Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samama

Samama Niet meer actief

Wat zou ik dan als eerste beter kunnen doen? Eerst flesje en spelen of boven slapen?

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Roxy wat fijn zeg!

samama ik merk het hier ook Jesse slaapt niet meer van voeding tot voeding, toch probeer ik het ritme zo te houden dat het wakker-verschonen-eten-spelen is.
    Ik houd hem dus langer op ná zijn fles. Maar komt ook niet altijd uit. Hij ligt er nu in maar we moeten zo weg dus haal ik hem eruit en dan krijgt hij echt nog geen fles die krijgt hij om 11 uur en dan gaat ie daarna wel weer snel het bed in.. dus ja niet elke dag kan hetzelfde gaan.
    Ben het met Roxy eens ik zou ook niet alles in 1 keer veranderen.. wat handig is om eerst te doen weet ik niet... weet wel dat ik het erg fijn vind dat JEsse gewoon boven in alle rust in zijn bedje slaapt

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik zou beginnen met het bedjeen als dat een tijdje goed gaat met het spelen en t flesje aan de slag. dan is nikita toch wat ouder en langer wakker

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ja echt fijn Berna, ik had ook gelijk rust toen we thuis kwamen gister en ook heerlijk geslapen!

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Kan me voorstellen hoor! is dat lekker geregeld. Nou ik ga me zo eens douchen en dan naar KDV meteen wen-uurtjes afspreken.. pff wat is het verlof snel gegaan zeg

6. Samama

Samama Niet meer actief

Nou Rox en Berna, ik had haar boven gelegd net na het spelen, huilen huilen en ik haal haar naar beneden en het is goed. :D Het is dus duidelijk wat er eerst komt, hihi.

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    kan je haar neit troosten met speentje? en er even bij blijven zitten?

8. Niet meer actief

Ja klopt... En dat terwijl ik een schat van een vent heb hoor, maar wel een echte vent zeg maar... En die praten niet over gevoelens ;) Ik moet zeggen dat ik denk dat ik mijn dipjes ook wel heel snel op hem afreageer hoor... Ik denk dat het voor mij een beetje hetzelfde is als bij AnneLiesje. Niet dat ik onzeker word van jullie verhalen, maar vind dat ik er op één of andere manier even teveel mee bezig ben... Dus ook hier ff rust in mn hoofd en quality time voor mezelf, voor Stef en voor Roy!

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Heb je goed meid! komt helemaal goed! ;)

10. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

linda: dikke knuff
    Timo heeft de 130 goed volstaan en heeft vanmorgen 140 zonder moeite weggedronken. Ik ga nu naar 5 voedingen per dag. Ik wil de laatste voeding ophogen naar 150.
    roxy: fijn zeh
    samama: hoe gaat het nu?

11. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    ik weet niet wat me overkomt, Tim is gewoon in de box in slaap gevallen! En ik moet nog douchen.....zal ik hem gewoon beneden laten en zelf boven gaan douchen? Normaal douch ik nl als Tim in bed ligt te slapen dan hoor ik hem als hij wakker wordt, nu hoor ik daar helemaal niks van als ik boven ben en hij beneden...

Linda: sterkte meid en hopelijk snel weer hier....

Samam: wij doen na de voeding spelen tot hij moe wordt, dan gaat hij naar bed, als hij dan wakker wordt is het meestal nog geen tijd voor een flesje maar dan leg ik hem weer in de box of in de wipstoel of op een groot kussen oid....ze blijven idd meer wakker als ze ouder worden en ze moeten ook leren te wachten tot het etenstijd is en zichzelf te vermaken (soms met een beetje van mama natuurlijk) tot het weer tijd is voor een fles.

San: fijn dat Timo het goed doet met het ophogen van de flesjes

12. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Missme er hier hier nog iemand met een dochtertje Luna, ze komt alleen niet zo vaak op het forum en ik ben haar naam kwijt....

13. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    twijfel je of Romano de goede Luna voor zich heeft?

Ik denk dat Romano echt jouw Luna bedoelt hoor!

14. Niet meer actief

Linda: sterkte meid! komt zeker helemaal goed!

Rox: wat super dat je zo lekker hebt geslapen!

Ik heb een afspraak om 14.30 u bij de VK , echt een *** tijd, romano eet normaal tussen half 3 en 3 uur, vanochtend proberen te rekken maar dat ging niet echt...kan straks proberen te rekken hij slaapt nu, of wat eerder geven...wat zal ik doen..?

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ZOu het gewoon doen citroentje maar wel al het speelgoed even uit de box halen...

16. vivianbraak

Citroentje pak even de babyfoon doe ik ook wel is.

17. Niet meer actief

hahaha vivian: ja hij bedoelt echt JOUW Luna! :)

18. vivianbraak

Ze voelt zich geveleid :D Ik wordt hier helemaal melig van hahahaha :)

19. Niet meer actief

romano ligt hier ook in de box te slapen, zou ook de babyfoon meenemen

20. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    nou ben maar een douchen, gok het erop, heb idd net het speelgoed eruit gehaald.

Deel Deze Pagina