Poeh, ik maak 150ml, maar hij drinkt ongeveer 80 tot 125 ml per keer, vandaag zit hij meer onder de 100ml dan er boven, das gewoon even puzzelen, ik heb naar het schema op de verpakking gekeken en dat gevolgd... Maar deze voeding is zowieso al dikker, kan het geen kwaad dan om er nog meer joh.br.pitmeel doorheen te doen? Dan bedoel ik i.v.m. krampjes he ?
joey kreeg friso forte en daarnaast nog JBPM en niks aan de hand. op een fles van 150+5 doe ik 5 schepjes. de meningen over krampjes zijn verdeeld als je kijkt via google dus als je de gok niet durft te wagen zou ik t niet doen
Ik ga het gewoon proberen, die krampjes heeft hij zowiezo van het overstappen naar andere voeding. Maar dat spugen heeft hij meer last van dus.... Ik begin gewoon met 2 schepjes erdoor en dan kijk ik hoe dat gaat. Ik hoo dat het werkt, hij slaapt nu inmiddels een kwartiertje en ik hoop dat dat nog even zo blijft. Maar dat jochie zal ook wel kapot zijn na vandaag. Hoe gaat het nu met Joey, slaap hij inmiddels ook al? Vervelend he, hoe die mannen soms onder hun 'zorgplicht' uit proberen te komen?! Weet er alles van!
Vandaag heb ik het ook erg lastig met Hazel, ook heel veel spugen en krampjes en huilen en niet slapen. Ik vind het zo erg, ik heb soms het gevoel dat ze niet gelukkig is, dat ik een ontevreden kindje heb. Misschien ga ik morgen naar de huisarts want het spugen is erger geworden. Wat Hazel ook heeft is dat ze soms heel bang kijkt. Dan schrikt ze soms op van iets of ze schrikt wakker en dan kijkt ze heel wild om zich heen met heel grote ogen.
Hey meiden, ik lees morgen wel verder want Romano is weer wakker en zal de rest vd avond nog wel onrustig blijven. Ik ben zelf ook doodop dus ik kruip lekker naast hem, word ie ook rustig van! @ Rox, sorry dat ik niet op je antwoord kan wachten nu maar ik lees het zeerzeker morgenochtend! Ik hoop dat je een rustige avond hebt en dat Joey lekker slaapt nu! @ Berna, ik zie dat je nog 1 dagje moet wachten tot de veiling van je kleed eindigt, ik duim voor je dat je hem wint! @ Valerie, Ja, inmiddels zou ik wel verbetering mogen verwachten maar het schiet niet echt op nu. En ik moet alweer bijna aan het werk en dan heb ik graag dat hij een beetje in een ritme komt want mijn moeder is mijn gastouder, maar het is niet de bedoeling dat zij straks helemaal tuureluurs word he, want ze past zowel op Mike als op Romano..
Je meis, het is moeilijk he, als je niet precies weet wat er scheelt? Ik zou ook gewoon even bellen als ik jou was en je vertrouwt het niet helemaal. Ik ga morgen ook bellen. Laat je het hier weten als je iets weet?
mamalou, heb je met het cb overlegd over die comfort voeding? Dat is wel aan te raden namelijk. Misschien spuugt hij wel omdat de voeding hem teveel is. De aanbevolen hoeveelheid op de pakken is vrij veel hoor, zo gaat het pak ook sneller leeg Hoeveel weegt hij en wat drinkt hij op een dag? Ymke kreeg wel krampjes toen we met nutriton begonnen, maar dat was na iets meer dan een week over. Nu ik overstap op Friso heeft ze weer iets krampjes, maar overstappen zijn we al aan begonnen dus ik zet maar even door. (heb er wel alweer spijt van hoor... ) Ik heb ook foto's gemaakt vandaag, zal ze even op de pc zetten!
