Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Citroentje lekker gaan hij is in goede handen en is ff goed voor jullie joh Probeer lekker te genieten en daarna heb je weer alle tijd en energie voor Tim.

Guppie ik ken het haaha moet ook zo'n camera babyfoon kopen maar geld is beetje op hier en wilde ook nog een campingbedje kopen hihi en moet nog steeds een nieuwe droger komen en ik wil een nieuwe pc dus tja...
    Hier nu een pond eraf sinds deze week.. nou ja als het er maar af gaat.
    Net heerlijk wezen sporten,. Ging best goed nu ff douchen en straks even naar de winkels ga eens kijken of het lukt om de MC op het kinderwagenonderstel te klikken ..

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Berna, hier ook zo hoor. We hebben veel te veel wensen en maar blijven volhouden dat we niet materialistisch zijn ;)
    Maar die babyfoon komt er echt wel!

Ymke doet ook korte slaapjes zeg. Ze heeft een uurtje geslapen en alweer wakker. Was gisteren ook al zo. Nou ja, dan maar wat eerder wandelen.

Wat voor deken hebben jullie in de kinderwagen? Ik heb nu een ledikantdeken 4 keer dubbel, maar dat lijkt me nu vrij warm worden. Ik heb ook een wiegdeken. Zal ik die er maar in leggen en dan Ymke wel een jasje aandoen?

3. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    ik smeer overal sudocreme op....beetje rood in het halsje--> sudocreme, uitslag op z'n gezichtje-->sudocreme hahaha wondermiddel hoor!

4. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Tim heeft een jasje aan en een enkel wandelwagendekentje

5. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Even een kort bericht: de 150 gaat er ook prima in. We zitten nu op 5x 150 overdag en meestal wil meneer 's nachts ook een fles.
    Gisteren nacontrole vk. Ze hoefde niet de wond te controleren zei ze. Als het goed is, is het goed. Ik mag alles weer. Vannochtend dus lekker BBB in de sportschool gedaan. Dat viel best tegen.
    Vanmiddag op visite bij vrienden en morgen gaan we ook gezellig bij vrienden langs.

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    JEsse een jasje een fleecdekentje die ik dubbel doe en een lakentje
    ga straks ook even wandelen maar hij ligt net lekker in bed. Hij heeft net voor het eerst echt gelachen met veel geluid uit zijn keel zoo gaaf echt bijna schateren hihi

7. Niet meer actief

Romano heeft ook een jasje en een wandelwagendekentje...

Guppie: romano heeft ook net een uurtje geslapen en weer wakker.! hij had ook al weer heel veel honger...na 3 uurtjes... :( nu ligt ie lekker in de box naar zijn mobile te lachen..wil ook niet slapen...

Berna: wat leuk! lijkt me echt geweldig van die schaterlachen!

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ymke gaat ook steeds meer lachen, al lacht ze echt niet naar iedereen!
    Ik raak er nog steeds erg ontroerd door, juist als ze er geluidjes bij gaat maken! Ze heeft ook onwijze pretoogjes, zo lief!
    Maar mevrouw heeft sterallures, want ze lacht niet op de foto hoor...

9. Niet meer actief

Hee Linda, wat lastig zeg van Stef! Kan je geen advies geven, alleen maar dat ik denk dat het beter is om niet te veel te wisselen van voeding.

Dat onzekere snap ik helemaal! Marit wil ineens niet meer goed drinken. Tis echt bijna een gevecht om die fles erin te krijgen. Lijkt wel of haar zuigreflex weg is. Ze pakt de speen niet goed meer. Heel naar als ze zo tegenstribbelt.

Guppie, wat goed dat je al zoveel kwijt bent!
    Ik ga maandag maar eens wegen, maar ja, ben morgen jarig, dus zal niet echt bijdragen aan kiloverlies ;)

Berna, wat leuk van die schaterlach, kun je dan genieten he!

Marit ligt altijd met haar jasje en onder een wiegdekentje in de wagen.

Citroentje, veel plezier, zal echt leuk zijn er ff uit!

Strax gaan we taart halen in de stad en kijken of we bij het kruidvat nog doekjes kunnen scoren (aanbieding van zwitsal) en ik ga eens nr.3 luiers halen, ben benieuwd!

Tot later! 8)

10. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

San fijn dat de 150 erin gaat!

