Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik doe geen dieet maar gewoon niks lekkers meer eten (koekjes en tussendoortjes etc), maar had van de week dus wel wat gezondigd, dat ga ik deze week echt niet doen hoor!
    En ik begin vandaag weer met buikspieroefeningen.
    En de trilplaat staat weer beneden, voor de sinaasappelhuid en massage (je valt er niet mee af).

Enzo zit heel gefascineerd naar baby tv te kijken, zo grappig!
    Ik denk dat ie deze dagen zijn handjes ontdekt, want daar is ie druk mee in de weer, hij doet telkens bijna zijn duimpje in zijn mond.

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik ook Anita en sporten.. vanavond weer bodypump
    nu ff gauw cracker eten en dan naar mijn vriendin lopen is een half uur heen en half uur terug.. nu hoop ik dat de hagel hier uitblijft

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    GRRRRR band leeg van de kinderwagen.. nou hond maar losgelaten op een veldje kon ie ff gek doen maar echt wandelen zit er niet in band is zo leeg als maar zijn kan en we hebben geen opzetstukje om hem op te pompen met fietspomp.. zucht

4. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Hey meiden, ben dr ook weer even.

Vrouw van Felicitas is vanmorgen geweest, ze zou tussen 10.30 en 11.00 komen.
    Dus ik dacht om 10.10 ik spring even onder de douche! Nou....ik had de zeep nog niet van me afgespoeld of de deurbel gaat! :evil:
    Heb geroepen dat ze even moest wachten.
    Ik heb daar toch zo'n hekel aan he...... :evil: ...een tijd met je afspreken en dan gewoon eerder komen.
    Mijn nicht heeft daar ook een handje van! (maar goed, van haar wwet ik dat ze altijd een halfuurtje eerder voor je neus staat dan je met haar afspreekt, dus dat kun je incalculeren ;) )

Maar goed......ik heb 2 i.d. naamplaatjes besteld voor om de kindernekjes!
    Vind ik ontzettend belangrijk, we droegen ze vroeger zelf ook!
    Mijn grootste angst: Kind kwijtraken bij de winkels o.i.d.!
    Ben ik iets geruster voortaan. ;) Dus dat was een mooie aanbieding.

En ik heb me ingeschreven voor zo'n serie van Seamstraatboekjes e.d.
    Is voor 12 maanden en kost 16,95 per pakket (1 x per maand).
    Dat vind ik nou echt leuk!
    Ben nu nog lid van een andere boekenclub maar die zeg ik gewoon op (was ik toch al van plan) en doe ik dit dus in de plaats!

En voor de rest zijn alle spulletjes die gratis waren al ingepikt door Mikey.
    Die stond voor die vrouw met uitgestrekte handjes zo van: gimme gimme gimme!
    Het was voor hem dan ook een domper toen ze een Elmo popje liet zien (die krijg je bij de Seamstraatserie) en vervolgens weer in haar tas stak.
    Toen begon ie toch wel zoooo zielig te huilen dat ze meteen de gratis Tutteldoek maar aan hem gaf en dat stemde hem gelukkig ook tevreden! :)

Tja, wat weten die kleintjes nou, die denken dat ze wat krijgen toch?! ;)

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Balen he berna, hadi k ook van de week

6. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Balen Berna! :evil:

7. ProudMum

Elmo kreeg je er toch bij?

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    mamalou ik heb ook de sesamstraat besteld ben benieuwd wanneer het komt en ook de id plaatjes

9. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Mamalou: Ik heb de sesamstraat serie ook besteld en inmiddels al binnen, echt een hele leuke serie!
    Ben blij dat ik hem toch gekocht heb ondanks dat ik het toch wel veel geld vind.

Berna: da's balen zeg......heb je geen klein hadpompje bij je wagen gekregen?

10. ProudMum

Citroentje, bij een autoband ventiel past het gewone pompje niet en moet je er een nippeltje op kopen

11. Niet meer actief

Ik heb de sesamstraat serie ondertussen binnen en meiden hij is zoooooooooooooooo leuk! echt waar heb er nu al van zitten genieten hahaha en Elmo zit erbij hoor in de doos! :)
    Had het babyalbum ook binnen en die is ook heel erg mooi!

Wat *** berna! kan je niet wandelen, hier is het nog droog dus als romano straks wakker word ook ff wandelen...

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Nee we hebben wel een handpompje maar niet zo'n opzetstukje voor het ventiel die gaat Mark uit zijn werk nu halen... nou ja Jesse is iiig wel in slaap gevallen in de reiswieg hij staat lekker naast me dan maar een keer niet in bedje slapen.

Citroentje wanneer kreeg jij het binnen de sesamstraat? is nu 2 weken geleden dat ik het heb besteld ongeveer

13. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

@ Roxy, weet niet of je dr bent vandaag maar bedankt voor de tip! ;)

Heb gister en vanmorgen 2 schepjes Nutriton toegvoegd aan Romano's voeding en nu komt er helemaal niets meer uit! Yahoe! :whistle:

Allen is hij nog wel war onrustig door krampjes, hij laat ook windjes en strekt zijn eigen.
    Hij heeft zich ook zojuist omgedraaid in de box, ligt nu op zijn andere zij.
    Gisteren stond ik nog op het punt om het cb te bellen maar nu denk ik weer: ik wacht wel even. Doe ik daar wel goed aan?
    Maar nu begin ik weer wat te twijfelen over zijn lighouding..... :(
    Hij ligt soms met een holle rug of gewoon recht en dan met zijn hoofd wat naar achter.
    Is dit normaal of zoek ik er nu gewoon teveel achter?
    Ik zal zo even een paar fotootjes plaatsen.

14. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Owh wat is die fotosite verrekte traag vandaag, ik ben bezig met uploaden van 4 fotootjes, maar het schiet niet op!

15. Niet meer actief

Zo, hier ook gewogen en ondanks mijn zondigmomenten en verjaardag gister 1 kilo eraf :whistle:
    Nog een heleboel te gaan *zucht*

16. ProudMum

Geen dank marlou

Marieke, netjes ondanks je verjaardag! Enneh die kilo draag je al niet meer mee!

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    heee goed zeg MArieke!
    hier ook nog een hele boel te gaan maar elke pond is er 1

18. Niet meer actief

Ja, alle pondjes helpen!
    Tis wel verleidelijk, hebben nog zoveel lekkers in huis.... :)
    Vanavond bij de koffie mag ik een stukje taart, verder zal ik braaf zijn, hihi!

Ben trouwens net met marit naar het cb geweest, even gewogen, ze weegt 5415 gram inmiddels, dus hoef me daar geen zorgen over te maken ;)
    Ik moet het gewoon even aanzien met voeden en eventueel nog een keer komen wegen voor de volgende afspraak. Als ze maar 500 a 600 cc binnenkrijgt op een dag.

19. Niet meer actief

Als het beter gaat zou ik idd ff wachten hoor marlou met bellen, of als je jenog zorgen maakt zou ik wel bellen! volg je gevoel! En heb je iets voor de krampjes? bij romano werkte de cinababy altijd best goed

En ligt hij op zijn rug of op zijn zij?

20. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Deel Deze Pagina