Timo kan zo moeilijk kiezen en wil graag zijn harem: de eerste gelukkigen die bij 'm opkomen: ymke, lotte, joya en fenna.
Zo flesje is leeg en ze ligt weer heerlijk van Jesse te dromen Wat is Tim toch een schattig ventje. Al moet ie niet denken dat Emi zomaar even tussendoor met hem in zee gaat natuurlijk en dan stiekum ook nog voor Hazel gaan. Timo gaat ook lekker meteen maar een harem....
Nee Emi wil alleen maar Jesse. Heeft maar klein hartje de kleine meid en houd er niet van een man te delen
en intussen Tim's hartje sneller laten kloppen en dan alsnog naar een ander gaan, ik hoop idd niet dat Emi dat nog doet als ze 16 is!
ach, totdat de meisjes in de buurt zijn wil Timo best met de overige mannen lekker kletsen en samen een flesje pakken in de box. Party at my krib!
Hazel is wakker en heel blij met de kus van Tim! Kusje terug zegt ze. Moet ik alvast gaan sparen voor de bruidschat Citroentje? Jammer van Anneliesje. Maar ik begrijp het wel hoor. Ik word ook wel onzeker door de verhalen hier. Als ik lees dat jullie kleintjes al rond een uur of 7 naar hun bedje gaan, dan vraag ik me af of ik het wel goed doe. Hazel heeft in haar kinderwagen liggen slapen tot acht uur (ik moest haar, na drie uur slapen, wakker maken), ze heeft gegeten en nu zit ze bij me in haar wipstoeltje. Ik moet haar nog haar badje geven (doe dat altijd 's avonds zodat ze goed zou slapen) en dan nog een voeding en dan pas gaat ze in haar bedje. Maar ja, iedereen moet denk ik zijn eigen weg zoeken in het moeder-zijn.
Juni mooi gezegd denk inderdaad dat ieder zijn eigen weg moet vinden. Enne volgens mij moet de familie van de man voor de bruidschat zorgen toch
juni niet onzeker worde hoor meis selmen blijft ook gewoon in woonkamer tot uur of 11 ,zijn laatste fles geef ik ook rond 23 uur dan pas gaat hij naar eigen bedtje ieder kind is anders en je moet naar andere gaan kijken maar naar je eigen gevoel en je kleine kijken
Juni: we zijn modern hoor, bruidsschat hoeft niet, Hazel is al schat(tig) genoeg! Je moet doen wat je gevoel zegt dat goed is voor Hazel als dat is dat ze in de kinderwagenbak slaapt en daarna in bad en ze vindt dat prima dan is dat toch goed?