Haha Guppie sterallures :)

Marieke shopse ;)

Nou ik ga straks lekker weg, fonduen ( schrijf je dat eigelijk zo? :confused: ) en lekker wat drinken bij een vriendin heb er helemaal zin in! En ik heb mezelf beloofd Jor niet te vaak te bellen hoe het gaat :rolleyes:

11. vivianbraak

Enne ik ga met de taxi naar huis vanavond ;)

12. Niet meer actief

Veel plezier Vivian!

13. Niet meer actief

oei dronken schoonmoeder voor romano...hahaha Veel plezier!

ik ga ook straks naar een vriendin, maar met kind:) dus gewoon met de auto naar huis....

En marieke nog leuke dingetjes gescoord?:)

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb net een boekje voorgelezen aan Ymke, dat vond ze leuk zeg! Ze keek eerst met grote ogen van "wat ga jij nou doen", maar daarna steeds lachen en ze keek of af en toe naar de plaatjes.
    Ben echt een trotse mama nu. (ze begrijpt natuurlijk geen zak van het verhaal, als je maar lol heb).

Heb haar maar weer in bed gelegd. Ze doet veel hazenslaapjes, vermoeiend vind ik dat!

15. vivianbraak

Indd dronke schoonmama :D Ik laat de auto voor de deur staan wel zo verstandig ;)

Guppie Luna doet soms ook hazenslaapjes veranderd wel weer...

16. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Linda, Omneo heeft Emi ook gehad tegen spugen en krampen en dat leek op het eerste gezicht te helpen maar uiteindelijk was het toch niet de oplossing.
    In elke voeding zitten voldoende voedingsstoffen dus daar hoef je je niet druk om te maken. Het schijnt dat 1 op de 10 baby's juist meer last krijgen met Omneo hoorde ik laatst op het cb. Maar nieuwe voeding altijd minstens 2 weken de tijd geven om de darmen eraan te laten wennen.

Juni, dat kan van de vaccinatie komen hoor dat spugen, hebben we hier ook steeds tot een dag of 3 na de vaccinaties.

Citroentje ben benieuwd naar die film, enne lijkt mij inderdaad ook even wennen hoor zo zonder Tim. Maar ik weet ondertussen dat het na die eerste keer makkelijker is.

Emi heeft in de wagen tegenwoordig een babynomade en dat is echt superhandig. Geen gedonder met jasjes of met dekens die ze wegduwd.

Vanmorgen lag ze om half 7 te kletsen, laatste fles had ze om 21 uur! Toen ging ik kijken lag ze helemaal aan het hoofdeind tegen haar wowee bird te praten :) Toch maar eens trappelzak gaan proberen denk ik.

Ze wil overdag niet meer zomaar slapen, vooral als we onderweg zijn of ergens anders zit ze echt te vechten tegen de slaap want ze wil alles zien. Net heb ik haar in bed gelegd ligt ze een half uur lang te kletsen.

17. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Esther, ik heb 2 friso dozen dus mocht je willen mag je de mijne hebben. Kreeg van mijn kruidvat collega's nog een keer een babydoos en de nutramigen zit toch in blik.... Nou, je PBt maar als je m wil hebben

Bij prenatal geweest, 2 Avent flessen erbij gekocht voor bij de gastouder. dan hoef ik alleen maar elke keer voeding mee te geven. Verder niks gekocht, ja een kadootje voor mijn dinnetje die bijna is uitgerekend. ze moet nog een weekje!

Jullie zijn een stelletje drankorgels! Hier nog geen druppel drank op!

Joey heeft al een week pampers 3 aan, vind ze alleen minder fijn sluiten vergeleken met de gele new baby pakken. heb nu de groene namelijk.

18. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Rox das heel lief van je en ik wil hem ook best hebben maar volgens mij woon je niet in de buurt en past het ding ook niet door de bus dus krijg je hoge verzendkosten.

Ik vind de groene pampers 3 veel fijner dan die gele.

19. Niet meer actief

(Voor als de voeding bevalt: Missfrodo, je kunt hem voor 2.95 bestellen via www.frisokindervoeding.nl, dat is incl. verzendkosten)

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

dat is idd goedkoper ja

ik ga een flesje maken voor Joey en daarna durums voor mike en mij.

Deel Deze Pagina