Tim heeft net zijn 1e hapjes banaan op! Trok even een zuur gezicht maar bij lepeltje 3 en 4 deed hij zelf zijn mond al open. lepel 5 wilde hij niet meer dus toen ben ik maar gestopt. nu heeft hij een klein flesje om 2 uurtjes te overbruggen, dan heeft hij uiteindelijk toch nmog 5 flesjes vandaag.
Ik doe de flessen elke dag in de sterilisator. Gewoon voor de zekerheid. Bij mijn KDV gebruiken ze alleen kraanwater als de ouders dat goedvinden. Met 3 maanden komen de krampen zeer waarschijnlijk weer terug, dus ik gebruik nog spa blauw. Ik zal je ook niet overbieden berna Ik hoop dat je het voor deze prijs krijgt, scheelt nogal!
ik heb van begin af aan niet uitgekookt, alleen nieuw uit verpakking daarna goed afwassen of vaatwasser.
Ben benieuwd hoe hij er verder op reageert Citroentje! Ja als ik aangeef dat het water gekookt moet worden dan is dat ook prima maar als het zonder koken ook goed gaat dan ook goed. Komen de krampen bij 3 maanden weer terug? Ik lees juist overal dat ze dan over zijn? Ja eind van de dag zal ik weten of ik hem heb voor die prijs hihi
Ik heb begrepen dat ze bij 6 weken overgaan en bij 3 maanden weer terug komen. Heeft met de ontwikkeling van de darmen te maken. Vandaag ook dat sommige kindjes met 4 maanden al aan bijvoeding toe zijn.
Citroentje ben ook benieuwd! Tja ik hoor ook vaak dat krampen juist weer terug komen met 3 maanden of dat ze juist weg blijven... Het is steeds wat anders, wat is nou waar
Ze begonnen hier bij 2 maanden, maar kan hier ook vanwege de kma geweest zijn en nu dan af en toe een gewone kramp. Geen idee verschil is moeilijk te zien.
Het is hier nu weer wat minder, hoop niet dat het terug komt met 3 maanden! Getsie loop ik in de supermarkt loopt er een gezin naast en dat zoontje moest opeens heel erg overgeven! jekkie was zo zielig maar ook zo vies! haha blegh
oh jee wat lees ik nou? Volgens mij is onze Sten dan echt een mega-reus. Hij was gister 8 weken en was afgelopen woensdag 60 cm lang en woog 5850 gram! Was wel bekend dat hij boven gemiddeld is, maar als ik het verschil zie met jullie beebjes, dan heb ik hier met een echte reus te maken geloof ik, hahaha Hij is echt mega-vervelend vandaag, kan steeds niet in slaap komen en hij kan er geen lach op krijgen vandaag. Zal z'n sprongetje wel zijn, want dit "doet ie anders noooooit" hihi Ik kook ook nooit uit hoor, alleen de eerste keer uit de verpakking. Hier gaat ie na het omspoelen aan het eind van de dag in de vaatwasser, tussendoor spoel ik af met koud water, meer was niet nodig volgens de kraamhulp.... nou ja, ik volg het maar op, gaat wel goed hier dus... Oeh Brenda, spannend, hoop dat ie voor jou is hoor, scheelt echt wel. Ik heb trouwens voor de rainforest luxe gym 89,95 betaald bij de prenatal (waar anders? hihi) Weet niet meer wie het vroeg... Roxy hoe is het eigenlijk met Joey nu? gaat het al de goede kant op? (sorry, heb je misschien wel verteld al, maar heb nog niet alles teruggelezen) Ik ga ff opruimen hier... Later! Liefs Marije
he marije: hier nog zo'n reus hoor! bij 10 weken 59 cm en 6145 gr morgen weer naar het cb, denkd at ie de 7 kilo wel haalt nu!
Marije hier ook een grote dame hoor! 7 weken en 5,5 kg. cm meet ik maar niet thuis. Ik ga mijn prenatal wensen nu maar opbouwen tot mama maandag. Is dat elke maand trouwens en welke maandag is het dan?
24 t/m 27 april zijn mama mazzeldagen bij prenatal --> 20 % korting, alleen stokke, avent en bugaboo doen niet mee.
oo goed om te weten hier een gemiddeld kindje hoor haah 5100 gram bij 8 weken.. over anderhalve week weer meten ben benieuwd