Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samama

Samama Niet meer actief

Heb je hem al gehaalt..? Bevalt ie?
    Ik ga met de auto hoor rox, ga naar winkelcentrum Overvecht ( ken je vast wel ;) ) dus loop daar overdekt.

Ik heb wel iedere keer een probleem met de hond uitlaten 's middags :( Vind het vooral vervelend voor de hond, want die is iedere keer de pineut. Ik ga Nikita niet meenemen in dit weer, dus moet wachten op mn vent totdat ie uit zn werk komt.

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hij rijd heerlijk!

3. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Mogguh, dat rotweer gaat ook maar niet weg, kleine is al dagen niet buiten geweest om te wandelen omdat het of stormt of regent of beide. Wanneer komt dat voorjaar nou :(

Vannacht heeft Emi van 21 uur tot 8 uur geslapen :confused: En toen ging ik dus kijken en lag ze naar het plafond te kletsen.
    Ongelovelijk en dat terwijl ze gisteren een hang en huildagje had.

Die 60mg paracetamol kun je alleen bij de apotheek kopen.

Arme Romano, vind het zo sneu voor die kleintjes.

Liza, 1 poepbroek per dag is hier ook het gemiddelde en inderdaad is de poep met FV steviger dan met BV.

Samama, of ik de kleine wakker maak als we weg moeten hangt af van hoe op tijd ik daar moet zijn. Als we naar cb moeten en we moeten dus ook echt dan weg dan maak ik haar wel wakker van te voren. Maar wil ik gewoon even wandelen ofzo dan wacht ik tot de fles geweest is.

Wij hebben een spaarrekening voor haar bij Triodos, gewoon zo'n kind rekening waar je in geval van nood wel bij kan.

Wist trouwens niet dat de zetpil andersom moest, lijkt me zo onprettig.
    *lijkt me zowiezo niet prettig eigenlijk*

Nouja straks het gesprek bij dat winkeltje, ben benieuwd. Ik hoop dat ik niet meteen hoef te beslissen zodat ik dat gesprek van vrijdag nog even kan afwachten.

4. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ja lekker met de auto gaan! Vanmorgen die kleine ook weggebracht met de auto trok toch wel aan mijn stuur die wind!

En indd ik sluit me bij Rox aan mamalou klinkt echt als een reflux!

Elke keer als Luna nu wakker wordt krijg ik een big smile van haar zo lieffff! * smelt *

5. vivianbraak

Wow missfrodo je hebt lekker geslapen dus! Succes straks!

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Goedemorgen!
    Ymke heeft alweer lekker doorgeslapen. Om half 8 werd ze wakker. Daarna kon ik haar zo weer wegleggen, dus heb lekker bijgeslapen!

Hoe staat het met de wind? Vind het toch wel eng hoor, aangezien Ymke ook mee in de auto moet. Ik zie er buiten nog niet zoveel van, maar ga voor de zekerheid maar niet over de snelweg naar mijn moeder.
    Nu ga ik haar lekker in bad doen en van haar genieten, voor je het weet moet ik haar al wegbrengen.... :(

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    shit rox echt waar? ik moet er met de hond uit en weet niet hoe ik dat anders moet doen maar ik vind het ook erg link met kinderwagen en ik heb geen draagzak

8. Niet meer actief

lizab: hebben jullie een amerikaanse bulldog? Wij zouden er ook eentje bijkrijgen, maar helaas is de puppy overleden...
    Met KV is één poepbroek per dag genoeg.

Guppie: succes bij de mondhygieniste vandaag en sterkte met het achterlaten van Ymke. Komt helemaal goed meis!
    Goed idee trouwens om de kinderbijslag te gaan sparen voor Ymke, had ik nog helemaal niet aangedacht!

Mamalou: hè wat sneu zeg voor Romano dat ie steeds zoveel last heeft van spugen of maagzuur!

MissFrodo: als je morgen de baan krijgt en vrijdag komt de moeder van dat gezin en je besluit dat je toch liever als nanny bij hen wil blijven werken, kun je die winkel toch weer afzeggen? Zit maar één dagje tussen... Succes!
    Zo, Emi heeft lang geslapen!

Samama: na 4:30 uur niet meer slapen, is nog wel vroeg ja. Das voor mama niet fijn ;)
    Als ik ergens heen moet, maak ik Stef wel wakker trouwens... Als het toevallig zo uitkomt, wacht ik tot de fles, maar als het niet kan niet...

Ik had gisteren echt het idee dat Stef moeite had met poepen. Gisterenavond (toen ie bij Roy zat) kwam het ineens los. Alles zat onder! (Nog steeds groen trouwens) Roy ging douchen, dus ik zeg: neem hem maar ff mee onder de douche. Nou dat was echt fout, dat vond Stef echt niet leuk! We hebben het 1 keer vaker gedaan en toen vond ie het ook niet echt leuk, maar nu was het echt krijsen! Duurde ff voordat we hem stil hadden... Dat doen we dus maar niet meer haha. Merk sowieso dat Stef liever 's morgens in bad gaat dan 's avonds. 's Avonds wordt ie er hartstikke wild van...

Vandaag op nacontrole bij de vk. Ik neem Stef ook maar mee, hebben jullie dat ook gedaan?

