullie dit? Berna, heerlijk he dat sporten! Ik ben ook net terug. Marieke, Lijnen, pfff, ik ben daar ook niet voor gemaakt hoor. Het enige wat bij mij echt werkt is om gewoon geen lekkere dingen in huis te halen. Als ik dan trek krijg moet ik wel gewoon droge crackers of een appel pakken. Hier moet ik er over een paar dagen ook aan geloven. Eerst de borstvoeding afbouwen, maar ik heb het gevoel dat dat nu al bijna klaar is. Guppie, lastig dat spugen! Hopen dat de nutriton toch wat helpt. En even afwachten wat de HA zegt. Joyce, lekker zo'n apotheek. Wat betreft de pil/nuvaring etc. Ik had voor mijn zwangerschap een spiraaltje zonder hormoon. Mijn ongi is uberhaupt niet heel erg, en ik vond het wel fijn dat ik dan geen hormonen in mijn lijf krijg. De huisarts heeft al een aanvraag naar de gyn gestuurd, dus ik krijg deze week een uitnodiging om er weer opnieuw eentje te laten plaatsen. Nou meiden, ik duik lekker mijn bedje in. trusten allemaal en tot morgen!
Wow pagina 200 al! Gisteren is mijn eerste lijndag ook goed gegaan. Vond het 's avonds heel moeilijk, maar netjes een schaaltje yoghurt genomen! Berna, Ymke slaapt ook 's avonds en 's nachts sneller en vaster. Denk dat het met dag en nacht ritme te maken heeft. Ik leg haar overdag alleen in bed als ik zie dat ze moe is en ik haal haar eruit als ze wakker geworden is. Wil niet zeggen dat ze dan meteen de fles krijgt! Marieke wat een leuk cadeau! Liza, gewoon het aantal flessen geven waarvan jij denkt dat Fenna het nodig heeft hoor! Ik houd me wel aan een minimum en maximum, maar ben verder heel flexibel! Ymke ligt nog te slapen, maar ga haar zo wel wakker maken. Erg fijn dat ik nu veel eerder op moet staan als we ergens heen moeten, zal straks als ik moet werken ook wel zo zijn, al ik hoef ik haar maar 2 dagen weg te brengen. Ik ben zo ontzettend geen ochtendmens... De huisarts wel helaas, haha!
Liza, ik bedoel minumum en maximum over de hele dag. Het is minimaal 600 en max 800 ml, dat verdeel ik dan over de flessen.
Goedemorgen! Pff wat een dag gisteren zeg, Nikita heeft de hele dag niets anders gedaan dan huilen. Ze was gewoon niet in dr hummetje denk ik, had van alles geprobeerd maar ze bleef huilen. Ze ligt nu nog steeds beneden in de reiswieg te slapen overdag, deze staat in de box. Misschien krijgt ze hier teveel prikkels? Nu slaapt ze, maar als ze weer zo gaat huilen ga ik haar toch maar boven neerleggen, kijken of dat werkt. Ik moet over 3 weken weer aan het werk, ben wel aan het solliciteren voor 2 dagen i.d. week, maar wil niet echt vlotten. Ze zoeken echt mensen die én net van school af zijn, maar die wel 3 jaar werkervaring hebben . Als ik niks kan vinden blijf ik denk ik ook lekker thuisblijf mama, financieel kan het, dus ja. Ik wil eigenlijk weer gaan werken voor mezelf.
Rox: niks spannends gebeurt? Guppie: succes bij de ha! Samama: als het financieel kan zou ik het ook doen als je dat wilt of idd lekker voor jezelf werken! hier aan t voorbereiden voor naar het cb! Romano heeft lekke rtot half 8 geslapen! gaat steeds beter hier
Goedemorgen! Nou Luna drinkt weer meer en ze mama is weer tevreden! Nu is Jor poepie ziek spugen, diaree enz enz... Heb al extra bleek en detol in huis ooo ik hoop zo dat het Luna bespaard blijft! En mezelf natuurlijk ook! Missme lekker zeg dat ie zo goed slaapt! Succes bij het cb zo! Samama ik snap het wel dat je voor je zelf wilt werken, maar zolang het financieel gaat zit je in ieder geval niet op heete kolen. Nou ik ga hier maar een wasje draaien. ( Voor de verandering )
ik wil ook thuisblijfmama zijn! maar financieel gezien moet ik blijven werken helaas. ik ga het eerst 3 dagen proberen, red ik het niet dan maar 2 daagjes ofzo. Nee hier echt niks spannends gebeurd, eindelijk loopt het weer een beetje op rolletjes hier!
ik kan financieel ook niet stoppen! word waarschijnlijk ook een dag of 3! Rox: gelukkig dat het op rolletjes loopt eindelijk! geeft een beetje rust of niet?
ik kan financieel ook niet stoppen! word waarschijnlijk ook een dag of 3! Rox: gelukkig dat het op rolletjes loopt eindelijk! geeft een beetje rust of niet?
Berna: Ik herken het ook wel dat Tim overdag meer moeite heeft met in slaap vallen dan 's avonds. Wij hebben zijn fles van 23 uur al naar 21 uur verzet omdat ik hem elke keer wakker moest maken maar nu is Tim rond 19 uur zo moe dat hij dan al als een blok in slaap valt en we hem dus vervolgens om 21 uur nog wakker moeten maken. Ik had gisteren de hoop nadat hij tot 8.30 had geslapen (bijna 12 uur!) dat hij naar 4 flessen zou kunnen en dan de laatste om 19 uur zodat hij tot 7 uur kan doorslapen en we hem niet wakker moeten maken voor een fles maar vanmorgen was hij er al weer om 7 uur..........nou ja hij mag er nog 5 dus dan doen we dat vandaag maar en kijken we morgen wel weer of we bij toeval op 4 uit kunnen komen. Ik vind het trouwens wel steeds vervelender worden om hem wakker te moeten maken voor een fles.
Met voor mezelf werken bedoelde ik eigenlijk ; zodat ik er eventjes uit ben en niet alleen maar thuis zit. ( dus wel werken voor een werkgever) Ik weet nog niet echt wat ik wil eigenlijk. Vivian: Fijn hoor dat Luna weer lekker drinkt! Ik heb mn was ook al aangezet, komt volgens mij nooit een eind aan. Roxy: Lekker meis dat het eindelijk goed gaat met Joey! Missme: Succes bij het cb! Laat je ons even weten hoe het was..? Nou meiden, ik ga de keuken schoonmaken. Lees tussendoor gewoon mee hoor