Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Precies staat ook in oei ik groei he elk kind leert iets anders uit "de winkel"
    zo zie je vaak kinderen die al goed praten motorisch weer wat achter lopen en andersom..
    en tja jongetjes lopen vaak ook weer wat achter op meiden geloof ik.

2. Niet meer actief

Guppie: zo das balen van dat KDV! Lagen de dagen nog niet definitief vast?
    En dat van je schoonzusje zeg... Om zoiets via een kaartje te laten weten... Das heel raar...
    Haha ik lees dat de meiden hier hun best hebben gedaan om je op te vrolijken :D
    Wat goed dat je een eigen KDV wilt beginnen of gastouder! Het is een hele stap om voor jezelf te beginnen, dat weet ik nog van toen Roy de beslissing maakte. Hij wilde ook allang, maar voordat je de stap echt durft te zetten... Zet 'm op meid!

Berna: hier ook een hond die graag bij ons komt liggen. Als Roy 's morgens gaat werken, en de gangdeur vergeet dicht te doen, komt de hond zo wat naar boven gestormd...

Roxy: wat raar van je werk... Dit is al de zoveelste keer of niet?

lizab: wat een actie van het CB!

Als ik jullie zo hoor, gaan jullie ukkies echt wat harder dan Stef. Hij kijkt wel voortaan heel helder uit zn ogen en lacht heel af en toe, maar daar blijft het nog ff bij hoor!

3. Niet meer actief

hihi ik heb een nieuwe foto in mijn fotoalbum, we hebben hem na zijn fles gister een beetje zitten pesten, maar daarna ook gelijk gestopt hoor! :)

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    KOmt vanzelf Linda je zal zien ineens doet ie het!
    Elk kind zijn eigen tempo hoor en misschien kan Stef al dingen die onze kindjes nog niet kunnen maar is dat alleen nog niet zichtbaar.. en trouwens nu willen we allemaal dat de ontwikkeling snel gaat en straks zeg je jeetje het gaat allemaal veel te snel!

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

wat een schatje Valerie!

idd Linda, dit alweer de zoveelste keer

6. Niet meer actief

Valerie: haha, zo'n foto hebben wij ook ;)

Berna: ja idd, straks vinden we het allemaal te snel gaan ;)

7. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Goedemorgen!

Wat een toeval ik zit net met Jor te praten hoeveel Luna al geleerd heeft en hoe haar ontwikkeling gaat enz enz. En waar gaat het vandaag over op het forum :D

Oke ik zal de zoveelste wel zijn maar waar deden jullie dat met die filmpjes :oops: Ik heb ook een leuke! ( eindelijk )

Guppie wat stoer dat je voor jezelf wilt beginnen!

8. Niet meer actief

Goedemorgen!

Missme, Marit was dus om 3:30 wakker :confused:
    Heb haar een fles van ongeveer 140cc gegeven en toen kwam ze om 8:45 weer. Nu zitten we weer in een beter schema :D

Getverderrie Rox! Daar kan ik ook zo pissed om worden! heb je alles geregeld... pffff ! Nou eerst maar even zien waar ze mee komt...
    Marit heeft een pyjama aan in haar bakerzak en overdag haar kleertjes.
    Enne, geen hand vol, maar een land vol, jij vindt wel weer wat!

Berna, was je gelijk wakker zeker ;)

Oh Liza! Wat irritant! Daar word je toch woest van, zo'n onmacht gevoel door zo'n doos!
    Ik had ook gaan janken!
    Gelukkig is het geregeld meid, kun jij lekker aan het werk!

Hee Guppie, wat een goede plannen!
    Lijnen, wat is dat? haha!
    Ik weeg altijd op maandag, nog geen idee dus....

Idd Missme, die kleintjes gaan als banaantjes....

Zo, nu eerst een bakkie koffie!

9. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Timo had om 2.30 echt honger, dus fles erin en om 6.00 weer. Met knuffelen zoet weten te houden tot 7.00. Om 10.00 was het echt krijsen, hij had echt honger. Vervolgens Cb gebeld. Daar wordt je ook niet veel wijzer van. Ik wil meer geven, want hij heeft nu honger. Ik kon volgens hen makkelijk van 120 in 1x naar 150 gaan. En om hem door te laten slapen kon ik in de fles van 23.00 180! doen! Het zal wel. Ik heb nu 130 gedaan (netjes leeg) en wil het morgen denk ik met 140 proberen. En dan gewoon 6x per dag. Dat gedoe met hoeveel en wanneer blijft lastig.
    Hij woog 3 maart 5375 gr en toen ging ik naar de 120.
    Gisteravond was de oudste hond weer aan het overgeven. Vorige week ook al 3x vlak voor dat ie 's avonds zijn brokken krijgt. Ik moet 'm nu 3x per dag gaan voeren. Zijn maag is volgens de DA-assistente waarschijnlijk te leeg en oudere honden (in aug wordt ie 12) hebben daar eerder last van.
    En nu heb ik gisteren bij het omdraaien van het vlees bij het bakken boter op mijn hand en pols gekregen en heb flinke brandwonden. Kortom, even een klaagverhaal misschien, maar ik zat/zit er even doorheen.....

