Januari 2008 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Meliske, Dec 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

2. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    schatje Anita! Jesse heeft hetzelfde pakje haha

3. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Anita, wat een super lieve foto!

Mevrouwtje slaapt nu, de aanhouder wint! Ik heb het speentje maar weggepakt en heb de kinderwagenbak een beetje geschud (zachtjes hoor!) toen was ze binnen een minuut vertrokken, jeeej!

Probleem is alleen dat de kinderwagen nog op onze slaapkamer staat, op de rem en ik weet niet hoe de rem eraf moet. De babyfoon staat op de de babykamer dus die moet ik dan maar verplaatsen, anders durf ik niet naar beneden. hahaha wat een leven zeg... niet te geloven! (beetje sarcasme moet kunnen toch ;))

4. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    haha prenatal he ;)
    Ymke heeft die met die draakjes ook!

5. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    haha zie het helemaal voor me Guppie...

Jesse is alweer 3 weken vandaag.. het gaat echt supersnel...

6. anita1975

anita1975 Niet meer actief

anita wat een lekker ventje zeg, enne de wijkverpleegkundige is hier vanmorgen ook geweest, volgende week komt ze Tycho wegen. alles is ingevuld helaas hebben we maar 1 arts, die vrouw mag ik niet zo omdat ze steeds dingen vraagt en zegt die ik niet steeds WIL herhalen, zoals dat mijn kids niet allemaal van dezelfde vader zijn. het staat wel in het dossier, dus dat hoeft niet steeds herhaald te worden.

7. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Bij ons komt de wijkverpleegkundige vrijdag.

Ik heb dat dossier maar gedeeltelijk ingevuld, het gaat ze toch geen reet aan wat wij verdienen, of MOET je dat vertellen?

8. Writer

Writer Niet meer actief

wat mooie foto's allemaal van jullie kleine :D

ik heb niet alles gelezen kom tijd te kort , net sel slaapt heb snel dochter in douch gestopt , en hij word ook zo wakker , hij wil trouwens ieder 2 uur eten 80 cc dan , volgens cb moest ik tijd rekken om de 4 uur 120 geven maar ik kan hooguit 3 uurtje rekken meestal na 2 uur of 2 en half uur al te huilen en echt om voeding , hij gooit dan speen weg en blijf zoeken met de mond en huilen :( nou ja ik luister ook niet altijd naar cb hoor doe vaak naar mij eigen gevoel en zolang hij buikje vol heeft is hij ook tevreden mannetje

vanaf wanner beginnen baby trouwens met echt glimlachen , volgens mij heeft hij vandaag toch even gedaan :D zat hem zo te kittelen en toen kreeg een lachje maar daarna niet meer hoor haha ,hoe mij best ook deed was niks meer te zien behalve grote ogen aan kijken
    hij lacht wel elke dag in zijn slaap soms bijna met stemmetje haha zo grappig dan zie je hem met de ogen rollen best eng :confused: maar de lach komt dan steeds zoo liefff

ik ga snel wat opruimen zolang even tijd heb

9. Writer

Writer Niet meer actief

huhhh dat hebben ze niks mee te maken hoor :confused: ze hebben hier niet gevraagd , zou ook niks zeggen als ze vragen

10. sterretjes

sterretjes Actief lid

Aug 24, 2006
    199
    0
    0
    inderdaad hebben ze niets mee te maken, niet van belang!

11. sterretjes

sterretjes Actief lid

Aug 24, 2006
    199
    0
    0
    Loek is alweer 4 weekjes oud...

heb even wat fotootjes in mijn album gedaan!

12. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    Meesa hier vandaag ook een echte lach gehad van Jesse. En meerdere keren achter elkaar superleuk he!

13. Writer

Writer Niet meer actief

echtwaaaaaar? wowww wat leuk , ik denk soms verbeeld me maar het kan dus echt wel vanaf deze leeftijd :D
    en wat doe je dan voor geks dat hij blijft lachen hahahahaha ,heel sereuis vraag hoor :) hahaha

14. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    met mijn vingers lichtjes in zijn wangetjes knijpen maar vanmorgen toen ik hem wakker maakte en een hoge stem opzette kwam de lach vanzelf :D

15. Writer

Writer Niet meer actief

haha oke dat gaan we gelijk zo meeten proberen ,ik trek alle gekke bekken maar soms blijft hij gewoon verbaasd kijken :confused: zo van gekke mens zeg :D

zoo heerlijk he als baby's lachen en als eenmaal echt lachen blijven ze ook altijd doen zodra je gezicht zien :) nou ja altijd zolang hij nog baby is dus ;)

16. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    lachen doen ze toch pas vanaf 6 weken?

17. Niet meer actief

Nou hier is de wijkverpleegkundige geweest, Ze kwam alleen precies op de tijd dat Enzo een flesje moest, dus dan kon ze meteen zien hoe dat gaat, en inderdaad, het boertje kwam weer niet en meneer spuugde een mondje vol terug.
    Wel wat tips van haar gekregen, zul je altijd zien he, als er iemand bij is gaat het fout, grrrrr......
    Enzo weegt alweer 2930 gram, goed he! hij is goed aangekomen zeg! ben helemaal blij!
    O ja, ze vroeg hier alleen onze beroepen maar niet onze lonen hoor.

Citroentje en sterretjes en marieke, nog mooie foto's van jullie kindjes hoor!
    ik heb hier vandaag ook nog een leuke gemaakt, zal hem zo ff plaatsen.

Ik las jullie verhaaltjes over de lachjes, maar Enzo heeft alleen last van lachstuipjes als ie helemaal voldaan is van de voeding, dan trekt ie lachmondjes, zo leuk!

Meesa dat rollen met de oogjes doet Enzo ook wel inderdaad.

18. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ik heb helemaal niks ingevuld en het gaat ze helemaal niks aan wat we verdienen, is hier ook niet gevraagd.

leuke foto's weer hoor. en lachen kan volgens mij al van een week of 4 hoor

19. Niet meer actief

20. Niet meer actief

Ik moest vandaag met Faye naar het cb en heb het ff gevraagd en daar zeiden ze vanaf een week of 4!
    Vroeg het omdat Faye ook al lacht. Ik zat een beetje gek te doen (met mn neus tegen haar neus en dan gekke geluidjes maken) en toen lachte ze 3x achter elkaar! Dus kan geen toeval meer zijn haha

Share This Page