ROxy wat shit zeg! ik hoop dat je het alsnog kan regelen.. JEsse werd om 8 uur wakker en hij begon meteen te huilen doet ie anders nooit nou ik kwam op zijn kamer een stank haha hij had echt alles onder zitten ach gos
ik vermoedde het al Berna, maar wilde er niet teveel aan denken omdat ik al zoveel aan mijn hoofd had met Joey. Maar toch fijn dat ik het nu al weet en niet over 4 weken
Roxy, rot verhaal joh! Even afwachten maar. Hier moet ik ook even stoom afblazen. Ik ben net Icare op om te kijken of ik de afspraak van het CB kon verzetten. Deze staat op 3 april, en dat is mijn eerste werkdag. Wat denk je dat ik te horen krijg. "nee hoor mevrouw, uw afspraak stond op 6 maart, en toen bent u niet op komen dagen. WTF! Die mevrouw van het consultatie bureau heeft toen gevraagd of ik 3 april kon en heeft het zelf! in mijn boekje geschreven. Fenna was 6 maart pas 6 weken oud, dus hoe kan ze dan komen voor de inentingen die ze pas met 2 maanden mag. Grrr. In ieder geval kon ik pas weer op 21 april een afspraak maken. Dan is ze verdorie 3 maanden oud.Woest was ik. Die vrouw geloofde mij gewoon niet, en ik kreeg nog op mijn flikker dat ik niet was op komen dagen ook. Ik melvin in tranen opgebeld (hormonen he) Uiteindelijk belde ik later terug naar de centrale om te vragen wanneer het inloopspreekuur was, vroeg die mevrouw verder, dus ik vertelde het verhaal, helemaal in tranen. Dat kon echt niet volgens die mevrouw, dus die verbond me weer door met het afspraken bureau. Ik een ander aan de lijn, het verhaal nogmaals verteld, en dat ik toch echt eerder een afspraak wilde, nu werd ik gelukkig wel geloofd. Die mevrouw kijken in het systeem, en je raadt het al, ze had op 3 april om 11.30 uur nog wel een plekje. Ik sprakeloos. Dat was ook al mijn afspraak hoor! Oh, zegt die mevrouw, dat is gek. In ieder geval neemt Melvin nu de middag vrij om met Fenna mee te gaan, en kan ik gewoon aan het werk. Gewoon te gek voor woorden. ik had 25 feb de eerste afspraak, hoezo zou ik dan 6 maart al moeten komen voor de eerste inentingen, dat is toch te gek voor woorden! Grrrr.. En mij gewoon niet geloven als ik dat zeg. Heb verdorie het boekje voor me liggen waar die vrouw van het CB het zelf in gezet heeft.
NOu ja Liza wat een mutsen zeg! oe ik zou ook woest zijn! voor degene die nog een traphekje nodig hebben bij de prenatal is ie in de aanbieding voor 25 euro we hebben hem gisteren op gehangen best mooi en goed ding!
ik ga zaterdag, moet nog adapters hebben voor de MC Liza, laat je verder niet op je kop zitten door zo'n doos hoor!
Goedemorgen meiden! Heb vannacht heel slecht geslapen, maar toen ik vanmorgen het zonnetje zag voelde ik me al beter! Heb nu wel definitief besloten dat ik echt iets van mijn "droom" ga maken, ik wil een eigen kinderdagverblijf beginnen of misschien begin ik eerst al gastouder ofzo. Nu echt daar maar eens serieus mee aan de slag! Marieke, fijn dat ze geen koorts meer heeft! Roxy, meid wat balen zeg! Ik weet zo hoe kl*te dat voelt... Ik hoop echt voor je dat het meevalt! Ik bedacht ook meteen dat ik anders mijn baan wel op zou zeggen Liza, das niet tof zeg! Ik ben ook nooit zo'n fan geweest van icare, maar tot nu toe loopt bij mij alles goed. Al zijn ze niet bepaald flexibel... Berna, jullie denken dat jesse eerdaags gaat kruipen? haha grapje hoor! Ik heb een bloedje hekel aan traphekjes en wil de meest luxe versie, maar voolopig hebben we het niet nodig denk ik Straks lekker naar school! Hoop dat ik nu ook eens mijn werkdagen kan bepalen, want daar zijn ze niet echt duidelijk in. Mijn vervanger blijft toch tot de zomervakantie, dus volgens mij kan ik dat wel in overleg doen. Na de vakantie MOET ik echt op donderdag vrij. Ze passen zich maar aan hoor, ik pas me ook al behoorlijk aan hen aan! Ben wel benieuwd hoe de leerlingen gaan reageren.
