Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Marit is van 14 januari, maar iedere kindje doet het anders. Misschien heeft ze een groeispurtje gehad, die hebben ze nou zo'n beetje.
    En daarbij, Marit was 5 dagen te vroeg en jouw Ymke te laat toch.
    Geen zorgen over maken en anders ff wegen op het cb, lekker ff pronken met je dochter ;)

2. Niet meer actief

Ik zie een brenda m. op ebay, kennen jullie die? ;)

3. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Zegt mij niets

4. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

@ Meesa, fijn dat alles goed was op het cb en dat hij geen last heeft van de prikjes, hopen dat het zo blijft.

Meiden, ik ga even plat hierzo, ik ben zooo moe!
    Romano heeft net maar 60cc uit de fles gedronken maar ik heb geen zin in een gevecht....ik leg hem boven nog wel even aan de borst.

Tot later! :D

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Als je het maar laat :evil: :)

6. Niet meer actief

Gnigni :p

7. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Hahaha gaat weer lekker gezellig op Ebay ;)

Even een vraag:
    Ik heb van CB begrepen dat flesjes enzo niet meer uitgekookt hoeven te worden. Wel altijd goed afwassen met heet water en dan sop eraf spoelen.
    Nu hoor ik jullie regelmatig over uitkoken en raak ik in de war, hoe zit het nou?

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik doe t nog 2 keer in de week Esther

Ik ben overboden op Ebay, nou ik ga m maar in de winkel halen denk ik

9. Writer

Writer Niet meer actief

mamalou ga lekker rusten meis

en over drinken , ik maakte me toch beetje zorgen omdat hij steeds 100 drinkt , maar volgens cb moest ik dat helemaal niet doen , ene baby wil liever steeds wat minder drinken dan andere , hij heeft mooie gewicht en goed plassen dus maak me nu ook geen zorgen meer :D

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik was ze na elke voeding af en kook ze eens in de 2 dagen uit.. soms tussendoor in de vaatwas ( 70 graden) ben niet meer zo secuur als in begin en na 3 maanden hoeft het ook niet meer geloof ik of nnog maar 1 keer in de week...

11. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Haha ok nou ik heb ze nog nooit uitgekookt dus op advies van cb....

Doe ze altijd heet afwassen en dan spoelen, dan drogen en dan vullen met kokend water en dan in de koelkast.

12. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik kook ze ook om de 2 dagen uit nu en doe ze elke dag in de sterilisator ben nog al een tutje in die dingen :rolleyes:

Missfrodo ik denk dat ik dat doekje dan toch niet heb! Want bij mij zit er nog zo'n hoofdje aan :(

13. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik gebruik nu steeds vaker kraanwater krampjes zijn toch over en op KDV gebruiken ze ook gewoon kraanwater

14. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Vivian dat klinkt heel naar, er zit nog een hoofdje aan, maar inderdaad denk ik dat het dan iets anders is...

15. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Heb beetje het idee dat doordat ik er kokend water in doe het ook enigzins uitkookt dus blijf dat maar fijn doen voorlopig ;)

16. Niet meer actief

ik steriliseer de flesjes nog elke dag eigenlijk, zal het donderdag ook eens vragen op het bureau.

17. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Denk dat ik morgen Joey even ga wegen, ben er ook achter waarvan hij de spuitluiers heeft. Nutriton....... en ik krijg het niet uit zijn rompers echt een vies gezicht

18. Niet meer actief

dan doe je het toch dubbel?

19. Writer

Writer Niet meer actief

ik doe het steeds om de dag uitkoken de flessen en speentjes maar ik ga niet zo vaak mee doen als hier zo lees niet nodig en toch hoop werk elke keer :p

20. Niet meer actief

Ik steriliseer ze elke dag 3 minuten.
    Dat staat gelijk aan uitkoken Vivian, hihihi ;)

Deel Deze Pagina