Guppie graag! Wij hebben de luxe besteld, nog niet binnen helaas maar die leek mij leuker dan de 123 versie. Goed idee trouwens op bed, is ook lekker zacht.
ik ga ook maar voor de luxe denk ik, ziet er toch aantrekkelijker uit o o ik krijg koorts denk ik, had ook al last van beginnende keelpijn. getsie
Guppie ik heb nog een PlayGro gym staan hier. Had ik voor 20 euro gekocht ipv 60 en is ongebruikt. Aangezien wij toch voor de Fisher Price gaan misschien iets voor jou?
Berna, ik kijk in zo'n geval meestal eerst wat ze anders kwijt zouden zijn aan een fotograaf. En daarop baseer ik dan een prijs.
ik vind dat ik er eigenlijk best 300 euro voor kan vragen... nadeel is dus dat ik nog nooit zulke foto's heb gemaakt en niet weet of het resultaat wordt wat ik ( en zij) wil..
ja ga eerst nadenken of ik het uberhaupt wel doe.. zo leuk vind ik het niet en om het alleen voor het geld te doen....
http://www.amazon.com/Fisher-Price-Rain ... 424&sr=1-4 heb het even omgerekend: 38.50 in euro's maar ze zenden niet naar t buitenland. sh*t
Vanuit USA wordt het niets Rox, ben er ook mee bezig geweest en heb uiteindelijk via Ebay uit Duitsland er eentje gekocht.
Berna groot gelijk, gewoon geld voor vragen. En idd goed overleggen wat precies de bedoeling is. Hier ook sinds vorige week een speelkleed, gekocht van geld gekregen van het werk. Ik leg em af en toe in de box voor Demi. Vivian beetje jammer van je vriend/man,kan me voorstellen dat je teleurgesteld was. Hier hebben we dat probleem eik niet. Ik moet wel steeds voor haar eruit, hij werkt tot laat in de nacht, dus kan eht niet van hem vragen, vind ik dan. Roxy ik hoop dat het mee zal vallen met je ziek zijn Volgesn mij heb ik het doekje niet een s in de doos gehad, staat me niets van mij althans....
Ach ik mocht vanmorgen ook uitslapen maar toen iedereen om half 8 nog sliep en ik 2 keer tegen Mark zei Jesse moet de fles en hij ja zei en meteen weer verder sliep ben ik luid zuchtend maar naar beneden gegaan om een flesje te gaan maken...
Missfrodo, welk speelkleed is het, heb je er een typenaam oid bij? Berna, lastig hoor! Een vriend van mij is ook hobbyfotograaf en is ook contstant bezig met "vriendendiensten". Zo leuk is dat idd niet meer...
Missfrodo, ik ga er eens over nadenken. Wil eigenlijk ook eerst bij prenatal die babygym dingen in het echt bekijken. Heb een rustig dagje zeg, Ymke is alweer aan het slapen. Heb net met haar op de grond gespeeld en dat ging harstikke goed met Sarah. Heb haar eerst even erbij gelaten en daarna afgelegd bij Rinaldo in de keuken. Ben zelfs weggelopen bij Ymke en nog bleef Sarah gewoon rustig. Heb me dus een beetje om niks druk gemaakt... Ik ben ook blij met Rinaldo vandaag! Hij is echt goed bezig in de tuin! Kunnen we volgend weekend nieuwe plantjes kopen als het mooi weer is!