Berna, zijn die foto's van zo'n fotograaf? Bij ons zit er wel eens zo iemand bij de appie, ook maar eens op letten dan! Nog 30 minuten, zucht! Het huis is echt schoon, phoe! Sinds Ymke er is kan ik opeens alles 10 keer zo snel, hebben jullie daar ook last van?
Ja zijn van de fotograaf zal straks eens een foto van een foto maken kan je het zien.. Haha ja huishouden gaat nu heel snel ja.. nog ff en dan is ze weer thuis
lizab: die pup is na de geboorte overleden. Ze hebben hem in moeten laten slapen, omdat er iets niet goed functioneerde in zn hersenen... (hij maakte iedere keer hele rare sprongetjes en was heel hyper) Marieke & Marit: beterschap! AnneLiesje: fijn dat je zolang hebt kunnen slapen, heb je toch ff bij kunnen tanken! Ik begin 1 april bij mn nieuwe baas trouwens. Bij de vk was alles goed. Stelt ook niets voor zo'n nacontrole. Ga maar ff naar Stef, die lag in zn maxicosi lekker te slapen, maar nu ik hem op bed heb gelegd, huilt ie...
Berna, was toch bij Bell photo? Die is hier nu ook, als het morgen redelijk weer is wilde ik ook even gaan. Ben benieuwd naar Jesse. Guppie, dat is echt zo, ik ben met alles zo klaar, met de gedachte in mijn hoofd, als ze straks wakker wordt/ gaat huilen ben ik klaar. Linda, ik was helemaal vergeten naar de nacontrole te gaan, maar is volgens mij niet zo heel erg als ik jou zo hoor. San, haha en dat om een dop! Hoe druk kun je zijn he met die kleintjes, ghaat zelfs 's nachts door! Meesa, fijn dat Selmen het zo goed doet!
alleen als je wilt Valerie bij mij voreg ze ook niet naar t litteken van de KS maar heb zelf gevraagd of ze wilde kijken
Hoi meiden, alles weer doorgelezen ga niet overal op reageren hoor sorry. Hond uitlaten is evht een job zo zeg. Meestal neem ik Micha mee in draagzak of wagen dan valt hij lekker in slaap, maar goed sinds kort proberen we te oefenen met in eigen bed slapen tussen de middag...moeilijk nog voor hem want dat wil hij dus echt niet! Zijn hier nog meer meiden die last hebben van depressieve buien sinds de bevalling en hierover willen praten...? (pb ff dan) Goed mannetje wordt weer s wakker en zet het weer op een krijsen! GETSIE nog geen half uur vrij gehad vandaag....
foto's staan in album die van ons 3 haal ik er straks weer uit Balen lefbekkie dat je weinig tijd voor jezelf hebt, sterkte met je buien lijkt me erg lastig en vervelend..
Hihi laat maar maar oppassen voor die rokkenjager haha! ( Jesse zou Amber hebben geheten als ie een meisje was...)
Hey meiden, Ik heb tot nu toe een heerlijk rustig dagje! Vanmorgen heb ik Romano om 9.30 een fles gegegven en daar heeft hij 125ml van gedronken en nauwelijks iets teruggegeven! Daarna was hij heerlijk rustig en zelfs in zijn wakkere tijd heeft hij geen kik gegeven! En hij was vrolijk en heel ontspannen, een heel andere baby dan ik de afgelopen 8 weken gezien heb eigenlijk.... Schijnbaar helpt die flesvoeding hier toch goed bij en dat is fijn want dan voel ik me ook niet schuldig hierbij. (ik denk dat de meeste moeders dat wel even hebben ) Ik wil nu eens gaan kijken hoelang hij het 's nachts volhoudt op een fles dus dat ga ik vanavond proberen. Het liefst zou ik nu ineens helemaal stoppen maar dat is niet goed voor mij maar ook niet voor hem. Maar wat een verademing zeg meiden, ik hoop dat ik nu eindelijk een ritme met hem op kan gaan bouwen. Hopelijk word het de komende weken toch nog genieten hier!
Mamalou, wat fijn dat het nu een stukje beter gaat, ik hoop dat het zo doorzet, krijg jezelf ook wat meer rust. Berna, mooie foto's hoor.
fijn te horen mamalou toch frappant dat kindjes vaak veel tevredener zijn als ze flesvoeding krijgen ipv BV
Mijn ervaring is juist andersom! Ik heb 2 vriendinnen waarbij de kindjes veel huilen en die krijgen fv en degene met bv hebben juist heel teverden kindjes.. Maar ik denk dat het scheelt hoe vaak je aanlegt, daar moet je ook maar zin in hebben, ik heb vaak het idee dat ik heel de dag aan het voeden ben... Terwijl als ik lees dat sommige nog maar 5 flesjes krijgen.
berna mooie mannetje zeg mamalou , gelukkig dat je kleine goed goed op fv , ik vond ook heerlijk dat selmen op fv ging , hij ging gelijk beter drinken en slapen , en ikke zelf ook wel jammer dat veel mensen je raar aankijken als je zegt met borst voeding gestopt ,dan ben je uitleg verschuldig was van de week ook , mama op school , goh waarom nou , wat vervelend ,wat zonde en vertelde dat ze 7 maanden heeft gedaan trots , voelde me ineens niet lekker meer ,misschiende bedoelde ze niks mee maar ze jammerde zo over ,terwijl ik helemaal niet zo erg vond toen met fles begon omdat gelijk allebei goed voelden
Berna: wat een mooie foto's! heb je er veel besteld? ook grotere? en ik vind dat jullie er alle 3 leuk op staan echt! Marlou: wat fijn te horen dat het beter gaat! hoop echt voor je dat je straks een ritme krijgt met de fv en dat het beter gaat met mijn zoon zijn naamgenootje! haha
Bij mij voelde het helemaal niet goed om op de fles over te gaan ik heb echt wel wat tranen gelaten maar toen ik zag hoe tevreden hij er mee was maakte dat het wel een beetje goed, maar mis het af en toe nog steeds. Aan de andere kant ben ik het type niet om inderdaad continu het kind aan te leggen kwam ook omdat het zoveel pijn deed elk voedingsmoment was een kwelling zo pijnlijk.