Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Ik moet het ook gewoon doen hoor. Heb wel even wat tijd voor mezelf nodig na de achtbaan van emoties de afgelopen 3 maanden.

Hem vanavond weer ophalen heb ik ook al aan zitten denken maar hij krijgt om 21 uur zijn laatste fles en slaapt dan tot morgenochtend 7.30 (hoop ik voor de oppas) dus dan moeten we hem uit zijn bedje halen terwijl hij meestal om 21 uur ook al wakker gemaakt wordt voor z'n fles dat vind ik al zo zielig en dan als wij hem komen halen nog eens......
    Ik moet er gewoon even doorheen.

2. Niet meer actief

ja dat is idd ook zielig ja als ie dan al lekker in zijn avondslaap zit! Maar kan me goed voorstellen hoor, je moet er idd ff doorheen, zou het ook niet leuk vinden! Hoop dat je nog wel een beetje een leuke middag/avond heb! welke film ga je?

Angelo is jarig vandaag, alleen moet ie werken! :cry: Maar goed mijn beste vriendin is ook jarig dus ga ik vanavond daar maar naar toe, lekker bij haar eten en wat drinken, neem Romano lekker mee...

3. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    we willen naar No country for old men

4. Niet meer actief

hmmm die ken ik niet....

5. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    drama / misdaad film
    gaat over een misgelopen drugsdeal waar uiteindelijk een huurmoordenaar aan te pas komt.

6. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Klinkt wel spannend.

Zeg missme Luna zegt dat Romano niet te veel zijn ogen de kost moet geven vanavong haha :)

7. Niet meer actief

wahaha word ze anders jaloers? ze mag wel mee hoor ;)

8. Niet meer actief

Missme, gefeliciteerd met Angelo!

9. vivianbraak

Hahhahahaha! Ja indd gefeliciteerd!

10. Niet meer actief

Dank je meiden!

hihi jammer dat je zo ver woont vivian anders konden we ze eens aan elkaar voorstellen hahaha

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Valerie, kan me goed voorstellen dat je dat eng vindt! Heeft hij al sterke nekspieren? Misschien is een aerosleep matrasje iets voor je, of heb je dat al?

mamalou, laat iedereen lekker kletsen! Je krijgt toch over zo'n beetje alles ongevraagd advies. Als ik tegen mensen zeg dat Ymke zo'n makkelijk babietje is zeggen ze meteen dat ik mijn borst maar vast moet natmaken. Pfff misschien wel dikke onzin!
    Ymke draait trouwens haar hoofd als ze moet spugen.

Berna, hier nu ruim 1,5 kilo eraf maar bij mij gaan de eerste weken altijd razendsnel hoor! Heb gisteren ook patat gegeten (met ketchup en biefstukje) en popcorn. Het gaat wel erg goed, hoef mezelf niet steeds moed in te spreken.

vivian, misschien rond 23:00 nog een voeding geven? Ben even in de war, maar geef jij geen bv? Dan kan het langer duren voor ze door gaat slapen. Gaat ze na 6:30 niet weer meteen slapen, dan zou je zelf ook terug naar bed kunnen gaan eventueel...

Over ongesteld zijn; ik ben al 2 weken ongesteld :( :( :(
    Heb de vk al gebeld en hier op het forum een vraag gesteld aan de vk, maar ik moet me nog geen zorgen maken. Kan komen omdat ik niet aan de pil ben gegaan.

Linda, moeilijk is dat he! Ik kamp met hetzelfde.. Ymke heeft ook last van natte kleren en bed als ze flink gespuugd heeft. Volgens mij cb is omneo niet geschikt tegen spugen.
    Misschien kan je dat homeopatische proberen tegen de krampjes, of sab simplex.
    Het is overigens verboden zuigelingenvoeding te verkopen waar niet alle voedingsstoffen inzitten, en dat wordt ook streng gecontroleerd. Daar hoef je dus nooit bang voor te zijn!

citroentje, dat is inderdaad erg moeilijk, maar het is ook heel goed dat je aan jezelf denkt! Ik zou een slag om de arm houden en met de oppas afspreken dat als het echt niet gaat, je hem op komt halen. Als je echt ongelukkig bent is het ook niets toch...

missme, gefeliciteerd met angelo!

12. Niet meer actief

ik zit aan de magere yoghurt met muesli! moet zeggen best lekker en vult goed! keek in de spiegel toen ik vanonder de douche kwam en vond dat ik maar eens moest gaan beginnen.... :(

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    verdorie! Kom ik op haar kamer om te kijken, wordt ze wakker van me...
    Ik moet echt die babyfoon gaan kopen, even wachten op salaris nog ;)

14. Niet meer actief

Thnx Guppie :)

15. Niet meer actief

aah guppie: ja dat zou wel makkelijk zijn dan he!:)

Ik zie net dat romano beetje uitslag rond zijn mondje heeft en hij is een beetje jengelig vandaag, kan ik daar sudocreme op smeren?

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    denk het wel hoor. Sudocreme "plakt" zo goed, kan vast geen kwaad. Ik smeer het ook wel op Ymke haar hoofdje.

17. vivianbraak

Missme ja ik woon aardig aan de andere kant van nl hahaha. Mijn ouders wonen in Goes dus dat is niet zo ver bij jou vandaan. Volgens mij kan je er ook sudo op smeren.

Luna heeft een ik wil bij mama hangen dagje, hartstikke leuk maar nu ff niet hhahahaha

18. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    smeer hier ook sudocreme op het gezichtje hoor, overdag wel wat dun, 's nachts wat dikker omdat tim toch inbakert ligt en dus niet met zijn handjes in zijn gezichtje kan (en vervolgens zijn handjes in zijn mond propt)

19. Niet meer actief

Oh dat wist ik ook niet, maar sudocreme kan dus ook op het hoofdje, ik dacht alleen de billetjes...
    Weer wat geleerd!

Bij onze AH zijn trouwens billendoekjes in de aanbieding van 1,89 voor 0,99 per pak (sensitive en normaal, AH eigen merk)

Deel Deze Pagina