Dat is ook bij FV hoor dat ze de eerste 3 maanden beschermt worden door de stoffen die ze van mama hebben. Let wel het is ongeveer 3 maanden en wil ook niet zeggen dat kindjes onder die 3 maanden nooit ziek kunnen worden. Pfft slapen doet ze nog steeds niet...... Net weer een half uur met haar bezig geweest, ze huilt nu in ieder geval niet maar slapen.....
oke zou kunnen maar volgens mij gebruikte hij toch een moelijkere woord dan anti stoffen selmen heeft eerste week voldige borst gehad daarna wat per kolf maar weet niet of daar iets mee te maken , denk zelf iets wat ze vanaf geboorte gewoon meekrijgen ofzo ach ja hij heeft toe nu toe allen beetje slijm in de mond en heel af en toe hoesten ,verder slaapt heerlijk en drinkt ook redelijk goed
Zo papa geeft Tim z'n fles en de broodnodige aandacht heb ik even tijd om uitgebreid te reageren! Berna: idd dat knikkebollen doet Tim nog maar hij wordt wel elke keer steviger in zijn nekje. Tim zit inmiddels al wel in maatje 62 vandaag voor de laatste keer een maatje 56 aangedaan maar dat is echt te klein voortaan. Hier moeten ook nog mensen komen op kraamvisite hoor, typisch....allemaal familie van Luc..... Oh wat leuk bij de snorkels...keek ik vroeger ook ! Ik maak de kamer overdag niet donker, wel doe ik het rolgordijn iets dicht maar er komt zeker daglicht binnen, vind het wel belangrijk dat hij het verschil ziet tussen dag en nacht. Hoe is het nu met Jesse? Roxy: jeetje gelukkig heb je het pakketje nog kunnen pakken. Fijn dat het met Joey zo goed gaat vandaag! Guppie: ik neem ook niet op als ik net Tim de fles zit te geven hoor, mijn leidinggevende maakte er ook al een opmerking over, heb gezegt dat ze maar moet mailen als ze me nodig heeft, kijk dagelijks mijn mail. Tim is trouwens sowieso een beer hoor, weegt inmiddels zo'n 7 kilo denk ik! Vivian: 70,--? het is ook allemaal zo leuk he dat speelgoed. Errug leuk filmpje ook! Meesa: leuk filmpje, knappe vent hoor! Anita: krijg je misschien de griep omdat je het zo koud hebt? hoop het trouwens niet voor je hoor! Suuzje: heb je geaccepteerd hoor. Ik heb trouwens nog niemand uitgenodigd bedenk ik me nu.....Heb jullie wel een berichtje gestuurd......werk aan de winkel! Marieke: veel plezier vanavond, wij hebben het al gehad, wel gezellig hoor. Juni: Ik heb ook niet altijd tijd hoor, maar soms heb ik geluk dat papa bezig is met Tim en dan heb ik even tijd voor mezelf. Hier ook zo een hoor die wakker wordt als ik stil sta......vroeg me ook al af hoe dat bij anderen was, ik denk dat het bij Tim verandert als hij zit in de wandelwagen dan kan hij tenminste rondkijken. Missfrodo: ik heb begrepen dat het qua heffingskorting financieel gunstiger is als je wel werkt......maar is te lang geleden om je uit te leggen hoe precies.......heb je dus ook iet veel aan. Als je het weet wil je mij dan even laten weten? Lastig dat Emi niet wil slapen...succes. Hee een ware koppelshow hier! Welke knappe dame van rond de 2 maanden heeft interresse in een knappe vent, beetje kalend maar dat trek bij zegt mama. Houd van flesjes melk, knuffelen met mama en papa, tijgetje stuiter rammelaar, lekkere badjes, zingen op woezel en pip......reactie graag met foto! \/
Haha geweldig die koppelpogingen. Ik heb Jesse al bij Emi onder de aandacht gebracht. Heb net gecheckt bij belasting en als ik niet werk zou ik dus heffingskorting kunnen krijgen en das zo'n 170 euro per maand. Geloof niet dat ik daar ver mee kom. Ik dacht ook dat het belastingtechnisch slim was om een arbeidsrelatie te hebben, maar het fijne weet ik er niet van helaas. Zou zo graag gewoon lekker voor mijn meisje zorgen. En dat zeg ik, ex manager die 60 uur per week werken normaal vond. Doe ik al heel lang niet meer maar toch.
Citroentje, dat is bij ons het probleem. De afgelopen 5 weken heeft Albert zo hard moeten werken dat hij zelfs 's avonds niet bij ons kan zitten (en het even van me overnemen). Gelukkig nog 1 week en dan zal hij weer meer tijd hebben. Ik heb zo behoefte aan wat tijd voor mezelf. Hoewel dat met BV nooit helemaal lukt natuurlijk. Ik heb geluk: Hazel slaapt nu al 2 uur.
