Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Linda, ah, is jullie puppy overleden wat zielig zeg!
    Ik had Enzo ook meegenomen naar de VK praktijk, vinden ze erg leuk hoor.

Guppie, sterkte vandaag bij de mondhygieniste en met het missen van Ymke! Ze is in goede handen.

Mamalou, zielig dat romano elke keer zo spuugt, ben je al bij een huisarts of CB geweest?

Samama, als ik ergens heen ga en Enzo slaapt nog, maak ik hem wel wakker maar eigenlijk slaapt hij zo weer verder in de kinderwagen of maxi cosi.
    Maar als we gaan winkelen in de stad ofzo, dan geef ik hem eerst een flesje en gaan we daarna weg.

Berna, ik heb het ook een keer gedaan met de babyfoon, maar die had geen bereik meer nadat ik zo'n beetje 15 meter de voordeur uitliep. (ondanks dat in het boekje staat, 300 meter bereik!)
    Ik heb toen ook even een briefje in mijn jas gedaan, zo van: op schapensteeg nr 11 ligt een baby in huis (stel je voor dat ik in de 2 minuten een ongeluk krijg (kan toch?)).
    De hond laat ik even poepen en plassen en dan gaan we direct weer naar huis en marco doet hem om 16.30 dan wel weer uitgebreid.

Missme, Dus romano heeft er nog steeds een beetje last van, ik hoop dat ie zich snel fitter gaat voelen.

Roxy, dus je hebt de nieuwe kinderwagen al, bevalt ie?

Hier een beetje een rommelnacht gehad, Enzo kwam om 3.45 en om 7.00 huilde hij echt keihard, helemaal overstuur met echte traantjes, zo zielig.
    Om 7.30 heb ik hem een flesje gegeven en toen heeft ie lekker in de box gespeeld, hij speelt nu echt met zijn mobiel slaat ertegen aan.
    En hij kan de nijntje knuffel omver duwen. Zo grappig, hij klets en lacht ook tegen de knuffels, heerlijk om te zien.
    Daarna viel hij in slaap en heb ik hem met zijn handjes in het slaapzakje opgesloten om te kijken of hij dan beter blijft slapen (soort inbakeren dus).
    Nou meneer slaapt dus nu nog! Hij heeft 1 armpje door het armgat weten te wringen :) en de andere zit nog in het slaapzakje. Heerlijk, ik heb zelf ook tot half 12 mijn slaap gepakt.

Nou ga ik even eten en beginnen met de 2 liter vocht voor vandaag, ik heb er ook wel moeite mee hoor, ben niet zo'n drinker.

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

zo ben ik weer even!

Etos luiers 5 euro per pak deze week zag ik net!

Ik heb maandag Joey ook meegenomen naar het WKZ, had eigenlijk over een uurtje nacontrole bij de VK maar die heb ik afgezegd. Ga het niet nog ene keer riskeren!

Linda, wat erg van jullie puppy!

Joey had zijn fles om 21.00 bij mijn moeder, daarna weggegaan om 21.30 en toen we thuis kwamen op bed gelegd. toen kwam hij pas weer om 3.30! we hebben dus heerlijk kunnen slapen vannacht!

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Lekker Roxy!

Mmm openhaardje dat mis ik hier nog!

Etosluiers vond ik niks.. erg stug enzo en niet van die fijne randjes als de pampers

4. ProudMum

heb ze niet gehaald hoor Berna, heb nog 3 pakken nr 3 staan namelijk....

Kom er net achter dat ik nu ook andere adapters nodig heb voor de MC. nou die haal ik zaterdag wel hoor!

5. Niet meer actief

Weet ieman wie Jill is? ze heeft zich aangemeld bij onze hyves, maar kletst ze hier wel mee?

6. Niet meer actief

nee geen idee wie jill is...

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    zo ff snel gerend ben blij dat mijn hond het commando plasje doen kent haha

Ik ken ook geen jill?

8. Niet meer actief

Ken ook geen Jill? Misschien even vragen of ze eerst hier mee komt kletsen?

lizab: wij hebben een amerikaanse stafford. Een heel lief beestje. Komt alleen heel de tijd met zn speeltje aan als ik Stef zn flesje aan het geven ben of met jullie aan het kletsen ben :) Vrienden van ons hebben twee amerikaanse bulldogs en hadden een nestje. Daar wilde Roy erg graag een puppy van, maar helaas is ie dus overleden...