Zo stoer Guppie voor jezelf beginnen! wel heel leuk! Ja joh JEsse kruipt nu al haha Nee we doen het voor de hond.. die kan namelijk naar boven en dat deed ze ook vaak toen Jesse er nog niet was.. kwam ze om 5 uur 's morgens nog even lekker bij ons liggen. Maar goed ik wilde dat niet meer hebben en toen deden we de kamerdeur altijd dicht beneden. Maar dat is zo benauwd vind ik ondanks een grote kamer vandaar een traphekje kan ze ook lekker in de gang liggen als ze dat wilt
Guppie, ik heb hetzelfde. Heb mij bijna 7 jaar aan t Kruidvat aangepast ben altijd flexibel geweest en niks was mij te gek! Nu mogen zij zich aanpassen
Guppie: Gefeliciteerd! dus je voelt je al een stuk beter? Succes ermee en weet zeker dat het je wel gaat lukken! Rox: jij ook succes! hoop voor je dat het meevalt en dat je niet iets anders hoeft te zoeken! Liza: wat een sukkels zeg, zou ook over mijn zeik zijn..pfff lekker dom Berna: dus jij kan ook weer aan de was? hihihi zielig he Hebben jullie dat ook dat je echt bijna per week verschil merkt bij die kleintjes? ik heb zo'n babygym van winnie de pooh die je in de box kan zetten of bij de wipper en vorige week vond ie daar nog geen zak aan in de wipper met dat ding,wist niet wat ie er mee moest en nu heeft ie er net een uur mee zitten spelen! leuk dat ie het vond! haha
Ik merk echt verschil per week. Jesse doet me nu echt na als ik heel overdreven ga lachen gaat hij ook lachen met geluid van dat huhuuu dat deed ie vorige week nog niet. Ook begint hij al een beetje te rollen van rug naar zij maar rolt nog niet door naar zijn buik ( heeft ook een hekel aan op de buik) en wat ie allemaal met zijn handjes doet is me een raadsel hoor de hele dag met de handjes bij elkaar voor zijn oogjes en mondjes haha. Echt aan het ontdekken. Wat knap dat Romano zich al zolang zelf kan vermaken. Jesse houdt dat niet langer dan 20 min vol dan is ie het echt zat. ( terwijl meneer al een uur in zijn bed ligt nu niet slaapt en gekke geluiden aan het maken is... )
goort gelijk hoor Rox! You go girl! Berna, Sarah is zo'n schijterd dat ze niet durft te traplopen en heb er ook niet het nut van ingezien om het haar te leren! Sarah slaapt ook met grote regelmaat in de gang trouwens. Missme, leuk zeg dat je hem echt al ziet spelen! Ik zie bij Ymke ook wel verandering. Ze kan al steeds beter kijken en volgen en kan sinds een paar dagen gericht dingen vaspakken. Ze pakt dus om de haverklap mijn handen, kleren en haren vast! Hoe gaat het trouwens met afvallen dames? Bij mij gaat het aardig, heb er 's avonds veel moeite mee. Voel het wel meteen al aan mijn lijf en de weegschaal was ook lief voor me vanochtend
Berna, die handjes in het gezicht doet Ymke ook! En de geluidjes die ze maakt zijn helemaal hilarisch! Ze maakt ook bewegingen met haar mond. Volgens oei ik groei doet ze het praten dan na. Ziet er echt grappig uit!
Nou ja wij werden op een dag wakker en toen lag er een hond aan het voeteneinde hahaha dus ze deed het vanzelf.. alleen terug durft ze niet dus Mark moest haar altijd tillen zucht.... Auw auw fijn he die haren vastpakken of inderdaad dat ze je het shirt naar beneden trekken haha Afvallen gaat goed ben na 3 dagen halve kilo kwijt dus dat is netjes.. moet ook niet te snel gaan. Ik houd het wel vol alleen gisteren handje popcorn gehad..
DAt doet romano dan weer niet zo echt met zijn handjes... en dat proberen omdraaien doet ie ook nog niet... zo zie je dat elk kind eerst andere dingen doet he.. En lijnen doe ik nog niet echt aan