Zo wat kunnen jullie kletsen zeg! Had 1 dag gemist, kon meteen een blz of 15 bijlezen pfff Anyway leuke filmpjes heb ik voorbij zien komen, echt schattig! Enneh wat het koppelen betreft onze Demi ziet wel wat in Timo Als ik wil douchen als meneer Lex neit thuis is, of als we even samen willen douchen (als ze niet slaapt), doen we Demi in haar wipstoeltje en zetten we haar bij ons in de douche. Vindt ze prima, ze kletst dan lekker mee of valt zelfs in slaap.
Goedemorgen meiden, Ik kom straks uitgebreid kletsen, maar even een snelle vraag. Er was een speciale kortingsactie voor centerparcs. Was dit een code ofzo? Heeft iemand deze dan voor mij? Ik ga zo boeken nl.
San: Ja goed! Ik heb haar naar beneden gehaald, even geknuffeld en toen in de reiswieg gelegd. Ze is nog eventjes druk geweest met haar beer ( ze heeft nu al een favoriet, haha ) en nu slaapt ze als een roos! Voor de rust hoef ik haar niet boven te leggen, ze is gewent aan geluid omdat ze al vanaf dag 1 tussen het geluid ligt. Je kan naast haar gaan stofzuigen, zelfs dan wordt ze nog niet wakker. Citroentje: Gewoon lekker gaan douchen hoor! Voor de zekerheid idd het speelgoed eruit halen, zoals Berna al zei. Linda: Knuffel voor jou meid!
We hebben de eerste zwangerschapspagina date! Ik weet niet of daar een code aan vast zit van CP, was van felicitas
Schijnt overigens nog over de gewone korting heen te gaan. Las ik net. Heb net geboekt, maar kijk wel even of ik nog wat voor elkaar kan krijgen. Felicitas verbindt je weer door met CP ofzoiets toch? Heb in ieder geval dus wel al geboekt. 1 week, 20 juni, heijderbos in een VIPcottage. Heerlijk, iedere dag verse broodjes en een krant, eigen sauna, opgemaakte bedden, aparte douche en bad, dubbele wastafel etc. Alles luxe. Is dubbel zo groot dan een luxe cottage Heb er echt giga veel zin in.
Goeiemorgen! Na alle enerverende ervaringen heeft Marit als een roosje geslapen tot 7 uur! Joepie! Het was zo leuk gisteravond, ben er nog helemaal vol van! Nu is ze weer aan de beurt! Ga strax bijlezen doei doei
Oei meiden dan heb ik denk ik een erg wakker kind. Als Lotte 3 uurtjes slaapt op een dag is het veel... Ze slaapt om 12 uur en slaapt door tot 7 uur en overdag is ze eigenlijk alleen maar wakker. Behalve als ik met de auto weg ga of ga wandelen. Ze is niet huilerig ofzo maar gewoon wakker. Het CB zei dat ik het ook niet moet dwingen ofzo. Nu gaat ze smiddags wel in haar wiegje, maar dan slaapt ze niet. Wat grappig dat bijna iedereen naar CP gaat. Wel leuk hoor! Wij gaan misschien met pinksteren een weekend mee met het werk van mijn vriend, maar dat is nog niet zeker. Meestal is dat naar een Landal Park. Wij kunnen eigenlijk bijna nooit echt op vakantie, omdat wij met onze pony's zitten. Dia laat ik liever niet alleen en heb ook niet echt iemand die er mee over weg kan die erop kan letten.
meiden, het is gelukt! Net telefoon gehad van felicitas. ze hebben de boeking omgezet en heb nu alnog 200 eu meer korting!
Moet hier cp ook nog boeken maar moeten eerst even kijken wanneer Jor vrij kan krijgen. O heerlijk meiden jullie hebben al echt iets om naar uit te kijken! Indd missme de eerste date hahaha
Zo lizab dat scheelt he! Ik ga morgen avond zonder Luna weg lekker naar een vriendin heerlijk wat drinken en dan met de tax terug. Heb er echt zin in!