ja gaat goed. Geen krampjes tot nu toe, ze heeft alleen nog niet gepoept vandaag, maar kan vannacht nog. Ik ben gisteren begonnen met 1 schepje Friso, vandaag 2. Morgen nog een dagje 2 schepjes, omdat ik eerst wil dat ze weer goed gaat poepen. (normaal zo'n 3 keer)
Vast wel Trouwens op de een of andere manier heb ik wel een beter gevoel bij Nutrilon, ik weet het gaat nergens over... En mocht standaard goed gaan scheelt dat al zoveel in prijs met nu Lees net dat Friso in een zakje zit, is dat niet erg onhandig?
Nog even een gekke vraag misschien, hoe is het met jullie borsten? Alweer de maat van voordat je zwanger werd of? Ik had B, toen C tijdens zwangerschap tot een kleine D aan het eind en nu heb ik volgens mij A....
Ik pas nog steeds in m'n oude bh's, maar dan weer zonder tussenstukje. Ze zitten wel wat kleiner de bh's! Hoop dat m'n boobs nog slinken, heb niet voor niets de boel weg laten snijden 11 jaar geleden
Mijn borsten zijn weer dezelfde maat alleen iets slapper heb ik het idee, pas weer ook mijn oude bh's...
Hey meiden! Ik ben zo trots op Mikey! Vanmiddag heeft hij voor het eerst in zijn nieuwe 'grote jongens' bed geslapen! Ik had zijn nieuwe kamer al een halfjaartje klaar geloof ik, daar niet van.....en hij speelde er wel al altijd maar slapen deed hij er nog niet. Ik heb hem maar 1 keer terug hoeven leggen vanmiddag want hij was weer aan het spelen geslagen, onze bink! Nou heb ik hem er vanavond weer in gelegd en na 10 minuten was het stil. Daarna zijn broertje gevoedt en dacht net: goh ik ga even achter de pc, dus ik zit hier lekker te lezen hoor ik ineens gestommel boven. Dus ik dacht, ik ga eens even checken....Is ie er gewoon uitgevallen en ligt ie op de grond te maffen, echt geen gezicht! Ik heb hem maar weer terugelegd en nog eens goed ingestopt! Lijkt om zijn moeder ha ha, ik kan ook niet stil liggen! O ja, het is trouwens een heel laag bed hoor......
Ik had in zo'n babydoos een box zitten van Friso, daar past precies dat zakje in, heel handig! Je kunt ze ook via internet bestellen, mocht het bevallen.
Hier zijn de boobies weer normale grootte, alleen wat slapper lijkt wel. Mamalou, wat goed van Mikey, en uit zijn bedje gevallen en doorslapen, ahhh, zal wel een leuk gezicht zijn geweest.
Ja was idd een leuk gezicht, op zn buik, speen in zn mond, hoofd opzij, pal voor zijn nachtkastje! Trouwens........maandag komt er bij mijn zo'n dame langs van felicitas, wie weet wat ik precies kan verwachten?
Allerlei aanbiedingen marlou, kortingen op abbonementen van tijdschriften, verschillende boekenseries die je kan bestellen, een babyalbum etc....
Hmmmm, ik laat me verassen, kan geen kwaad toch? Thanx Valerie. Even heel wat anders: zijn er hier in onze groep meiden die net als ik boeken lezen van Virginia Andrews? Ik ondekte gister namelijk dat ik er 1 dubbel heb, namelijk het vijfde deel van de Willow serie, nog in de verpakking, iemand interesse?
Goh, ik ben wel heel erg suf, kan haast niet eens meer normaal typen, heb het vorige berichtje nou al 3 keer aangepast geloof ik haha!
Virginia Andrews, ja dat zijn mooie boeken al moet ik zeggen dat sinds zij niet meer leeft en de verhalen door andere geschreven worden het stukken minder is. Oh en je raakt je boek niet kwijt aan mij. Haha die Mickey, uit bed vallen. Emi heeft haar laatste flesje weer binnen voor vandaag. Bewaarbus? Oh wacht dat was dat blauwe ding dus wat ik toen heb weggemikt, oeps.
Haha inderdaad, maar goed dat ik uiteindelijk bij Nutrilon was aanbeland. Mmm zit lekker aan een wijntje. Gaan de mannetjes straks weer in de box aan de drank?