hoi meiden een drukke weekend achter de rug met een loge van vriendin ,maar wel gezellig ik heb snel wat bij gelezen en zie veel kindtje met krampjes en spugen wat vervelend he , gelukkig heeft mijn selmen niet veel last van , alle toen ik pruimensap gaf omdat hij moelijk ontlasting had ,nou kreeg gelijk krampen en ben mee gestopt , wel doe ik nu sinds gisteren beetje boter in de flesje zou ook ontlasting kunnen verzachten en zo was gisteren ook zachte eendus hoop dat het helpt ik ben ziek aan het worden denk ik keelpijn hele tijd aan thee maar helpt niet zo gauw , en moeeee , heb vanmiddag toch even geslapen met wel een kreunende jochie hier naast maar af en toe sliepen we dus half uur dan weer kreunen en weer slapen , wel lekker hoor even slapen ik was kapot moe ,gisteren met vriendin hier tot 2 uur nacht gepraat dus ja weinig slaap gehad ik geef nu 2 dagen laatste voeding om 22.30 en hij slaapt dan half uur later dan tot rond 5 uur vind ik heel goed van hem daarna tot rond 8 uur dus hij mag zeker blijven doen morgen eerste prik oh wat zit ik er tegen op ik zag leuke speeldoekjes , waar hebben jullie gekocht wat kost het? ik wil ook
trouwens selmen drinkt nog steeds altijd 100cc . ik maak altijd 120 maar blijft meestal de 20cc over , wel om de 3 uur en vorige keer vond cb geen probleem zo lang hij 7 voeding kreeg met zijn gewicht ook goed ,maar ben nu dus benieuwd wat ze gaan zeggen , ook als rek om de 4 uur wat niet vaak lukt dan toch drinkt hij niet meer dan 110,120 maar ja hij plast wel genoeg en is verder tevreden kindtje dus maak me niet zorgen ,toch morgen even horen wat ze zeggen
Zow, eindelijk rust! Heel veel visite gehad, gruwelijk verwend ook, was erg gezellig! Dank voor al jullie felicitaties! Lexie, die maillot heb ik bij de Prénatal gekocht. Bij de Hema hebben ze ook leuke maillots! Guppie, ik hoop dat het bij jullie ook zo'n leuk avond wordt! Ik ben er nog vol van! Dat jurkje heb ik op de groei gekocht, maat62. Maar ze heeft nog maat 56 op dit moment, hij zit dus iets te groot Missfrodo, ja ik ben jarig, hihi! In welke doos zat dat doekje? kan me niet herinneren dat wij die hadden nl. Ow, lees nu van prenatal, maar hoe ziet dat ding eruit? Marije, wat een werk he het fotoboek maken! Ik ben nog steeds foto's aan het selecteren, pffff.... Berna, dan vraag je toch onkostenvergoeding en een leuke prenatalbon voor de mooie foto's? Vivian, hee das balen dat je er toch uit moest, mannen.... Balen Roxy, mannen.... Pfff! Mooie foto Citroentje, stoer mannetje idd! Juni, oh, is dat moeilijk he! Ga lekker naar de ha, al is het alleen maar voor jouw gemoedsrust! Nou, mijn verjaardag begon wat minder. Marit wil ineens niet meer goed drinken. Dronk ze de fles eerst zo leeg, nu ben ik al gauw 45 minuten bezig. Nou is de tijd niet zo erg, maar wel de manier waarop Na 8 minuten drinken wordt het echt een 'gevecht' er iets in te krijgen, ze drinkt wel, maar stribbelt vreselijk tegen. Wat zou dit kunnen zijn? : Spruw heeft ze niet. Misschien het sprongetje? Ik weet het niet, maar zat van onmacht te huilen vanmorgen We houden nu eerder op, dus ze drinkt steeds zo'n 120 cc ipv 165. Net of ze minder nodig heeft. Ik ga morgen even naar het inloopspreekuur op het cb, want voel me wel onzeker hierover. Ze is misschien wat minder fit, maar oogt verder wel blij en kletsen en lachen. Oh oh, je houdt zoveel van zo'n kleintje, moeilijk hoor!
Marieke, je vermoedde toch al een sprongetje? Dan willen kindjes ook vaak minder drinken. Heb er hier niet zoveel van gemerkt, maar het staat duidelijk in het boek vermeld. Ik hoop dat ze snel weer meer gaat drinken! En Marit nog maat 56? Ymke "past" dat nog wel, maar als ze gaat bewegen zie je stukken been en arm. Maatje 62 zit nog ruim, maar dat zat 56 ook toen ze net geboren was
Ik vermoed het, maar misschien heeft iemand het hier meegemaakt en kan me opweg helpen. En dan heb ik het boek misschien niet goed gelezen....
Marieke probeer eens een andere speen? Guppie prachtige foto's Ik ga de foto's niet doen.. geen leuke opdracht geen uitdaging kunnen ze zelf ook met een goedkoper toestelletje
lijkt me geen makkelijke beslissing Berna, maar wel goed dat je het niet doet denk ik! Zijn het vrienden van je?