Het word je ook aangepraat hoor, mijn moeder was 20 jaar geleden doodsbang om ons op onze rug te leggen! toen zeiden ze dat de babietjes in hun eigen spuug konden stikken omdat ze op hun rug lagen! Moet er gewoon nog ff aan wennen....
Bij mij was het niet zozeer het aanpraten maar het feit dat hij gewoon met zijn gezicht recht naar beneden lag, nou.......dan ging mijn hart tekeer als ik hem zo aantrof! Ik durfde bijna niet te gaan kijken. Nu word hij alweer 2 jaar! En nog gaat ie door het hele bed heen haha!
Het spugen is wel de reden dat ik het niet aandurfde om te proberen of inbakeren iets voor Romano zou zijn. Hij hapt nu soms al naar lucht als hij spuugt en op zijn rug ligt.
oh hij ligt gelukkig wel altijd met zijn hoofdje opzij, dat heb ik nog niet gezien! En kan zijn hoofd ook goed draaien dat scheelt... En dat snap ik dan dat je dat niet aandurft, das ook eng he! Nou ik ga ook mijn mandje in nog beetje tv kijken over een half uurtje romano nog zijn flesje en dan plat! Tot morgen weer! slaap lekker iedereen dat ze maar allemaal lekker mogen doorslapen!
Goedemorgen allemaal! Nou aangezien Luna's nieuwe ritme is dat ze nu standaard elke dag om 6:30 uur wakker is heb ik ondertussen al de hele verdieping hier gesopt. Ik krijg het ook echt niet verschoven helaas hahaha Maar ze slaapt nu wel van 19:00 tot 01:00 uur en dan weer tot 4:30 uur en om half 7 is ze gewoon wakker wil ze spelen etc. Ze slaapt dus wel al door maar ik wil het proberen zo te krijgen dat ze die 6 uur door slaapt in de nacht, maar hoe : Nou ik gooi er nog even een stofzuiger tegen aan hier!
Berna; nee nog geen reactie op mn CP oproep gehad. MissFrodo; dat Friso in een zakje zit is hier geen probleem, is metkruidvatvoeding ook zo. Ik ehb uit verschillende dozen een bewaardoos voor Friso gekregen. Dus de gebruik ik daarvoor. Zat oa in de Kruidvatdoos geloof ik als ik het goed heb. Lees net dat je em weggegooit hebt, ja das dan jammer he Ik pas oude beha's ook weer, ben alleen wel nog wat breder daar, dus sluit op een ander haakje dan ervoor. Maar ben geen cupmaten gegroeid of geslonken Ik vind beha's met beugel ineens helemaal niet prettig meer, hopenlijk is dat tijdelijk, want ik heb eik niet anders Mamalou; ik heb ook alle boeken van Virginia Andrews. Dus aan mij wordt je em niet kwijt Demi slaapt smiddags op haar eigen kamertje in het ledikant en snachts nog in het wiegje naast ons bed. Als ze met minder voedingen toekan (lees doorslaapt) gaat ze snachts ook naar het ledikant in haar eigen kamertje. Vivian dat is hier ook het probleem. Dat de grote ruk slaap nog niet geheel in de nacht valt. Nou zal op den duur wel goed komen toch?! Enneh het hele huis al gesopt! Jemig, ik ben ook sinds half 7 op, maar soppen doe ik dan nog niet hoor. Ja evt de flesjesafwas en uitkook. Er vroeg laatst iemand of iedereen inmiddels weer ongesteld geworden was. Nou ik dus ook ngo niet, wel vd wee een paar keer krampjes gehad, dat ik dacht nu komt het, maar neits. En hormonen...pfff hier gieren ze ook nog regelmatig in het rond veel huilen om niets, soms zomaar chagrijnig om niets enz enz. Gaat wel weer over toch? : Fijne dag dames!
Nou Lexie ik heb soms ook nog behoorlijk last van mijn hormonen hoor ppffff hou op. Ik denk ook wel dat het goed komt wat de nacht betreft. Nou de beneden verdieping is klaar ga nu naar de bovenverdieping. Gelukkig ben ik goed bij met de was kan ik aan de beden ronde gaan beginnen.... Enne Lex ik heb ook steeds het idee dat ik ongesteld moet worden maar niks hoor, heb ook het idee dat mijn buik aan het opzetten is. Normaal mag het wegblijven maar ik heb nu zo iets kom maar op!
