Berna: ik heb Stef wel gevoed ja. Stef word al een week lang rond 4 uur wakker, maar dan hoor ik hem alleen maar een beetje brabbelen en word ie uiteindelijk pas rond 6 uur echt wakker. Vannacht ging ie echt huilen. Als Stef wakker wordt en gaat huilen, helpt een speen hier niets... Hij wil dan echt eten. Guppie: Ben benieuwd. Fijn dat het geen reflux of allergie is iig. Ben benieuwd hoe ze het doet op minder voeding. Had ze nu dr flesje altijd snel leeg of had ze er moeite mee? Roxy: wasmachine draait op volle toeren daar of niet lizab: hier ook Avent flessen. Met de kleinste speen drinkt Stef er ook max. 10 minuutjes op. Ik vind het iets te snel eigenlijk, maar goed... Heb verder geen problemen met de Avent flessen, dus blijf hier maar bij. Hier ook 4 dgn werken trouwens. San: klinkt grappig met dat vuistje. Stef doet dat nog allemaal niet zo bewust. missme: hoop dat Romano er geen last van krijgt! Marieke: hoeveel weegt Marit nu?
o dus je neemt haar straks gewoon mee Marieke? haha Hier tevreden met de difrax s flessen. Heb de standaard speen erop maar Jesse doet wel 20 minuten over de fles.. maar ik snap iets niet wie legt het me uit.. begrijp ik het goed dat de volgende speen een groter gat heeft en het daardoor sneller gaat? Je zou toch zeggen dat de newbornspenen grotere gaten hebben of neemt de zuigkracht af dat ze nu een groter gat nodig hebben? Ik snap er niks van hihi Wij hebben lekker gewandeld heb inderdaad de regenhoes er maar over gedaan tegen de wind want die is snijdend koud. Jesse ligt lekker te pitten nu en ik kan ff wat eten en de boel hier opruimen. Valerie wat zielig he die prikjes! Wel fijn dat ie gewoon is gaan slapen. ff in de gaten houden of ie geen verhoging krijgt... Wat lief San.. tja hormonen zijn hier ook nog niet uit het lichaam
Ja hij ligt nog steeds te slapen! ze kunnen er ook echt moe van zijn he dat ze alleen maar slapen! ik hoop het voor hem want dan heeft ie er geen last van en slaapt ie er misschien gewoon doorheen! Marieke: heeft Marit er veel last van gehad? Berna: ik snap dat ook niet daar zat ik dus laatst ook aan te denken! dus wie legt het uit haha
heb net de remmen van mijn wagen aan gort getrapt. en het was een 2e hands dus heb ook geen garantie. k*tzooi
Ebay is toch wel betrouwbaar? Geloof ik... eigelijk nooit iets gekocht daar. Dames ook ik heb een vraagje Ik heb al de hele week het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar niks hoor, gaat het nog komen of uuhhh Hier trouwens de avent flessen en maatje 1 erop, en Luna doet ook zo'n 15 min tot 20 min met een fles.
Berna: denk het wel hoor dat dat betrouwbaar is! leuk is die he Rox: das balen! dat is het nadeel he van 2ehands! ik heb ook een 2ehandse Vivian: ik heb dat ook gehad vorige week, de hele tijd het gevoel dat ik het zou worden, maar hier ook nog steeds niks vind het bij mij ook lang duren....
Ja Berna dat is waar Maar dat zeuren in mijn buik ben ik eigelijk een beetje zat Dan maar ongesteld 8)
Heb nog op een andere geboden die loopt volgende week af mocht ik niet de hoogste bieder zijn dan koop ik hem dus gewoon via ebay scheelt altijd nog met Nederland...
nee vivian: op dit moment niet meer! heeft een paar dagen aangehouden, ben niet ongesteld geworden en nu is het over..... ik word ook liever ff ongesteld hoor! dan weet je ook dat het goed is he?