Linda, Marit weegt 5155 gram. Zie m'n onderschrift.... Hihi! Missme, Marit heeft er totaal geen last van gehad. Ik was helemaal voorbereid, maar gelukkig nix aan het handje. Ze sliep wat meer, verder geen verhoging. Hoe gaat het nu met Romano? Roxy, dat is balen van de remmen! Niet meer te maken? Bugaboo, hoe oud? Alles erbij? Dan is het spotgoedkoop! Liza, lekker bijdehand ook... Hihi, heerlijk! Oh Anita, arme moeder van je! kan me voorstellen dat ze radeloos was. Enne vervangen om de 6-8 weken. Ik heb het gister gedaan, met 8 weken. Als er scheurtjes inzitten of ze worden slap dan is het echt nodig, maar vind 6 weken wel snel hoor, zou het de commercie zijn? Vanmiddag toch nog een uurtje gewandeld, ff foto's gehaald bij de Blokker, haal ik ze zaterdag bij de Hema, zal mij benieuwen of er verschil is in kwaliteit. Dat lijnen is lastig, maar merk ook dat ik niet goed gemotiveerd ben, zal m'n lijf strax ff op de foto zetten en op de koelkast hangen, hahaha
Nog steeds jengelig! maar volgens mij geen verhoging, wil hem niet te vaak temperaturen, doe het straks of als ik denk dat ie verhoging heeft, wil hem ook niet te snel zo'n zitpil geven maar als ie zo blijft doe ik straks wel een halfje na zijn fles En is het zo erg marieke? hahaha
nee geen nieuwe! Maar ik ga toch voor die van de Blokker, zwart met rood. Bugaboo is te laag voor Mike dus is 1.90 die is dan nieuw met ducaten 150 euro. en ik mag hem morgen halen!
Rox, Maarten is nog langer en gaat prima hier met de Bugaboo. Maar nieuw is altijd leuker Missme, hihi, nou, valt wel mee, word wel strakker, maar die kilo's he.... Maar alles is zo lekker en we hebben nog zo veel mjammie in huis, gevaarlijk! Als ie geen verhoging heeft is een zetpil niet nodig hoor, of denk je dat ie pijn heeft? Misschien weet je het al, maar je moet de zetpil in de lengte doorsnijden he.... (of kom ik nou heel betweterig over )
ja ik denk echt wel dat ie pijn heeft. het is echt zielig, maar ga hem zo in bad doen en daarvoor zijn temp. meten als ie wat verhoging ook nog heeft geef ik hem een zetpilletje! En nee helemaal niet betweterig, wist wel een halve maar dat je hem in de lengte doormidden moest snijden wist ik dus niet! heeft niemand gezegd Leuk Rox die van de blokker!
Achgos, idd zielig voor het kleine mannetje. Ja, in de lengte en dan een beetje bijboetseren, anders van die scherpe randjes, heeft ie nog meer au.... Getsie, volgens mij heb ik een virusje opgepakt, zo'n koppijn en last van m'n holtes, au!
Hoelang hebben ze daar meestal last van? hij ligt nu te slapen net! moet ik hem weer wakker maken voor zijn badje.. Oh Marieke! het heerst echt de griep enzo,hoop het niet voor je
Hahaha. Die tip staat gewoon in het SB boek. Je moet hem ook op de koektrommel plakken. Ik zat vanavond dus met de weegschaal aan het diner. 75 gr. kip, 125 gr. aardappels etc. Pffff. Maar, het is voor een goed doel. Heb nu alleen wel nog trek. Roxy, 150 euro is helemaal niet duur voor een bugaboo. Ik geloof dat er veel verschil zit tussen oude en nieuwe logo. Niet qua kwaliteit, maar wel qua gewild zijn, zeg maar. Die van de blokker heb ik trouwens vandaag zien staan. Zag er erg leuk uit. Missme, sterkte met je mannetje. Hoop dat hij zich snel weer wat beter voelt. Marieke, ik wist het niet hoor, van de zetpit in de lengte doorsnijden. Weer wat geleerd. Ben wel benieuwd naar de foto's. WIj laten ze nu altijd afdrukken bij de Hema. Dus als die van Blokker betere kwaliteit zijn, hoor ik het graag. Anita, Kan me indenken dat je moeder radeloos was. hahaha. Arme moeder. Fenna had vanmiddag last van kramp. Heeft ze niet zo vaak, dus was wel even zielig. Ik had haar bij mij op een grote stoel, en toen kwam maud (onze hond) en die wou er ook bij. hahaha. Maud is een amerikaanse bulldog, dus heel erg klein is ze niet. (ze mocht er overigens niet bij hoor) Ze is helemaal met Fenna bezig.. Zo leuk. Ook is ze dol op Fenna haar spenen (maar dan voor zichzelf.. )
Valerie: sterkte met je mannetje, zielig om te zien vind ik als die kleintjes pijn hebben. Ik laat het gewoon gebeuren als Tim op 4 flessen uit zou komen maar ga zeker nog niks forceren. Als ik tussen 7 's ochtends en 19 / 20 uur 5 flessen moet proppen is ook niet alles maar hij slaapt 's avonds en 's nachts zo goed dat ik hem om 21 uur steeds wakker noet maken dus als hij voor de 4e fles tussen 19 en 20 uur komt laat ik hem gewoon eens liggen en kijk wanneer hij wakker wordt. Maar hij komt meestal rond 18 uur en dan rekken tot 20 uur vind ik niks en rekken tot 19 uur heeft nog niet zoveel zin want dan komt hij 's ochtends weer zo vroeg dus ik ga hem absoluut niks opdringen want hij mag er tenslotte nog 5. Misschien volgende maand want dan wil ik toch wel beginnen met bijvoeding, volgens mij is Tim er nu al aan toe maar dat vind ik toch wel wat vroeg.
