Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hier ook groene pampers, vind ik fijner dan de gele. Heb nu een pak kruidvat luiers om te proberen, maar de pampers zijn nog niet op.
    Op het eerste gezicht zien de kruidvat luiers er goed uit.

Ymke had niet zo'n beste namiddag. Heb uiteindelijk maar een hele tijd met haar op de arm gezeten. Daarna Rinaldo nog een hele tijd. Na de fles ging ze na licht protest toch maar slapen.

Ik ga zo de fles wijn open trekken denk ik. Moet het toch echt bij 2 glaasjes houden en niks lekkers erbij, anders is het een beetje zonde van de kilo's. Ik had vanmiddag toch een ontzettend snaaiaanval. Heb mezelf met popcorn kunnen foppen gelukkig!

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    popcorn valt mee of niet?

Groene? is dat de babydry? die hebben we nu voor de nacht ik vind ze wel fijn overdag nog de new baby maar die zijn veel duurder he? wat is het verschil?

Heb toch maar een broek gekocht vandaag was in de aanbieding en ben de positiekleding zat maat 44 maat 42 zat echt veel te strak om benen en buik.. alle shirtjes zaten ook beroerd bah niet leuk winkelen zo dus ga er weer hard tegenaan deze week.

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Nou berna, das weer een goede motivatie! Jammer he, doe je zo je best, past het nog niet!

Volgens mij zijn de baby dry luiers goedkoper, 62 voor een tientje ofzo? Wij doen er iig ruim een week mee. Heftige poepluiers lekken nog gewoon door, dus zo fantastisch vind ik ze niet.
    Ik heb ze weken geleden in de aanbieding gekocht, 3 pakken halen 2 betalen. Ik wacht nu dus op een nieuwe aanbieding ;)

4. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Nieuwe aanbieding vanaf maandag bij Etos 3 pakken voor 25,50.

Enne groen is inderdaad Babydry.
    De New Baby is wat groter en stugger en ik vind het laagje wat daarin zit minder werken ofzo is beetje ander spul.

Neem straks ook maar een wijntje flesw is toch open ;)

5. Niet meer actief

Guppie, hier heb ik ook kruidvat luiers geprobeerd, ik ben er wel tevreden mee, geen lekkende luiers meer! Ze zijn ook kleiner, dat is wel prettig aangezien Enzo echt een ienieminie kontje heeft.

6. Samama

Samama Niet meer actief

Ik gebruik ook de kruidvat luiers. Zijn idd kleiner, maatje 1 van pampers kon mevrouw nog niet aan, terwijl die van de kruidvat goed zitten. Zit nog steeds op maatje 1 en ze lekt nog niet door. zitten ook nog niet te strak.

7. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Kruidvat luiers heb ik in het begin geprobeerd, maatje 1 toen nog, maar allebei de luiers hadden lekkage terwijl ik dat met Pampers zelden heb.
    Voor mij dus geen Kruidvat.

Zo zie je maar weer dat ook een passende luier voor iedereen anders is ;)

8. Niet meer actief

Ff spammen hoor...
    Zoek Marit ;) Baby's van Samen Bevallen!

Vandaag even lekker geshopt!
    Nijntjespeelding voor aan de maxicosi en zo'n klem voor de speen, vind ik 'm niet op de straat, jegh!
    En ik heb een taart gemaakt op de hemasite, ziet er goed uit!

Over de foto's! Weinig verschil tussen Hema en Blokker, Blokker net iets mooier en goedkoper, dus ga voor Blokker!
    En een pak pampers new baby nr.3, beetje groot, maar prima!

Liepen we bij de hema, zeiden 2 dames: "Goh, wat hebben jullie een mooie baby!" Nou, dan ben je trots als papa en mama, super! 8)

9. Niet meer actief

En de laatste...
    Beloofde foto in haar cute jurkje :D

10. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
  11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Lief zeg! Marit herken je overal haha!

12. Niet meer actief

Superschattig hoor!

13. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Hey meiden, ff kort......Heb een onrustig dagje gehad met Romano, veel spugen en krampjes! Vanavond sliep ie als een blok maar toen kreeg ik ineens visite en die gaat net pas weg.....en nu is het alweer bijna bedtijd!

Ik gebruik hier pampers baby dry maatje 2.
    Etos had er laatst 3 voor 20 euro en ik stond eerst met new baby maat 2 in mijn handen toen ik zag dat er daar maar 48 in zitten en in de babydry dus 62! Nou dan is de keus snel gemaakt hoor! ;)
    Het verschil er tussen? Hmmmm....iig de prijs!
    Verder vond ik de new baby pampertjes smaller dan de baby dry, maar kan ook aan mij liggen hoor.