Anitadejong: dat lijkt me zo leuk als ze tegen de knuffels praten en zo! Ik moet zeggen dat ik Stef af en toe wel een beetje zie lachen, maar nog niet echt veel eigenlijk...

Roxy: hebben jullie ook nog ff lekker kunnen slapen, lekker hoor!

9. ProudMum

ken ik niet Anita!

10. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Een amerikaanse stafford! Wat leuk. Mijn zwager en schoonzus hebben heel lang een engelse stafford gehad. Deze is helaas een paar maanden geleden overleden. Nu hebben ze weer een nieuwe pup. ook een engelse stafford genaamd Lola. Pfff. Die is echt wel pittig hoor. Wat jammer dat die pup is overleden! Voor de geboorte of daarna?

Roxy, handig he die adapters. Hier waren ze ze vergeten te leveren bij de wagen. (babydump) GElukkig kwam ik er voor dat Fenna geboren was achter.

Anita, wat zielig! Zo aan het huilen. Gelukkig slaapt Enzo nu een beetje.

Dapper hoor Berna, toch een rondje lopen met de hond. Hier regent en waait het echt zo hard. pfff.

Nou, Fenna slaapt nog steeds. Weet niet wat me overkomt. hahahaha. Heb al kunnen stofzuigen, dweilen, wc boenen, en alles afgenomen met een doekje. Super fijn! Nu moet de bovenverdieping nog, en nog een een wasmachine draaien.

11. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik ken ook geen jill.

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Nou ik heb nu al bericht over mijn kinderopvang toeslag! dat is snel! 350 euro per maand krijgen we! das wel lekker volgens mij moeten we nu zo;n 130 euro per maand zelf betalen.
    ook no claim van mijn zorgverzekeraar krijg ik terug 143 en mark 255 datis nog eens fijn!

13. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Fijn he Liza als je zo door het huis kan. Ik heb de badkamer al gedaan alle was wegestreken ( durf alleen niks in de droger te doen wij hebben zo een met slang naar buiten en dat zolderraampje is niet erg stevig en met deze wind laat ik dat maar even)
    Nu ff stofzuigen en vanmiddag kan ik de foto's zien die bij de C1000 zijn gemaakt

14. Niet meer actief

Zo, ik heb de armgaten van het slaapzakje dichtgenaaid, kijken of dat nog beter helpt met slapen! Enzo is namelijk echt mega druk met zijn armpjes.
    hij ligt nu wel weer lekker te slapen dus, kijken hoeveel uurtjes ie het zo vol houdt.
    Moest wel even slikken hoor, het is nu net een mummy, alleen zijn hoofdje is nog vrij, ik voel ook elke keer of het niet te strak rond zijn nekje zit, maar dat is niet zo.

15. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Wanneer heb je het aangevraagd? En digitaal of op papier?

16. Niet meer actief

ik zie dat jill alweer verwijderd is!

17. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Oja, En krijg je het vooraf of achteraf?

18. Niet meer actief

wij krijgen zelfs 485 euro kinderopvangtoeslag (als ik mijn jaarinkomen maar goed geschat heb, ga toch minder werken nu, maar ik heb het hoog aangehouden dan hoeven we in elk geval niet terugtebetalen en krijgen we misschien zelfs nog wel meer!)
    We moeten zo'n 70 euro zelf betalen.

19. Niet meer actief

Hier is het ziekenboeg :(
    Mijn buik is van slag en Marit werd vannacht om 4 uur wakker, huilen en gloeien, ze had koorts. Achgossie! En een lawaai op het dakraam, heb haar snel de kamer uit gehaald!

Ken ook geen Jill btw!

Ow Liza, was ik toch in de war, dacht dat jij het had over de skinny jeans ;)

Vanavond komen er mensen voor het schommelwiegje, ben benieuwd!

Anita, hee, wat een goed idee dat briefje in je zak! Dat je daar aan denkt, wat goed!

Berna, ik zou de kleine niet alleen laten.

Ik had marit wel meegenomen naar de nacontrole, ff showen he :D

Guppie, suc6 bij de hygieniste!

Nou, voor de rest weet ik het niet meer....

Fijne stormachtige dag ladies!

20. Niet meer actief

oh wie heeft haar dan weer verwijderd?

Marieke: beterschap!

Deel Deze Pagina