Nou ik ga die tip ook volgen foto op de koelkast! En dan ook maar gelijk op indd de koektrommel, snoeppot, de bergkast.... Weet je wat ik neem een foto mee als ik boodschappen ga doen laat ik vast alle lekkere dingen liggen hahahaha Missme dikke knuf voor je mannetje! Zielig he wij zijn deze maand ook aan de beurt ale: Marieke hier is de griep ook flink toegeslagen niet bij mij maar wel bij Jor er komt van alles uit Zo schattig ging gisteren douchen met Luna vond ze het zo lekker dat ze in slaap viel, schatje haha
Maare sb is serieus goed ik ben er voor de zwangerschap ook veel mee afgevallen! Maare ga maandag wel beginnen Ik heb nu even de motivatie nog niet ben ik bang...
Liza, ik denk er net zo over qua werken! Hier ook 2 dagen KDV, vind ik goed kunnen hoor! Hier ook difras S flessen. Ik heb een M speen, maar dat moet ook wel met 4 schepjes nutriton. Ze doet er ongeveer een kwartier over, soms wat langer. Berna, de verzendkosten zijn wel hoog zeg. Wat kost dat ding nieuw dan? vivian, ik had dat gevoel ook wel een week hoor. Menstruatie duurt ook al een week roxy, de bugoboo stang kan je verstellen Mijn broertje en zusje de bonestaken lopen er ook prima achter! Wij zijn allebei wat kleiner, maar heb de stang altijd op z'n hoogst! Ymke heeft vanmorgen niet echt veel gespuugd, maar ze lekker wel honger te hebben na de fles. Toch heeft ze 4 uur geslapen daarna. We waren wel op pad, dus dan slaapt ze eigenlijk altijd wel. De fles daarna was zonder nutriton, omdat ik bij mn moeder was. Die heeft ze zo'n beetje helemaal uitgespuugd. Net weer een fles met nutriton gehad en ze ligt weer te slapen. Morgen ga ik haar voor het eerst naar mijn moeder brengen. Ik moet naar de mondhygieniste (voor jullie er iets van gaan denken, ik heb geen rot gebit ofzo hoor ) en heb intake op het KDV. Ik hoop zo dat ik niet de boel bij elkaar ga janken. Ik doe maar net alsof ik het er niet moeilijk mee heb. Hoop dat het niet regent, ik heb precies een uur tussendoor, wel lekker voor Sarah!
thanx meiden! het gaat al beter, we zijn in bad geweest en in het begin vond ie het wel lekker daarna huilen, maar hij heeft geen verhoging en nu ligt ie weer lekker in zijn bedje! dus geen zetpil gegeven... En 2 dagen KDV vind ik ook heel goed kunnen hoor guppie en liza, gaat hier waarschijnlijk ook zo zijn en sterkte morgen guppie hihi Aah vivian! viel ze onder de douche in slaap! wat schattig!
oh bah, we krijgen zo iemand die over spaarplannen komt praten. Wil dat wel echt eens geregeld hebben, maar ben zo moehoehoe... Gaan jullie ook sparen voor de kleintjes? Wij gaan de kinderbijslag sparen voor Ymke, maar we weten nog niet graag hoe (graag met veel rente, haha!)