Kruidvat luiers zijn ook prima, het enige nadeel ten op zichte van de pampers vind ik dat kruidvat geen elastische sluitingen heeft terwijl de pampers wel meerekken. Vind ik persoonlijk toch prettiger.
    Maar verder zijn ze prima!

Ik ga nu standaard achter de 3 voor 20 euro aanbiedingen aan of de huggies waar ze ook vaak mee stunten.

Heb vandaag babydoekjes gehaald bij de Boni, zijn nu 99ct per pak, van Bumblies. Ik vind ze heerlijk ruiken!
    Kruidvat gebruik ik ook regelmatig.
    Ik zit eigenlijk te wachten op een aanbieding van etos want daar had ik vorige keer 2 dozen voor een tientje en hier gebruiken we nog al wat die dingen!

Nou het was kort maar krachtig maar ik ga mijn bedje weer in meiden.

Truste en tot morgen en anders een fijn weekend!

14. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Volgens mij heb ik bij alle luiertypes die ik heb gehad wel een keer gehad dat Demi doorgelekt was...
    Ik heb huggies geprobeert, Pampers en heb nu Kruidvat. Oja C 1000 had ik er ook een paar van.
    Ik houd ook de aanbiedingen in de gaten ;)

Over billendoekjes; voorlopig hoef ik me daar neit zorgen over te maken. Heb een aanbieding van Makro gekocht poosje terug, dus heb nog zeker 20 pakjes in huis :D

Ow en Marieke, waar heb jij die leuke maillotjes vandaan van Marit?
    IK zie ze bijna niet in de winkels, lijkt we.

15. Niet meer actief

Meiden hoe was jullie zaterdagavond?

Citroentje: hoe is het gegaan? heb jehet volgehouden? was het rottig?

Vivian: katertje? :)

Hier ook bijna alle luiers gehad maar ben ook blijven hangen op de kruidvat luiers, vind het echt prima luiers en ze zijn goedkoop, romano zit ook nog steeds in maatje 1...

Hij was niet meer stil te krijgen om 04.30 vannacht! dat was een beetje jammer, maar goed,kan niet elke nacht feest zijn he :)

16. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Wat is Marit een schatje met al haar haartjes! Een mooi meisje!

Hazel heeft vannacht zeer goed geslapen, van 11u tot half 7 en van kwart over 7 tot nu (bijna half 11). Geen wonder dat ze overdag minder slaapt. Hopelijk heeft ze vandaag minder last van spugen. Ik ga haar halen, ze huilt.

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oo heerlijk Juni!
    hier ook slaapkopje om half 8 wakker gemaakt in ons bed flesje geven en om half 9 weer teruggelegd ik heb lekker tot 10.15 geslapen en papa en Jesse slapen nu nog lekker...
    wat moet je anders ook met dit weer he? hihi

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    die etos aanbieding vind ik niet echt de moeite waard hoor...

Marieke gefeliciteerd!!!!!
    leuke foto hee Marieke! Ik ben ook benieuwd naar de samen bevallen babies. Ze zijn nu allemaal geboren, 10 april hebben we pas de laatste avond.
    Hee dat jurkje heeft Ymke ook, maar dan veel kleiner denk ik. Welke maat heeft Marit nu?

Ymke heeft niet zo best geslapen. Om half 5 wakker en wilde niet zo makkelijk gaan slapen. Ik stond al klaar om een fles te maken en toen viel ze toch in slaapt. Half 7 weer wakker, toen wel flesje en om 10 uur weer wakker.
    Rinaldo doet haar nu in bad en aankleden. Vind het zelf ook wel even lekker dat ik niet steeds "moet". Denk dat we hier ook maar een binnenblijf dagje doen!

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Marieke van harte!!!!!!!

:whistle:

20. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Eh is Marieke jarig ?
    In dat geval gefeliciteerd!

Guppie, vind het ook niet echt een geweldige Pamperaanbieding bij Etos maar heb ook nog wel genoeg liggen momenteel.
    Ga wel de Pamper sensitive doekjes weer inslaan, 6 pakjes voor 9,99 en het enige wat Emi's billen fijn vinden.
    Ze zijn ook wat dikker dan de andere soorten en dat vind ik dan weer fijn.

Binnenkort gaan we naar de Gardo, die belachelijk dure stoel zit nog steeds in ons hoofd en die willen we nu wel eens in het echt zien. Dat betekent dat we straks of verkocht zijn of het toch niets vinden.
    We moeten hoe dan ook iets hebben waar ze in kan zitten voor straks als we met hapjes mogen beginnen.

Deel Deze Pagina