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    heb ik ook gedaan Linda dat vinden ze vaak ook erg leuk.. Jesse kreeg meer aandacht dan ik haha

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    wat vinden jullie ik ben er eigenljk heel erg op tegen maar is het verantwoord heel even snel te gaan straks met de hond en ik de babyfoon mee neem naar buiten en zodra de hond behoefte heeft gedaan gauw weer terug? het is aan de overkant van de straat...

11. Niet meer actief

Ja linda: ik moet vrijdag ook op nacontrole, neem romano ook mee, had het gevraagd en het hoeft niet maar ze vinden het wel leuk idd!

Vivian: drinkt luna weer wat ze moet drinken? Romano drinkt ook sinds gisteravond heel weinig, steeds maar 70/80 terwijl ie normaal 140 leeg drinkt...denk dat ie nog steeds niet lekker ervan is en net bij de fles kwam er een heleboel terug uit :(

12. Niet meer actief

Berna: als Jesse lekker in een diepe slaap is moet dat toch kunnen? vind ik wel hoor zeker alls je de babyfoon mee neemt

13. Niet meer actief

Als Stef slaapt, dan ga ik wel vaker even snel met de hond de straat in... Laat hem dan alleen maar ff poepen of plassen, we hebben hier een grote sloot voor waar ie dan gaat zitten...

Heb de babyfoon één keer meegenomen, maar dat doe ik nu ook niet eens meer eerlijk gezegd :oops:

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oke... dan doe ik dat gewoon een keer want met hem op pad nu is ook niet veilig vind ik... nu maar hopen dat de hond snel plast haha Mark doet dan als hij thuiskomt om 4 uur de grote ronde wel en ik bel mark als ik ga en als ik weer terug ben

15. vivianbraak

Missme ja Luna drinkt nu weer goed, tip bied het gewoon vaker aan heb ik ook gedaan. En Luna had het ook indd dat er ineens weer alles uit kwam terwijl ze dat nooit heeft, maar het is weer helemaal over!

Zo Guppie jij hebt dus ook heerlijk geslapen!

16. vivianbraak

Linda jammer dat hij de douche niet lekker vind Luna vind het een genot ben gisteravond weer met haar onder de douche geweest.

17. Samama

Samama Niet meer actief

Linda: Ik heb Nikita niet meegenomen afgelopen maandag op nacontrole, maar dat kwam omdat ze net sliep en de hele dag al een huildag had.

Berna: Ik zou het gewoon doen, je hebt de babyfoon bij je dus je kan Jesse horen als er wat is. Ik moet een stuk verder met de hond. Heb wel een draagzak maar nog niet uitgeprobeerd, misschien is dit het goede moment ;).

18. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Linda: ik laat de honden ook kort uit en ben nog geen 5 min weg. Als ik achter in de tuin ben (17m lang) dan ben ik ook er niet meten bij. Jammer van je pup!
    Wie is trouwens Jill op de hyvessite?
    Hier weinig boeiends. Ik ben wat grieperig en ga zo weer slapen. Timo slaapt nu al 3 dagen super overdag en 's nachts. Ik hoef meestal maar 1x terug voor de speen.

19. Niet meer actief

san: lekker dat timo zo lekker slaapt ook overdag! heerlijk hoor. trouwens weet niet wie jill is.... :rolleyes: Beterschap!

Vivian: idd dan maar proberen of ie wat vaker wil drinken, denk dat het is door die prikjes gisteren dat ie niet lekker is, maar hij heeft geen verhoging meer...

Zat ook te denken om de draagzak uit te proberen, maar ga maar ff een daggie wachten...

20. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Berna, Hier wel een draagzak, maar ik neem Fenna echt niet mee naar buiten hoor! Maud luistert ondertussen zo goed dat ik gewoon in de voordeur ga staan, en dat maud dan even in de bloemperken voor de deur haar behoefte kan doen. schaam, schaam.. hahahaha. Als melvin thuis is komt ze idd weer aan de beurt. Ik heb ooit 1 keer een rondje zonder Fenna gelopen (dus toen ze lag te slapen), en dat doe ik dus echt niet meer. Had maud net zo goed niet uit kunnen laten. Rondje rennen en zsm weer terug naar huis.

Linda, ja, wij hebben een AB. Super mooi beestje. Melvin gaat binnenkort een show met haar lopen. (de fokker had ons gevraagd dat 1 keer te doen omdat ze wel hoge verwachtingen van haar hebben) Wat voor hond(en) hebben jullie?

Roxy, Mooi dat je nieuwe wagen bevalt.

Missme, idd hopen dat romano er een beetje overheen is.

Guppie, Zo, dan heb jij lekker even bijgetankt! Fijn hoor!

Vivian, dat is ook super! Wakker worden met een brede smile. hahaha. :)

Fenna heeft tot nu toe een luier dag. Ze werd vanochtend wakker om 7.45. Flesje en ze is weer lekker verder gaan slapen, 10.15 wakker. Lekker met mama in het grote bad, flesje en weer verder slapen. Ze slaapt nu nog. :) Ga maar snel beginnen met schoonmaken dus.

Zat net nog te overwegen om lekker de openhaard aan te steken, maar dan moet ik eerst naar de schuur om hout te halen. De schuur staat halverwege de tuin, en dat is alsnog 2x 30 meter lopen met kruiwagen in de regen. Toch maar geen openhaard aan dus.

Deel Deze Pagina