Mike is er nog niet! EIKOL! Bel ik op; ik belde om 18.45 schat, waar blijf je? Mike; Ja ik sta effe te darten met Kocken. Hoezo? Ik; Nou, misschien heb ik wel honger en zit ik te wachten met eten? Mike; pff euuh nou eeuh ja, ik maak me potje af en ik kom eraan GRRRRR MANNEN!
Das idd niet leuk nee! Mijn Mike is alweer weg, ijshockey.... Dacht zoek ff die spencer op maar site werkt hier niet....
volgens mij komt de kater van gisteravond nu pas... kanonne wat een hoofdpijn! Ik ben zo benieuwd wie wie als lootje heeft! Hoe is het met Mirella? MEESA, waar ben je?
Mirella heeft het volgens mij mega druk met haar nieuwe baan, zag ik op Hyves tenminste. Meesa geen idee. Hier ook manloos, tenminste hij ligt nu nog ff op bed en gaat zo de nachtdienst in dus komt hij pas weer rond 7 uur thuis en dan gaat hij weer slapen. Zag op de HM site ook veel sale, leuk spijkerrokje voor de meisjesbeebs voor 4,90
heyy meisjess , hier ben ik heb uurtje geslapen net op de bank , pfffffff ben zooo moe zeg , heb ene vriendin gebeld die op feesje is ,ze zei dat ze haar moeder had gebeld daardoor en heel normaal deed , dus mams denkt nog steeds dat ze bij mij is , en zegt doodleuk dat ze nog nachje blijft dus neem geen foon op als ze bellen nounouuuuu ik werd boos en zei je bent super gek en ik doe het nooit meer , toen was ik de schat van wereld en slijm slijm selmen speelt ook niet veel met speelgoed , alles ligt soms op grond , maar hij pakt dan iets van niet mag , pen , stukje papier, echt dingen waar hij niks mee kan eigelijk , dus ik ga niet meer gauw speelgoed kopen truus wat vervelend van de duim , ga je naar ha? en dat mike je zo lang laten wachten , asoooooooo had echt niet zo lang gewacht hoor ,heb je honger goed lexie zonder problemen slapen demi , hier ook heb nikg gehoord ,misschien straks wel morgen middag kom mij dinnetje weer , dus alvast extra vlees uithalen zomeeten
Ah Lexie, zo doen jullie het dus! Nou dan begrijp ik het heel goed hoor, dat het even moeilijk was. Ik heb er totaal geen moeite meer mee, maar wij hebben dat ook die heftige sprong achter de rug en samen ziek geweest, dus toen moesten we wel! Rinaldo zit heel chaggie zijn gedicht (morgen vieren we het) te maken, ik vind dat zo kinderachtig! Hij had niet tot het laatste moment hoeven wachten, dus eigen schuld vind ik.
RINALDOO, Eigen schuld dikke bult! (prioriteiten stellen noemen ze dat toch?) LOL Meesa, wat een gekke vriendin zeg! Sabje, slaap lekker
weetje truus had beetje medelijden met haar , ze mag weinig uit en ze zei dat ze gek werd van zo veel thuis moeten zitten , ,maar goed het zit me toch niet lekker
Meesa vind het niet netjes van haar dat ze jou voor haar laat liegen. Dat ze toe is aan een avond uit ok maar kan dat niet anders.
Sab toevallig kreeg ik vandag ook het spencertje voor Demi van H&M binnen. Ik heb een roze met ruitpatroon zeg maar besteld. En ben net als jou benieuwd hoe het onze dochter zal staan Sab lekker slapen. Ow Truus wta vreselijk irritant van jouw vent zeg! IK zou zoooooooo pissig zijn als ik je was. Gup, idd rinaldo had gewoon eerder meoten beginnen. Mannen zijn ook echt hetzelfde he. Ik zit meneer Lex ook al steeds aan te sporen om met zn surprise aan de gang te gaan. Wij vieren het volgende week zaterdag, maar hij heeft alleen dit weekend tijd om daar wat aan te doen, dus doe dat dan ook! grrrrrr Ik zal al het gedicht voor hem maken, doe ik meestal omdat ik daar gewoon veel beter in ben. Maar vindt wel dat hij de surprise moet maken.
hee die roze met ruitjes heeft Ymke ook! Beetje kakding vind ik het wel hoor, maar supercute! Rinaldo zijn prioriteit is altijd zichzelf! Gelukkig luistert hij soms wel naar mij, maar hij vond eerst ook altijd dat Ymke maar moest wachten tot hij klaar was. Ik ben opgevoed met "stel niet tot morgen uit wat je nu kan doen" en vind het dan ook zoooooo irri als hij iets weer niet doet terwijl hij gewoon op zijn kont zit! En achteraf maar klagen dat ie geen tijd had. Maar daar wint hij niet meer mee hoor
volgens mij omschreef ik gewoon het fenomeen man, of kennen jullie mannen die wel kunnen plannen en punctueel zijn?