Citroentje: leuk filmpje. Stef spuugt trouwens ook vaak pas na een uur of soms 2. Veel last heeft ie er volgens mij niet echt van, soms gaat ie huilen, maar meer omdat dan alles nat is volgens mij. Roxanne: wat een actie van Mike! Valerie: niets aan hè, aan dat inpakken? Strakjes alles uitpakken is dan weer wel leuk, lekker je nieuwe stekkie inrichten! Meesa: leuk filmpje, lekker ventje hoor! Guppie: gelukkig was er niets aan de hand op je werk! Vivian: wat kan papa mooi zingen! Juni: Gelukkig is Stef tot nu toe gewoon stil als ik hem meeneem naar de winkel ofzo. Meestal valt ie in de maxicosi al in slaap in de auto en in de kinderwagen is het hetzelfde verhaal... Draagzak heb ik niet, dus dat weet ik niet! Kan me voorstellen dat je je af en toe onzeker voelt over die BV. Plasluiers goed in de gaten houden in ieder geval. En net wat AnneLiesje zegt, een regeldag misschien? MissFrodo: geen idee over die toeslagen en zo... Berna: hier overdag de gordijnen altijd open. Voor de meisjes-baby's hier: Stef zoekt ook nog een lief vriendinnetje Meiden, als ik de komende dagen hier niet zoveel te vinden ben, dan komt dat doordat ik ff 'quality-time' voor mezelf aan het besteden ben... Zit ff in een (relatie)dipje geloof ik... Weet niet of het door de hormonen komt, zal nog wel denk ik...
Ongesteld, ja sinds gisteren weer. Als je BV geeft kan het heel lang duren voordat je het wordt. Valt me wel tegen hoor, normaal had ik er nooit last van en redde ik het met van die Libresse 2-in-1 de eerste 2 dagen en dan inlegkruisjes maar vanmiddag stond ik bij Etos toch maar maandverband in te slaan want ineens heb ik het wel nodig.
Juni: nog steeds niet ongesteld hier ook...idd met de bv kan het uitblijven, maar je bent wel vruchtbaar he! hahaha dat hebben ze echt 10 x tegen mij gezegd! Linda: oei! sterkte dan maar idd ff tijd voor jezelf nemen dan! Haha de jongens zullen hun best moeten doen dan voor de meisjes want die zijn er minder! Bij deze geeft Romano fluit romano een liedje voor Luna, want dat vind ie wel een heel mooi meisje
Oeps dat was een dubbele Romano hahaha, hij wou eerst bloemen geven maar die kon ie niet vinden bij de emoticons
Lieve meiden, Ik ga jullie verlaten.... Het gaat op het moment niet echt lekker met mij en ik merk dat ik door jullie verhalen me niet beter ga voelen. Dat is niet persoonlijk bedoelt hoor voor iemand... Ik ben erg onzeker over of ik het allemaal wel goed doe en ben daardoor heel bang om Amber "los te laten" hierdoor ben ik echt 24/7 met haar bezig. Verder spelen er nog veel meer dingen maar daar ga ik verder even niet op in. Het komt er op neer dat ik rust in mijn hoofd nodig heb. Misschien dat ik over een tijdje weer mee ga lezen maar voorlopig moet ik echt even aan mezelf denken anders gaat het niet goed ben ik bang... Ik zal jullie wel missen want jullie zijn toch vriendinnen geworden, althans zo voelt het voor mij wel. We hebben sinds mei vorig jaar lief en leed met elkaar gedeeld! In ieder geval bedankt voor alle tips/ adviezen in de loop van de zw. schap en dat er altijd wel iemand was om je op te beuren. Heel veel geluk en liefde voor jullie en jullie prachtige kindjes! Liefs Annelies (als je nog op mijn verhaal wilt reageren, wil je dat dan via pb doen aangezien ik hier niet meer te vinden ben...)
@ Annelies, erg jammer maar wel heel begrijpelijk hoor! Ik heb je een pbtje gestuurd. Hopelijk tot ziens en veel sterkte..
Ik heb net even samen met mama gekeken naar de foto's van alle meisjes \/ hier want er zijn er maar weinig zegt ze maareh......... Hazel.....ehm....ehm....ehm.... ik vind je leuk :-$ Kus van Tim =P~
annelies sterkte meid , we hebben zeker begriep voor meid , denk aan je zelf en kom terug als je wat beter voelt en zin hebt ik ben ook nog niet ongesteld ,maar ja ik ben nog bezig met de pil als goed is nog 10 dagen ofzo dan ben bnieuwd of iets gebeurt , heb wel vaak gevoel alsof het ieder moment moet komen maar zet niet door