Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ik heb haar niet verwijderd!
    nou ik ga even wat pokeren = mijn nieuwe verslaving!

2. Niet meer actief

Wie is Ria dan? Staat als nieuw lid, maar is ook alweer weg...

3. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hahahaha. Marieke, dat was ik ook. Moet ook nog maar 3/4 kilo kwijt hoor! Maar zo is het in ieder geval snel klaar. Moet toch over 3 weekjes alweer aan het werk, en dan moet ik echt een nieuwe garderobe aanschaffen. :-D

4. Niet meer actief

wat vreemd opeens die nieuwe leden die ook weer weg zijn.. :(

Hihi doe je dat op internet anita dat pokeren?

Zo Romano om 13.00 uur nog een fles gegeven, die heeft ie ver leeg gedronken alleen ook weer flink gespuugd....nu slaapt ie eindelijk lekker in zijn bedje...

5. Niet meer actief

Liza leuke foto trouwens is dat, is dat Fenna? echt super met dat handje zo..

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    oooohhh wat is het moeilijk om nu thuis te zijn zonder mijn meisje. Mis haar ontzettend zeg! Weggaan was niet zo moeilijk, want ik heb nu eenmaal die afspraken. Wel balen dat er zoveel tijd tussen zit dat ik nu tijd heb om hier te zitten sippen...
    Naar buiten met Sarah doe ik echt niet nu, het gaat mega tekeer! In de auto viel het wel mee...

Linda wat sneu van de pup! Heb ik dat gemist? Wat ontzettend jammer zeg, het zit jullie niet mee zeg.

anita, wil niet betweterig doen maar is dat wel veilig in een slaapzakje? Kan hij er niet inzakken ofzo?

Ik heb de hond vanmogen in de tuin laten plassen. Misschien heel erg, maar ik laat Ymke echt niet alleen hoor... (niets ten nadele van anderen, ik vind het niet onverantwoord)

Marieke, beterschap! Heeft Marit nog steeds koorts?

7. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Dank je Missme, Dat is idd Fenna. Ik denk dat ze niet zo'n zin had om op de foto te gaan. hahahaha.

Guppie, Ik snap het wel hoor. Hier hetzelfde verhaal. (alleen dan in het bloemperk van de gemeente aan de voorkant)

Meiden, ik heb nieuws van mijn werk gekregen. Ik moet donderdag 3 april starten, en ik ga naar Emmen. Jippie! Heb helemaal weer een beetje kriebels in mijn buik. Heb er best veel zin in.

8. Niet meer actief

Guppie, ik dacht dat eerst ook, maar Enzo zijn hoofdje is groter dan het kraagje waar hij doorheen zou kunnen zakken, bij het nekje daar kan zijn hoofdje echt niet doorheen hoor, maar bedankt voor je alertheid.

Missme, ik poker inderdaad via internet, via everest poker, maar ik zou er niet aan beginnen hoor ;) , want het is echt megaverslavend!
    (en dat terwijl ik 2 weken geleden nog niet kon pokeren en nu win ik een heleboel, joepie!)

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Leuk hoor Liza! Ik heb stiekum ook weer zin om te gaan werken.
    Volgende week heb ik een etentje met collega's, lekker tapas eten! Verheug me er nu al op!

Zucht nog 75 minuten voor ik weg moet. Ik ga maar schoonmaken ofzo, want dit is echt niks.

10. Niet meer actief

Liza: Echt een super leuke foto! En gefeliciteerd! kan me best voorstellen dat je er veel zin in hebt hoor!

Haha anita: dat zijn veel spelletjes op internet! en ik zit al zoveel achter dat ding dus ga er idd maar niet aan beginnen :)

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh Marieke, schiet mijn vraag weer te binnen die ik je steeds wil stellen; gebruik jij nog de bakerzak maat mini? Weet jij tot welke kledingmaat die gaat? Ik ben bang dat ze er snel uit gaat groeien en overweeg om al af te gaan bouwen. Hoe denk jij daarover?

12. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Jill en Ria zijn verwijderd door mij....

Ben maar vast aan t koken, vanavond kraamvisite en dan zijn we klaar voordat ze komen. Lekker boerenkool

13. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    digitaal vorige week

14. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Daar ben ik ook weer een keertje,

Marieke, ach gossie Marit koorts, wat zielig zeg, gaat het al beter?

Guppie, wat een raar idee, thuis zonder kleintje. Ik kan Amber nog niet alleen laten...

