Hé meiden, Zo. ik voel me gelukkig weer wat beter/opgewekter. De hormonen hadden hier echt ff de overhand Gisteren zo wat de hele dag op mn bedje gelegen, maar dat heeft wel ff goed gedaan. Gisteren was echt een huildag voor Stef. Veel last van krampen en spugen en werd steeds eerder wakker dan de bedoeling was. En ik kreeg hem steeds maar niet stil en dan gaf ik hem aan Roy en was ie binnen 10 sec. stil en viel ie in slaap... Het was duidelijk papa-dag gisteren Oh wat voel je je dan af en toe een slechte moeder zeg, net of je wat verkeerd doet. En hij lacht ook nog zo weinig... Terwijl ie eigenlijk een hartstikke tevreden kindje is. Maar goed, komt vanzelf allemaal wel Maar je vraagt je dan echt soms af of ie wel gelukkig is. Er hebben er veel last hier van krampjes en spugen hè? Zo zielig zeg! We zijn nu dan overgestapt op die Omneo, maar voor de krampjes en spugen helpt het echt nog niet hoor... Maar goed, zet het nu maar ff door! Maar ga in ieder geval echt niet zo snel meer overstappen op andere voeding... We hadden gewoon ff door moeten zetten denk ik. Maar komt goed!
Tjsa die bijvoeding... Mijn moeder deed het ook al met 3 maanden. Sommige kindjes zijn er aan toe met 4 maanden, ik weet niet wat "er aan toe zijn" is en hoe je dat ziet? vivian, ben ik nou zo scheel? Anita, een zere arm van een flesje geven? Dat klinkt wel een klein beetje aanstellerig. Misschien helpt het om vooraf afspraken te maken, ik heb eergisteren al gezegd dat ik vond dat rinaldo gisteren het badje moest doen. Vond hij prima, maar dan is hij er ook op ingesteld. Wij draaien immers onze hand er niet meer voor om Rinaldo zegt trouwens dat zijn handen jeuken en dat het pas over gaat als de tuin netjes is hahaha!
Oh Linda wat balen zeg! Gelukkig voel je je nu al lekkerder. Ymke lacht ook niet veel hoor. Maakte me daar eerst wel zorgen om, maar we moeten er gewoon hard voor werken voor ze gaat lachen. Roy werkt toch al weer volledig? Dan ziet Stef hem natuurlijk minder en vindt hij het toch wel heel fijn om bij hem te zijn. Dat heeft niets met jou te maken joh! Mama's zijn altijd superbelangrijk! Ik heb gewerkt met mishandelde kinderen (door hun ouders) en zelfs die waren nog stapelgek op hun ouders!
Er zit bij ons in de familie's geen allergie dan is de kans dat Tim het ontwikkeld ook een stuk kleiner dacht ik..... Maar weet het ook niet zeker daarom twijfel ik ook of ik het moet doen. Denk dat ik dan nog maar even zal wachten, misschien kan ik dan beter kijken of 4 flessen en dan de laatse en papfles kan. Ik wil het met name doen omdat ik 5 flessen over 12 uur moet verdelen, dat is korter als 3 uur tussen de flessen.......(al komt Tim wel om de 3 uur?)
Guppie: volgens mij zijn ze er aan toe als ze de flessen niet helemaal leeg drinken en zitten te smakken als je zelf zit te eten......dat doet Tim dus al wel.
Oh ja, ik wilde net trouwens ff snel naar de groenteboer lopen met Stef. Ben ik net op weg, gaat het ineens hagelen! Had de regenhoes niet bij, dus heb mn jas maar uit gedaan en die er maar even overheen gegooid... Stef lag gewoon te slapen
badje doet Mark altijd.. zeker na een dag werken vind hij dat heerlijk. Hij doet Jesse in bad geeft hem de fles en stopt hem in bed.. na 18.30 moet ik Jesse altijd overdragen haha
hoi! even een kort berichtje. vanmiddag naar de ha, praten over spiraaltje en morgen krijg ik m al van de ha. bel ik net de helpdesk van de pc, begint timo toch te huilen en ik had m op schoot. Ik bel ze straks wel terug.... vannavond nagym, heb zin om lekker babypraat te kunnen doen!
Anita: goed zo! lekker afgevallen! En idd een beetje een smoes mijn arm doet zeer! Samama: Succes met je soll.gesprek! Romano heeft weer geslapen tot 7 uur, ben er wel 5 keer uitgemoeten om zijn speen maar goed hopelijk heeft ie dat over een tijdje niet meer nodig en slaapt ie gewoon daarna heeft ie weer van 8 tot half 11 geslapen dus ik heb ook nog ff 2 uurtjes ingehaald...lekker hoor..