10. 12309

12309 Niet meer actief

Maar ik lees ook bij jullie narigheid. Ik leef met jullie mee, ook al reageer ik niet persoonlijk op jullie. Trek het even niet, omdat ik me zorgen maak om alles maar voornl om mijn hondje. Ik hoop dat het alleen een lege maag is en niets ernstigs. Vannavond zullen we het weten als ie niet overgeeft....

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Jee san wat vervelend!

Hoeveel flessen geef je hem per dag? Denk inderdaad dat ie wel naar 150 mag met dat gewicht

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    o lees het al 6 per dag..

13. Niet meer actief

Roxy, he wat kl*te zeg, ben benieuwd hoe dat gaat aflopen!

Guppie, gaat het alweer een beetje met je? Wat leuk dat je je droom gaat volgen, goed zeg!
    Ik ga elke maandag op de weegschaal staan heb ik besloten, anders wordt ik gek. Maar het gaat goed hoor, behalve die tompouce van gisteravond bij mijn schoonouders, zegt mijn schoonmoeder'ja, hoor eens, afvallen doe je maar in je eigen tijd!", ik moest zo lachen!

Lefbekkie, sterkte meid!

Marieke, hoe was Marit haar nacht?

Lizab, wat een vage actie zeg van het CB! gelukkig is het goedgekomen, begrijp wel dat je er overstuur van was, zou ik ook zijn!

Missme, dat heb ik nou ook, vorige week moest Enzo nog niks van zijn mobiel hebben en nu ligt ie er zo een uur naar te kijken en tegen aan te slaan en te lachen, grappig he!
    Vanochtend kwam ik onder de douche vandaan, hoor ik een kreetje uit de box, had ie net een flinke mep tegen zijn mobiel gegeven dus die draaid heel hard rond, en meneer lag in een deuk, ik ook natuurlijk, daar kun je echt wel uren naar kijken.
    Enzo heeft zijn handje nog niet echt ontdekt, en draaien ook niet, wel met zijn hoofdje van de ene naar de andere kant tijdens het spelen.
    Leuke foto's zeg, pesten, wat een gemene ouders ;), geintje hoor!

San, je hebt je verbrand, auwwie! En wat een rare ophoging van het CB, vindt het wel een beetje te snel gaan hoor! gelukkig doe je wat je gevoel je ingeeft.
    Sneu voor je hond zeg!

Hier net even naar mijn werk geweest, voor het weeguurtje ;) (errug handig!). Ik doe Enzo zo in bad, dan weeg ik zijn kleertjes en de luier en daarna weet ik precies wat ie weegt, tipje van de sluier: mama is heel blij!

14. Niet meer actief

Marieke, ik lees het al van Marit, nu zit je weer beter op schema, mooi zo!

15. Niet meer actief

Dikke knuffel San!

16. Niet meer actief

Vraagje: spugen, is dat ook iets wat hoort bij de 1e paar maanden net zoals krampjes? Weten jullie dat toevallig?

17. Niet meer actief

vivian: ik heb er een gedownload op filmpje.nl

san: ik snap dat je je zorgen maakt! en vooral om je hondje! sterkte hoor!

Marieke: fijn dat je in een goed schema zit nu! lekker geslapen dus!

Anita: leuke dingen zijn dat he! echt leuk hoe ze spelen!

Linda: volgens mij hoort een beetje spugen er wel bij, tenminste dat zeiden ze tegen mij...

18. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

San dikke knuffel meis!

Linda geen idee over het spugen Luna doet het nooit.

Ga zo trouwens een sterilisator halen ben het helemaal zat uitkoken in een pannetje... :D

19. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Net aanbetaling CP gedaan, dus heb nu echt iets om voor te lijnen hihi

20. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

:)

Ik moet helaas ook weer gaan beginnen zo langezamerhand.
    Dr moeten een stuk of 20 kilo's af hierzo.
    Hier helaas geen stok......René kan echt alles eten zonder een rooletje te ontwikkelen!zucht......... :rolleyes:

Deel Deze Pagina