Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    hahaha wat een mop Mamalou, ik vind het wel komisch eik dat jullie elkaar hebben lopen overbieden.
    Nouja het komt vast een volgende keer goed ;)

Ik ben vandaag met Demi naar het werk geweest even bijkletsen met colelga's. Heb besloten 18 uur te gaan werken ipv 20. Mag heel flexibel met de uren omgaan qua schema, dus dat is wel handig. Ik meot overigens ook op 1 april weer beginnen.

Verder heeft Demi nu 2 nachten ac hter elkaar tot 5 uur geslapen! Echt heerlijk!
    Ik hoop dat ze dit gaat volhouden! We zullen zien.
    Ik heb iig even lekker bijgetankt wat slaap betreft.

Fijne avond dames!

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Heerlijk is dat he je zal zien dat ze steeds later gaat komen!

hier lekker aquagym gedaan en nu kopje thee en voetbal kijken

3. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

@ Berna, oke, maar toch.......nu moet je nog langer wachten voor je dat ding in huis hebt...... :oops: :D

@ Lexie, ja idd een mop! Ik zal voortaan eerst kijken wie de biedingen gedaan heeft haha!
    Heerlijk zeg dat ze al 2 nachten doorslaapt!

4. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

@ Rox, heb me ook aangemeld bij hyves, o almachtige beheerder!
    Onder mijn alombekende naam! :D

5. Niet meer actief

Je hoort erbij hoor op hyves Mamalou ;)

6. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

@ Marieke, thanx, ik moet alleen nog wel even uitzoeken hoe of wat maar dat zal wel goedkomen denk ik!

Meiden ik ga er weer vandoor want Romano slaapt wat onrustig, hij heeft nu wat last van darmkrampjes natuurlijk.

Tot gauw en een fijne avond iedereen!

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Zo ik ben nog hyper van vanmiddag...
    Op het KDV bleek dat Ymke maar voor 1 dag terecht kan en dat ze voor die andere dag nog tot feb 2009 moet wachten. Nou ik kon wel janken! Mijn moeder bood meteen aan dat ze wel wilde oppassen, super fijn natuurlijk, maar voel me wel schuldig nu. Het gaat weer zo goed met haar dat ik denk dat ze ook binnenkort wel weer zal willen gaan werken, maar dan zou ze aan 2 dagen oppassen vast zitten. Ze vindt het natuurlijk hartstikke leuk, maar ik voel me wel bezwaard hoor.

Eenmaals thuis vonden we een kaartje dat mijn schoonzusje zich verloofd heeft. Ten eerste is het kind pas net 18 en ten tweede heeft ze niet eens de moeite genomen om Rinaldo even te bellen. Er staat verdorie op dat ze zich 21 januari al verloofd hebben. Pff ben echt woedend!

Lefbekke wat jammer om te lezen dat je last hebt van depressieve buien zeg! Als je wilt spuien hier, gerust doen hoor! Of als je je verhaal kwijt wilt mag je ook pb'en...

Berna, leuke foto's! Mooi gezinnetje zijn jullie!

Mamalou, fijn dat het beter gaat! enne graag gedaan ;)

Marieke, wil niet perse afbouwen hoor. Ik was een beetje bang dat ze hier over een paar weken uitgegroeid zou zijn, maar idd het duurt lang voordat ze uit maatje 68 gegroeid zijn.

Pff krijg echt een rot gevoel van die BV/FV verhalen. Voel me nog steeds wel rot dat het zo gelopen is. Ben natuurlijk blij dat Ymke het goed doet op de fles en dat ze tevreden is, maar ik vind het nog steeds heel naar dat mijn lichaam gewoon de kracht niet had om goede bv aan te maken.

Nou ik denk dat ik maar even een potje ga janken, heb geen idee hoe ik de emoties van vandaag op een rijtje moet krijgen... :(

8. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Hier Guppie schouder en tissues, volgens mij heb je het even nodig.

Lekker zo'n schoonzusje, kleine moeite toch om dat gewoon te vertellen.
    Enne wees trots op jezelf dat je het toch een tijd gegeven heb de BV en dat je het voor je kindje nu met FV doet. Laat die maffia maar roepen wat ze willen. Ik hoor hier ook van diverse kanten dat ik toch een dieet had moeten doen ipv de makkelijke weg te nemen en te kiezen voor dieet FV. We laten ons daardoor geen schuld aanpraten hoor.

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Guppie hier wat tissues! vangen!
    Wel lief dat je moeder op wilt passen!

10. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Haha Guppie krijgt nu wel heel veel tissues ;)

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
  12. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Berna wat een mooi kereltje is Jesse toch.
    Denk dat ik Emi maar even wat fotootjes ga laten zien want daar mag ze wel mee thuis komen ;)

13. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Mag hoor hij valt wel op oudere vrouwen haha

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    wat een leuk liedje!
    moet er stiekum wel een beetje om lachen, hihi!

15. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Kijkt dat komt mooi uit ;)

Gelukkig Guppie dat je nog kunt lachen.

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ah voetbal begint weer...

17. Niet meer actief

Hee Guppie, kop op meid!
    Lekker janken, ben je het weer kwijt....

Nou, we hebben Marit maar laten liggen, heeft ze een voeding minder, kijken wat ze doet vannacht....
    Spannend ;)
    Ze heeft gelukkig geen koorts meer!

18. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Goedemorgen meiden!

19. Niet meer actief

Goeiemorgen! :D

marieke: ben benieuwd hoe marit het heeft gedaan vannacht

Guppie: voel je je al wat beter? wat een **** streek zeg lekker lullig is dat verloven zonder iets te zeggen...

Lefbekkie: Sterkte! vervelend voor je dat je depressieve buien hebt! hoop echt voor je dat het over gaat!

Hier een gewone nacht gehad, alleen om 5 uur werd romano wakker, teutje gegeven lag ie helemaal bijna aan zijn hoofdeinde! zonder dekens! haha hij begint al te kruipen :) slaapt op zijn buik he...vanavond maar een slaapzakkie aan doen....

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ok, ik moet dus even stoom afblazen nu!

Toen ik 16 weken zwanger was heb ik de toezegging van de ass filiaalmanager gehad om vaste dagen te gaan werken. Hij was op dat moment hoogst leidinggevende omdat de filiaalmanager was vertrokken. Nou, ik aan de slag met het regelen dus....

Mijn huidige filiaalmanager was gisteravond op kraamvisite, gezellig want het hele team was er. Dus ik vraag; wanneer moet ik mijn vakantie doorgeven? Zegt ze; kom volgende week maar even langs want wij moeten nog het een en ander bespreken, ik heb het een en ander verteld aan de nieuwe districtmanager en die werd er niet vrolijk van.

GVD, ik weet nu al waar het op uit gaat draaien.... Dus heb gister op bed besloten dat als het feest niet doorgaat, ik lekker ontslag neem en een andere baan ga zoeken! (wel zorgen dat ik eerst aangenomen word he?)

Deel Deze Pagina