Als ik dreig met onslag zegt die Miep tegen mij; voor jou 3 anderen. dus ik moet wel oppassen met wat ik zeg
Ik heb net een 'andere' Marit uit bed gehaald! Veel kletsen, lachen en druk druk druk! Ze heeft maar 85 cc gedronken.... Nou maar eens zien wat de rest van de dag brengt.... Volgens mij zit madame in haar 2e sprongetje, hihi, gezellig hoor zo'n kletskousje op schoot
Kinderen is een leuk blad he! Hebben jullie er een leuk cadeau bij? Ik heb al "wij jonge ouders" en wil niet 2 abbo's. (heb ook nog viva en viva mama). Maar ik vind Kinderen leuker! Ymke doet niet echt enthousiast mee aan Ymke-mama dag. Na het flesje hebben we met Sarah gelopen, Ymke in de baby-bjorn, maar mijn rug ging pijn doen. Klein rondje dus. Daarna even kletsen in de box en ze wilde al slapen! Heb wel ontzettend genoten van deze dag (hoewel ik gewoon het halve huishouden heb gedaan). Ik voel me echt zo gelukkig! (klinkt duf, maar ik moest het even zeggen...)
Zo daar ben ik ook eventjes want ik ga zo de kleine dame maar weer flessen. Hier ook abbo op Kinderen, mijn ouders hebben Ook en daar kregen ze een jaarabbo Kinderen voor dichter/schoondochter bij. Dus gratis een jaar lang lezen Emi is ook beetje van slag weer, zal het door Jesse komen Nee ik weet het niet, de laatste dagen is ze overdag meer wakker maar ook huileriger dan normaal. Verder is ze nog steeds verkouden of alweer en heeft ze nog steeds een traanoogje. Kreeg net bericht dat mijn mega aankleedkussen onderweg is! Daar wordt ik blij van want lijkt me een ideaal ding.
Ik ga zo ff kijken Guppie, of zijn niet online te zien? Oja iemand had het over ongesteld worden, ik ben ook nog niet weer ongesteld geweest. Gister had ik wel wat krampen waarvan ik dacht dat het onderweg was, maar vandaag weer niets aan de hand. Dus afwachten weer. Straks past er voor het eerst iemand anders op Demi. Meneer Lex is aan het werk en ik ga zo met mn moeder naar het theater Syb vd Ploeg van De Kast komt daar optreden. Zin in! MIjn tante komt zo hier om op Demi te passen. Ik heb vroeger altijd op haar dochters gepast en nu kan ze mooi op die van mij passen Als ik iemand mijn kleine meid toevertrouw is zij het wel. Zij is echt een geboren moeder, heeft ook veel oppaskindjes gehad enzo. Maar het is evengoed wel een beetje raar om straks weg te gaan en Demi thuis te laten. Nou ja komt wel goed.
?CP oproep? Wat wilde je weten dan? O en heel veel plezier bij Syb! Wordt vast leuk. Nu nog even kijken naar de slaapzakjes want madam krijgt het hier steeds weer voor elkaar op boven de dekens te komen en dan krijgt ze het koud en terug kan ze niet zelf.
dat zal Mike denk ik doen, aangezien ik nooit mijn knip mee heb als we samen weggaan. Ach we hebben een gezamelijke rekening dus hij moet niet zeuren
tjsonge jonge, ik heb Ymke na 3 nog niet langer dan een half uur zien slapen. Ze heeft steeds maar honger, om de 2 uur ongeveer. Ik heb haar net toch weer een fles van 150+5 gegeven en ze spuugt alweer aanzienlijk meer. Echt jammer voor haar, want ze was wel lekker voldaan na de fles! Ik hoop dat ze nu in slaap gaat vallen.