haha: ja Romano mag nog wel hoor tis vrijdag he Goed idee esther ga ook een rosetje drinken, moet het toch een beetje gezellig maken he zo alleen....
Ik zit ook alleen, mannetje heeft nachtdienst enne voor rose is het mij nog te fris hoor, heb rode wijn open. Wilde vandaag wijn kopen want wijnrek heeft lege plekken en dat vind ik niet mooi. Kan ik nergens mijn wijngids vinden, ligt denk ik ergens in een van de verhuisdozen. Toen heb ik mijzelf maar getrakteerd op een nieuwe, had de nieuwe versie toch nog niet. En dan morgen maar even wijn kopen.
missfrodo, Friso zit idd in een zakje, maar ik heb zo'n blauwe bewaardoos(nog net op tijd niet weggegooid ). Ik heb/had ook een beter gevoel bij nutrilon, maar er schijnt dus echt geen verschil in te zitten. Mijn borsten zijn wel kleiner dan met bv (gelukkig) maar nog steeds wat groter dan voorheen. Er komt ook nog wat melk uit, dus ik geef het nog wat tijd. Van mij mag het wel een maatje minder! mamalou, wat goed zeg! Logisch dat je trots bent. Sjemig, vanavond had ik even het gevoel dat Rinaldo en ik op een andere planeet leven. Ik was nog lekker op mijn wolkje aan het zweven, werd ik me daar een partij opgejaagd! Meneer had de frietpan aangezet terwijl ik in de supermarkt was (hallo ik ben aan het lijnen...) en al z'n spullen van zich afgesmeten in het door mij zo opgeruimde huis. boehoehoe, was helemaal van slag. Ik moet me toch echt meer gaan realiseren dat ik soms alleen op mijn wolkje zit, Rinaldo heeft die heftige emoties natuurlijk helemaal niet... Pfff soms niet makkelijk hoor!
Ik heb wel zin in een wijntje, maar vind het zo zonde om een fles open te trekken en dan niet weten wanneer ie opgaat. Ik ben niet zo'n grote drinker en Rinaldo koopt altijd van die dure wijn.
Guppie ik had vanmorgen ook even een confrontatie met manlief die mij even kwijt was geloof ik. Blijkbaar is het voor hun best lastig om in een babyritme te komen ofzo.... En ik heb begrepen dat het enige verschil in Friso en Nutrilon de smaak is. Maar goed ik zal jullie op de hoogte houden van wat ik ga doen.
guppie: is Ymke een buikslaper? En rottig he die hormonen! Wanneer zou dat weer een beetje stabiel zijn? ik heb er ook last van hoor, kan niet veel hebben van Angelo En dat is wel zonde dan ja van die dure wijn!
@Guppie, herkenbaar hoor! Ik word nu eigenlijk vooral woest om het feit dat ik bezig ben om beetje bij beetje het hele huis uit te mesten zodat ik niks meer heb liggen waarvan ik denk: goh das troep wat moet ik ermee. Staat hij spullen mee naar huis te slepen of hij laat een hoop rotzooi liggen waarvan ik al een week vraag of ie het weg wil brengen! Ben 6 weken bezig geweest om hem vuurwerk uit de achtertuin op te laten ruimen, die hij afgestoken had met oud en nieuw. Uieondelijk heb ik het zelf maar gedaan en zo gaat dat hier helaas met alles! Niet alleen kinderen maken troep!
Helaas wel ja, en het is ze niet aan het verstand te brengen ook! Die gasten moeten gewoon wel van een andere planeet komen dat kan niet anders! Nog meer meiden hier trouwens waarvan de mannen gezegend zijn met 2 linkerhanden of de gave om een klus zodanig met de franse slag af te werken dat de tranen in je ogen schieten? Ik ben er met zo eentje gezegend! Ik doe alle klussen zo veel mogelijk zelf en wacht daarmee het liefst tot hij de hort op is uit angst dat ie mee wil helpen! Nadeel daarvan is wel dat ie het natuurlijk nooit leert he?
Die van mij is juist super nauwkeurig, dat lijkt heel fijn maar betekent ook dat alles heel lang duurt...
Oei marlou: hier gelukkig niet zo een! als angelo ergens aan begint wil ie het het liefst ook gelijk afmaken en nog wat extra! gelukkig....
Zo is mijn broer ook. Hij ging een keer mee met mijn neef (had een klusbedrijf maar was lang zo goed niet als ie dacht haha) een keuken tegelen was mijn neef shaggie omdat mijn broer zo lang deed over de tegeltjes te meten en te snijden! Maar het waren wel heel mooi gesneden tegeltjes hoor!
Wat dat betreft ben ik dus 'het mannetje' van ons tweetjes haha! .......Maar ja, zo kan hij héééél lang aan de telefoon zitten.......
Ach en gelukkig ben ik zelf erg handig, stond eerder met een hamer dan met een pen in mijn knuisjes dus komt meestal wel goed.
Owhhhhh ik realiseer me zojuist dat Romano (de mijne) morgen alweer 2 maanden oud is! Wat gaat dat toch verschrikkelijk snel!