Das goed! Jesse gaat graag in de leer bij zijn grote vriend trouwens Citroentje zei jij dat nou van dat helpen met omrollen? Ik heb het gedaan en het werkt! Ik legde hem op zijn buik pakte zijn handje vast en begeleide hem naar zijn zij.. hij deed al goed mee al had hij mijn hand nog wel nodig maar toen ie op zijn zij lag draaide hij meteen naar zijn rug dus dat is wel iets om te blijven oefenen
hmm wijn is niet echt iets voor mij, denk dat ik aan de schrobbelér ga! Nou de mannen hebben geproost dan wij ook maar..PROOST! En Berna klasse hoor dat je het niet doet. Nou ben ik echt weg, toedeloe!
Ja precies! Nou ik ga Mark maar ff gezelschap houden wel lekker hij is morgen vrij dus eigenlijk ben ik dan ook beetje vrij tijd voor mezelf
Zo uitgeteld 5459 punten, even kijken of ik daar iets leuks van kan halen. Enne dat helpen omdraaien zal ik morgen ook eens gaan oefenen met Emi.
Nou hier nog een mama die aan de rose zit! ga ik ook ff lekker opdrinken met mijn mannetje en dan romano de laatste fles en ook plat! Tot morgen dames! En maatjes natuurlijk proost! En een dikke kus voor Luna
Jesse doet mee om 2300 160 cc ook zonder schuim want daar laat ie scheten van haha Meiden tot morgen ik heb me weer kostelijk vermaakt( niks op tv)
Berna, dat maakt bij Enzo niks uit, die laat de hele dag scheetjes (en hard ook),ik schaam me dood met hem , ik hoop wel dat het weggaat hoor