Hé meiden, Even een ego-berichtje hoor, want het is toch wel fijn dat je hier ff kan 'klagen' Wij zitten ff zo te sukkelen met de voeding voor Stef... Even van het begin af aan: na de BV begonnen met Nutrilon HA. I.v.m. beetjes spugen en het hele snelle opdrinken van de fles, Nutriton er doorheen gegaan. Dat hielp meteen. Rond 6 weken kreeg Stef last van krampjes en toen wilde ik een keer proberen de Nutriton er niet meer doorheen te doen. Spugen kwam toen terug, maar krampjes leken wel over. Van het spugen leek ie niet veel last te hebben, 't is alleen 3x per dag kleren + bedje verschonen. Stef huilt volgens mij alleen omdat zn truitje nat is geworden... Daarom toch maar weer Nutriton er in, maar toen weer meteen krampen... Gisteren moest ik andere voeding halen, want de oude was op. Ik heb toen Nutrilon Omneo gehaald, want dat zou helpen tegen én krampen én licht spugen... Maar vanmorgen had ie weer alles onder gespuugd (na 2 uur pas), meer nog dan anders en volgens mij weer last van krampen, want het was krijsen geblazen... Iedere ochtend is het hier weer krijsen geblazen... Heb zo'n opgefokt gevoel nu, maar dat komt omdat die voedingen me niet lekker zitten. Ik wil niet steeds blijven schommelen, dan weer dat, dan weer dat... En Stef zo zien krijsen is ook niets! Moest ff spuien hoor!
Linda wat lastig zeg! Ik zou inderdaad nu kiezen voor 1 voeding want veranderen geeft zoveel onrust elke keer het duurt gewoon een week of 2 voor ze aan de nieuwe voeding gewend zijn.. krampjes horen er bij hoe zielig dat ook is.. ik zelf zou liever kiezen voor voeding tegen spugen ( dus evt nutriton) en voor de krampjes homeopatische druppeltjes geven.. Moeilijk he die voedingen en alles ik hoop dat het spugen snel minder wordt.
Ik ben nu begonnen met die Omneo, dus ik denk dat we dat maar ff moeten volhouden... Je wordt er zo onzeker van... Misschien had ik het op die HA met Nutriton gewoon wat langer moeten proberen... Omneo is toch geen 'slechtere' voeding dan andere of wel? Ik neem aan dat in alle soorten voedingen, gewoon dezelfde voedingsstoffen zitten? Dat ze alles binnenkrijgen wat ze binnen moeten krijgen?
Dat denk ik ook wel Linda alleen Omneo is lichter verteerbaar geloof ik dus kan zijn dat ie weer wat sneller honger heeft.. ken mensen die daarom 1 schepke omneo vervangen door 1 schepje forte.... het is gewoon ff uitproberen allemaal Maar ik neem ook aan dat in alle voeding de voedingsmiddelen zitten die ze nodig hebben...
We wachten maar ff af hoe het gaat... Zucht, kan het echt niet uitstaan van mezelf als ik me zo onzeker voel!
Goedemorgen allemaal, vivian, jij hebt er zin in vandaag! Voor de middag heb jij je hele huis gepoetst of niet? pfff. daar heb ik geen puf voor vandaag, ik heb alleen de was en de flesje gedaan. En die nachten doorslapen komen vanzelf, Enzo sliep vannacht 5 uur achtereen (gisteren 7) dus dat veranderd per dag hier. Linda, kan me voorstellen dat je het even niet meer weet, lastig met de voedingen, ik kan je er geen advies in geven, sorry. Hier werden we door een paar achterbuurmannen het bed uitgejengeld, wat een idioten, om 7.30 met stoeptegels gaan gooien en zingen etc. Marco was ook "not amused"! Ik ga vandaag het foto inplak karweitje afmaken.
Lastig Linda ik kan je er ook geen advies in geven Luna gebruikt al 1 voeding sinds haar geboorte en ze heeft geen last van spugen e.d. Succes meis ik zou ook indd deze voeding nu 2 weken proberen. En ik weet wel zeker dat we ons allemaal wel eens onzeker voelen! Lekker Anita gooi een emmer water naar beneden hahahaa
ohh meiden......we hebben vanaf vamiddag een uurtje op 14 tot morgen middag rond 12 uur oppas voor Tim geregeld zodat wij even tijd voor onszelf hebben, we gaan eerst naar de film en daarna lekker uit eten.......................................maar ik wil helemaal niet meer! Ik vind het zo erg om Tim straks weg te brengen terwijl wij vanavond toch niet al te laat terug zullen zijn....
Citroentje gewoon doen meis! Ik weet wat je voelt ik ga vanavond ook weg. Kost me ook wat moeite maar ik weet zeker dat ik het ook heerlijk vindt voor mezelf!
Anders ga je hem toch weer halen vanavond? de nacht lijkt mij ook heel raar als ie er niet zou zijn hihi
Citroentje, dat lijkt me ook erg moeilijk. Maar je zult er deugd van hebben. Ik wou dat ik ook weer eens een avond met Albert kon uitgaan, maar met de BV is dat nog moeilijk. Hazel heeft momenteel erg veel last van spugen. Zou dat nog kunnen komen door die spuitjes van maandag?