vroeg me al af over welk doekje het ging maar bij mij zat er ook geen doekje in, anders had Emi hem wel mogen hebben...... en idd die film hoef je niet te zien. We hebben lekker geknuffeld met Tim, hij had het heel goed gedaan en mag volgende keer weer komen. We hadden een oppasboek gehad met de geboorte en dat had ik gisteren dus in de tas gedaan met daarin geschreven hoe laat een flesje en hoeveel enz, kregen we vanmorgen het boekje terug met een heel verslag van de middag en avond erin....echt leuk dat ze dat ook gedaan hebben, is leuk voor later...
Dat is inderdaad heel leuk citroentje! fijn dat het goed gegaan is, en natuurlijk heerlijk om dan weer verenigd te zijn denk ik!
ZO bij mij is de middag gelukkig weer voorbij, zo lekker met mijn mannetje eten en van de avond genieten! ppffffffffff zwaar vermoeiend en K** maar goed, we kunne er weer voor een paar weken tegen aan..
Gelukkig dat het zo goed is gegaan citroentje! dan ga je de volgende x misschien wat geruster weg! Ook leuk idd zo'n verslag.. En zo'n doekje....heb ik volgens mij er ook niet bij gehad in die doos...
ik had ook niet zo'n doekje in de doos? We hadden bezoek en die bleven wat langer zitten nu gauw koken maar Jesse is wakker maar ook moe dus vervelend dat wordt lekker zo met eten... haha
ik ben zwaar sjagerijnig. joey is al vanaf 1500 aan het jengelen r is geen land mee te bezeilen hij wil helemaal niet slapen en blijft maar gillen en huilen. Mike komt thuis van het voetballen en zal m nieteens even overnemen, nee hij wil eten en daarna direct achter de pc want meneer heeft een nnieuw spelletje gevonden op internet. en het gek vinden als ik tegen hem uitval..... pff ga zo mijn nest in en ze zoeken het maar uit samen
Guppie: idd fijn als hij weer terug is hoor. Missme: gelukkig is jouw middag ook weer voorbij, kun je er weer een tijdje tegen... Berna: alles goed gegaan met eten? lastig idd als ze net dan 'lastig' zijn. vervelend Roxy. Tim ligt alweer te slapen, gaat goed vandaag ondanks het logeerpartijtje van afgelopen nacht....
Ja heb hem even in de reiswieg bij ons gelegd en daar was hij het wel mee eens voor een kwartiertje nu legt papa hem lekker op bed hij is doodop... Fijn dat Tim het zo goed doet.. Roxy dat is wel heel vervelend zeg! ik had hetzelfde gedaan hihi
Missfrodo als je mij even pb stuurt dan stuur ik dat doekje naar je op en ik hoef er niks voor te hebben. Ik hoop wel dat het de gene is die jij bedoelt heb je er een foto van?
@ Roxy, ik snap je helemaal meis! Romano is al vanaf vanmorgen bezig, alleen maar janken, krampen en spugen hierzo en af en toe eens een kort slaapje. Daar word je idd erg sjaggie van! Hopelijk word het nu nu snel een keer echt genieten meid! Heel veel sterkte vanavond, hopelijk slaap je nog wat. Ik had net genoeg tijd om dit berichtje te typen en een beker melk achterover te slaan want hij ligt alweer te janken boven. Bah bah bah, en ik weet wel dat die kleintjes er niets aan kunnen doen en dat ze echt niet zomaar huilen......maar dit vreet gewoon een hoop energie! Morgen ga ik trouwens even bellen met het cb want ik weet het nu echt even niet meer. Zeker niet na vandaag want hij drinkt maar 80 a 90 cc uit de fles nu en spuugt ook een hoop terug. Borst drinkt hij overigens wel gewoon goed, maar daar gaat hij nog meer van spugen. Ik ben nu even de weg kwijt met de voedingen hoor, ik weet het niet meer!
Of moet ik dat dan door de voeding doen? Heb nu kruidvat comfort 1, zit ook johannesbroodpitmeel in. En een los pak nutriton.
Sterkte marlou, zou ook ff het cb bellen als ik jou was! er zou nu toch wel eens vooruitgang in moeten zitten he? Citroentje: echt een stoere vent he die tim van jou! gaaf hoor mooi kereltje!