Berna, hier laat ik de hondjes als ze echt heel nodig moeten even in de tuin, maar ik laat Amber niet alleen in huis.

Linda, ik heb het waarschijnlijk gemist maar wat heb je besloten met je nieuwe baan?

Roxy, kan me voorstellen dat je bijna weg gewaaid bent buiten, hoe is dat in jullie flat met die wind?

Ik heb nog maar een week extra vakantie opgenomen, moet nu 14 april weer gaan werken...

Poeh Amber heeft last van regeldagen, hangt om het uur aan mijn borsten, vermoeiend hoor. Maar vannacht wel 11uur aan een stuk door geslapen van 19.00 tot 06.00!

15. ProudMum

Hier waait het heel hard en Joey slaapt dan heel onrustig. maar hij moet er toch aan wennen want voorlopig zitten we hier nog wel even..

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    tja zou normaal kleine ook nooit alleen laten maar Senna plast niet in de tuin en het veldje is nog geen 100 meter hiernaast was met 2 minuten weer terug en had ondertussen Mark aan de telefoon voor als me iets zou gebeuren en het huis kan ik gewoon zien dus zoveel kan er niet gebeuren, maar dit doe ik anders ook nooit hoor....

Nou heb de foto;s van de C1000 die gemaakt zijn ze zijn allemaal mooi behalve de aanbiedingsfoto dat doen ze slim.. maar heb er wel wat genomen was 80 euro kwijt zucht.... vond het ook zonde dat ze weer weggegooid zouden worden... erg he

17. ProudMum

mag je niet zelf bepalen wat de aanbiedingsfoto is?

18. Niet meer actief

wahah berna: dat doen ze idd heel slim he! 80 euro! ach ja ik ben vrijdag aan de beurt en denk dat ze aan mij ook een klant gaan hebben! :)

19. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Ik wil de babyfoon wel gaan meenemen als ik met de mannen ga lopen (groot woord, ik ben 2 min de deur uit). Dat briefje Anita is een goed idee.
    De pc deed hier raar, maar gelukkig startte ie uiteindelijk op.
    Roxy: lekker boerenkool, wij eten vannavond hutspot. Is het echt weer voor he?
    annelies: netjes geslapen van amber.
    Hier waait het ook keihard, zelfs vanuit de gang staat er druk op de kamerdeur.
    vannacht raar gedroomd dat ik naar de sportschool ging om te steppen, was opeens outdoor, oftewel in een weiland... Raak ik daar de dop van de fles van Timo kwijt (groen) en ik maar zoeken.....
    Vandaag supergezond gegeten, ik wil ook mijn oude figuur terug.
    Ik moest trouwens erg lachen om degene die de zwangere bij de boekhandel erop wees dat ze na de bevalling ook aan het lijnen moet, geweldig!

20. Writer

Writer Niet meer actief

hoi meiden
    marieke wat sneu je meisje ziek ,knuffel hoor en beterschap

over kind allen laten heb ik welles gedaan met dochter toen ze klein was nou eerste keer ging goed was na 2 minuut ale terug ging snel tegenover huis pakje sigareet halen
    2de keer moest melk hebben dus heel snel naar de super markt ,ik ging echt mega snel maar het was toch 10 minuten later toen ik terug kwam , dochter had heel hard gekrijst ,overstuur geraakt dus overgegeven , en nogmaals overgeven en nogmaals ,kwam uit neus en mond , ik raakte zelf in paniek en moest zo huilen ,dus heb ik nooit meer gedaan
    maar ik snao dat af en toe echt even heel nodig moet ofzo dat je wel doet ,zoals een moeder op school haar kindtje laat ze ook soms thuis ,komt ze zelf met fiets heel snel haar oudste ophalen ,heb haar ook verteld dat ze ene briefje moet doen met telefoonnummer en huis adres voor geval haar iets gebeurt :x

ik had gisterenleuke kleren besteld en een nieuwe was/droog combi :D hoef ik niet meer was op te hangen , de kleren zijn vandaag al aangekomen en ik zie dat maat 40 iets klein zit :( en bh ook klein , allen de onderbroeken zitten goed en nog een shirtje betekent echt aan de lijn hoor vind me zel echt niet leuk meer de hangbuik :(

selmen doet heel goed , gisteren van 22, tot half 4 en toen drinken en weer tot bijna 8 uur :D
    nu was hij ook beetje laat voor zijn drinken omdat hij gewoon sliep maar na drinken beetje knuffelen weer lekker geslapen in de box :D

Deel Deze Pagina