Heb je al dukaten roxy? Ik heb net bij blokker een dweilstokapparaat gekocht en een plumeau. Heb in ieder geval een bon met daarop tegoed dukaten. Net terug uit de stad. Sterilisator gekocht en Ik heb besloten het gewoon bij de avent flessen te houden. Daar is ze aan gewend ook. Ook een mooie, sta ik bij de boekenwinkel voor een SBboek, vraag ik bij de kassa welke ik het beste kan nemen, staat er een zwangere muts naast me, die er over begon te grappen. (niet over mij, maar over lijnen in het algemeen) Pff. Voor ik er erg in had kaatste ik een keihard, "Jij bent straks ook aan de beurt hoor"' terug. Oef. Je had haar blik moeten zien. Die dames achter de kassa lagen helemaal in een deuk. hahaha In ieder geval ga ik hier beginnen met SB-en dus. (het mag nu he) Boek gekocht en boodschappen gedaan. Nu nog volhouden. (en daar ben ik niet zo'n held in) Vivian, hopen dat je dan alsnog maar snel ongesteld wordt.
anitadejong: ja idd, dat zijn dus ook de verhalen die ik lees, dus ga ook die pil halen... en ben benieuwd of dat die wel wil werken... Berna: ja ik zit er ook aan te denken om over te stappen mocht ik die mycrogynon ook niks vinden... hoor er veel goede verhalen over... marieke: die is cool hee dat bekken (ik ook wel van de medische dingetjes hoor ) guppie: fijn dat het geen reflux is meid! Wat drinkt die van ons dan toch veel joh als ik dit zo allemaal lees, hij drinkt met gemak 5 flessen op n dag van 200 (180+6) (een gewicht van 6 kg) en dan nog zoeken... vivian: fijn dat het drinken weer goed gaat meid! lizab: wij hebben de difraxflessen met de 123 speen erin, Jayden drinkt standaard uit 2 en doet er dan zo'n 10 minuten over... Hier vandaag niet veel doen. Arjan is ook lekker thuis nu, maar die heeft de x-box weer gevonden ik lees strakkies nog wel eventjes bij... Dikke kus meiden!
Vivian: hier ook al de hele week het gevoel ongesteld te gaan worden, maar nog niets hoor! Roxy: das idd niet zo duur voor die kinderwagen! lizab: strakke actie Stef zit niet helemaal lekker in zn vel denk ik. Gisteren dan die groene ontlasting, vandaag nog helemaal geen ontlasting. Hij zit wel steeds te persen en laat veel scheetjes, maar verder gebeurt er weinig. Hij is ook wat huileriger dan normaal, vannacht ook wakker geworden. Zit niet helemaal lekker denk ik! Dit is sinds ik gestopt ben met de Nutriton, maar je weet natuurlijk niet of het ook was gebeurd als we die Nutriton nog gewoon gebruikten...
Marieke, dat bekken is erg leuk hoor! vivian, fijn dat het met Luna beter gaat, Jor ziek? ik hoop dat je het niet mee krijgt inderdaad. missme, hoe gaat het met Romano, heft ie nog last van zijn prikjes? hij is goed gegroeid he! lekker hoor. Samama, als ik mocht kiezen zou ik ook thuis blijven als het kon, maar het kan hier helaas niet! Berna, ik vul ook de caloriechecker in van het voedingscentrum, ik probeer inderdaad ongeveer 1300 per dag te nemen, maar ik focus me niet op die calorieen hoor. guppie, fijn dat Ymke zo goed groeit! Aanpassing in de hoeveelheid voeding lees ik net, ik hoop dat het beter zal gaan. Roxy, mooie foto's hoor, balen van je kinderwagen zeg! op zoek naar een nieuwe dan maar... Lizab, ik vond het wel een goede opmerking bij de boekwinkel, hahaha! Hier heb ik de Avent flessen en binnen 10 minuten is ie leeg (110 cc) met de 1 speen. Om de hoeveel tijd moet je de spenen vervangen? ik heb het nog niet gedaan (ik heb 8 flessen) Vanochtend moest ik naar een cursus voor mijn werk dus toen heeft mijn moeder op Enzo gepast, Hij was lief aan het spelen in de box, dus ik ga weg, zet ie het toch op een brullen, hij heeft de heel ochtend gehuild, mijn moeder was radeloos. Toen is ze om 11.00 met hem gaan wandelen en toen viel hij eindelijk in slaap. Nu ben ik weer thuis en na zijn fles viel hij heerlijk in slaap en hij slaapt nu nog, hahaha.
He lizaB aan het SB, geweldig dieet! Ben er voor de zwangerschap 20 kilo mee afgevallen in 5 maanden! Werkt heel goed, maar is in het begin (eerste twee weken) erg moeilijk vind ik. Ik ga na de bv ook weer beginnen. Vind het wel een prijzig dieet hoor.... Succes en wat een strakke actie zeg bij de kassa haha. Meiden wat kletsen jullie veel zeg......poe echt geen tijd voor met die kleine, die wil AANDACHT en liefst continu! Goed hij wordt zo weer wakker, dus ik ga weer, heb wel alles bijgelezen maar red het niet om overal op te reageren. Wat een verhaal zeg over de microginon 30, ik gebruik die ook en had nog zooitje liggen dus heb het nog niet gemerkt, maar ik wil ook niets anders hoor, voordat ik op deze zat heb ik ook zoveel gezeur gehad ben blij dat dat eindelijk voorbij is. Meiden veel plezier met de kleintjes! Wat groeien ze hard zeg! Bericht over stoppen met bv omdat de kleine maar 200 in 2 weken gegroeid was, wat een onzin meid, laat je niet gek maken, misschien waren het net weken waarbij andere dingen aan het ontwikkelen waren. Als ze minder groeien hoeft dat niet gelijk aan de voeding te liggen, zolang Fenna tevreden is en niet hongerig zou ik niet stoppen hoor. (als ze wel hongerig is ja dan is het een ander verhaal, maar dat heb ik misschien gemist in berichtjes hoor sorry ben zeef)
Nou dan mag ik de spenen wel vervangen volgens mij Maar waarom eigenlijk om de 6 weken? (zijn ze dan stuk ofzo of is het hygienischer, sorry voor deze domme vraag misschien)
ik denk dat ik nog even een uurtje ga slapen, ben erg moe! moest er veel te vroeg uit vanmorgen, had een beetje last van mijn darmen, alweer! dus ik zat mijn tijd te verdoen op de w.c. grr..... het gaat nu goed gelukkig!
Anita: Romano heeft er toch wel last van hoor! hij heeft eerst Knock out gelegen tot 3 uur, toen was het tijd voor zijn fles en na zijn fles heeft ie flink zitten huilen! echt aan zijn gezicht te zien dat ie pijn heeft, heb hem nog niet getemperatuurd want hij voelt niet warm aan, nu ligt ie in zijn bedje, af en toe hoor je een kreuntje, dan ga ik er heen en dan is ie weer stil...echt zielig Slaap lekker! Liza: ja zeker strakke actie hahaha en vandaag hebben ze tegen me gezegd dat ze normaal tussen de 100 en 200 gram aankomen op een week, dus dan is 200 toch nog voldoende per 2 weken?